- Waardering
- 32.558
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het verschil kunnen maken? Hij had wel stuk over jetlag verteld. Hij staat er wel goed bij momenteel, maar zag cbum voorbij komen en die zag er verschrikkelijk groot uit. Geen idee hoe zijn conditie gaat zijn, maar poeh 😅💪🏻Viel me wel op dat Wesley laatste week pas naar Vegas ging en vrijwel alle andere atleten daar al 2/3/4 weken zitten om wellicht te wennen etc. Geen idee of ie daar specifiek een reden voor heeft wellicht prive een verjaardag weet ik het.
Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.Zou het verschil kunnen maken? Hij had wel stuk over jetlag verteld. Hij staat er wel goed bij momenteel, maar zag cbum voorbij komen en die zag er verschrikkelijk groot uit. Geen idee hoe zijn conditie gaat zijn, maar poeh 😅💪🏻
Vrij logisch nu je het zo zegt. Zelf nooit ervaren dus wel toffe toelichting!Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.
Het geeft hem misschien wel rust/minder stress door zo lang als mogelijk in zijn eigen omgeving te blijven.Viel me wel op dat Wesley laatste week pas naar Vegas ging en vrijwel alle andere atleten daar al 2/3/4 weken zitten om wellicht te wennen etc. Geen idee of ie daar specifiek een reden voor heeft wellicht prive een verjaardag weet ik het.
Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.
Als je op woensdag / donderdag begint met laden lijkt het mij vrij kort. Maar Wesley en Stefan zullen heus wel weten wat ze aan het doen zijnDenk dat 1 volle week doorgaans wel genoeg is om wat water te droppen en te wennen aan de tijd / temperatuur
Volgens mij heeft je lichaam 10 dgn nodig om te wennen aan andere temperaturen.Zeker, vocht vasthouden door de vlucht. Temperatuur is daar 20 graden warmer dan hier. Vocht balans in de war door het zweten etc.
Deze gast..4 dagen uit en met een glimlach youtube filmpjes kunnen maken. Zwaar respect!
Hopelijk test ie niet positief op gear en/of word ie gediskwalificeerd voor Olympia.
Stel je voor dat hij zich ingeschreven heeft voor de verkeerde klasse!Hopelijk test ie niet positief op gear en/of word ie gediskwalificeerd voor Olympia.

Kan de beste overkomen 💁Stel je voor dat hij zich ingeschreven heeft voor de verkeerde klasse!![]()
Die "clash" zal altijd blijven bestaan; tussen wel of geen PED'sBen een fan van hem want vind hem met afstand de beste classic physique bodybuilder, 'reminiscent of A'nolds heydays, maar held? Eerder held op sokken met al die PED's.