Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Viel me wel op dat Wesley laatste week pas naar Vegas ging en vrijwel alle andere atleten daar al 2/3/4 weken zitten om wellicht te wennen etc. Geen idee of ie daar specifiek een reden voor heeft wellicht prive een verjaardag weet ik het.

Ja sowieso een bikkel.

Viel me wel op dat Wesley laatste week pas naar Vegas ging en vrijwel alle andere atleten daar al 2/3/4 weken zitten om wellicht te wennen etc. Geen idee of ie daar specifiek een reden voor heeft wellicht prive een verjaardag weet ik het.
Zou het verschil kunnen maken? Hij had wel stuk over jetlag verteld. Hij staat er wel goed bij momenteel, maar zag cbum voorbij komen en die zag er verschrikkelijk groot uit. Geen idee hoe zijn conditie gaat zijn, maar poeh 😅💪🏻

Zou het verschil kunnen maken? Hij had wel stuk over jetlag verteld. Hij staat er wel goed bij momenteel, maar zag cbum voorbij komen en die zag er verschrikkelijk groot uit. Geen idee hoe zijn conditie gaat zijn, maar poeh 😅💪🏻
Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.

• Like
Waarderingen: GruX
Het geeft hem misschien wel rust/minder stress door zo lang als mogelijk in zijn eigen omgeving te blijven.

Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.

Denk dat 1 volle week doorgaans wel genoeg is om wat water te droppen en te wennen aan de tijd / temperatuur

Denk dat 1 volle week doorgaans wel genoeg is om wat water te droppen en te wennen aan de tijd / temperatuur
Als je op woensdag / donderdag begint met laden lijkt het mij vrij kort. Maar Wesley en Stefan zullen heus wel weten wat ze aan het doen zijn

Volgens mij heeft je lichaam 10 dgn nodig om te wennen aan andere temperaturen.
Maar ik vertrouw er ook op dat Wesley uit ervaring weet wat hij moet doen.

Deze gast..4 dagen uit en met een glimlach youtube filmpjes kunnen maken. Zwaar respect!

Deze gast..4 dagen uit en met een glimlach youtube filmpjes kunnen maken. Zwaar respect!

Hij zei ook laatst in een interview dat zijn lowest calories nu ook letterlijk 2x zo hoog zijn tov toen hij nog zichzelf prepte. Toen zat hij soms op 1700.

IMG_3468.jpeg

Nederlandse trots op dit moment in het BB.
Als je hem wat vraagt krijg je ook vaak een antwoord terug. Oprecht een toffe gast!!

Ben een fan van hem want vind hem met afstand de beste classic physique bodybuilder, 'reminiscent of A'nolds heydays, maar held? Eerder held op sokken met al die PED's.
Die "clash" zal altijd blijven bestaan; tussen wel of geen PED's

Met of zonder PED's, je zult echt in beide gevallen keihard moeten trainen, je voeding tot op de kruimel moeten tracken, je rust moeten nemen, niet roken en geen alcohol drinken om tot het niveau te komen waarop je een podium kan aanraken met je blote voetjes.

Ja, met PED's kom je in aanmerking voor het hoogste niveau, dat is nou eenmaal zo, zonder PED's kom je daar gewoon niet tussen, is nou eenmaal zo.

Wel jammer dat gebruikers dan vaak worden gezien als "helden op sokken" , waarom is dit zo?

Maar goed, ieder zijn ding.

Ik respecteer beide, die grote man of vrouw die of wel of niet prikt, maakt me niet uit. Buiging voor alle passie, harde werk en discipline die er in zit.

Hesjtek lief zijn

Terug
Naar boven