AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Shit happens hij heeft wel een in mijn optiek onevenbaar fysiek neergezet. Risico van het vak topsport is altijd met risico's. Om hem daar nu op af te vallen nee sorry dat vind ik niet correct.

Ja dergelijke autisten maken dit hele restje forum kapot.

Alsof het hem boeit om op een forum te zitten.

o/t : Had Urs op plek 2.

Bonac was ook gewoon naturel bij zijn eerste wedstrijden in Nederland.
Of hij naturel zijn pro-card heeft gehaald weet ik niet.

Maar vind dat allerminst belangrijk. Iedereen moet dat maar voor zichzelf beslissen.
En als mensen claimen dat ze naturel zijn en het in werkelijkheid niet zijn dan zullen ze daar hun redenen voor hebben denk ik dan maar.
Zo kunnen militairen, politie, ambulance, brandweer en medisch personeel niet openlijk verkondigen dat ze ondersteuning gebruiken. Dat kan gewoon je baan kosten.
En hier met een pseudo naam kan dat wel en of men dan ook eerlijk is is wederom aan diegene zelf.
Niet helemaal waar. Bij mijn oude werk een gesprek gehad, maar ze kunnen er niet daadwerkelijk wat van vinden. Tuurlijk 100% roepen moet je niet doen, dan gaan ze je als voorbeeld stellen. Maar ongeveer de helft in de gym van het bedrijf zat aan de juice. Alleen bijna allemaal kloten dieet en balletjes eerste klas helaas….

Niet helemaal waar. Bij mijn oude werk een gesprek gehad, maar ze kunnen er niet daadwerkelijk wat van vinden. Tuurlijk 100% roepen moet je niet doen, dan gaan ze je als voorbeeld stellen. Maar ongeveer de helft in de gym van het bedrijf zat aan de juice. Alleen bijna allemaal kloten dieet en balletjes eerste klas helaas….
Wat is niet helemaal waar?

Arnold Classic UK recap van Tyler Manion.

Wat betreft Breon/Urs, was heel close zoals hij zegt.

Laatst bewerkt:
Haha hij komt weer een kijkje nemen als het goed is ;-)

sorry het tweede gedeelte dat je bij de overheid niet open kan zijn.👍🏻
Hoe bedoel je dat? Als je dit deelt met een arts of verpleegkundige dan is het medische vertrouwelijkheid, maar als dat besproken wordt in het kader van medisch overleg en inzetbaarheid dan is er geen geheimhouding meer. En leidinggevende moeten dit aangeven als mogelijk van invloed op uitvoering van functie. Dus nee je kan niet open zijn.

Hoe bedoel je dat? Als je dit deelt met een arts of verpleegkundige dan is het medische vertrouwelijkheid, maar als dat besproken wordt in het kader van medisch overleg en inzetbaarheid dan is er geen geheimhouding meer. En leidinggevende moeten dit aangeven als mogelijk van invloed op uitvoering van functie. Dus nee je kan niet open zijn.
De meeste leidinggevende geven er echt helemaal niets om. Zelfs een teamchef A gehad die het er fantastisch uit vond zien. Eens compleet open zul je er niet over kunnen zijn in het openbaar. Nu gelukkig geen lid meer van deze bende van ellende :-)

De meeste leidinggevende geven er echt helemaal niets om. Zelfs een teamchef A gehad die het er fantastisch uit vond zien. Eens compleet open zul je er niet over kunnen zijn in het openbaar. Nu gelukkig geen lid meer van deze bende van ellende :-)
Ik houd het nog wel ff vol. Per 8 aug 43 jaar bij defensie.
Extra info; als militair

Reden: ff duidelijkheid geven dacht ik
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven