AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Lastig hij heeft volgens mij ook steeds die ene begeleider uit Zweden. Mogelijk moet die iemand anders zoeken omdat het duidelijk niet het gewenste resultaat oplevert . Olympia vorig jaar al teleurstellend en nu ook zijn Arnold Classic titel kwijt.
Wesley is klaar denk ik zijn benen zijn gewoon veel te klein vergeleken de rest

Ik vind hem qua bovenlichaam ook niet die wow factor meer hebben zeker niet in vergelijking met de andere jongens die nu opkomen.

Hij wil zo graag vasthouden aan zijn stay golden houding. Heb je de muziek van zijn poseren beluisterd. Damn ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte, te slecht gewoon.

Hij wil zo graag vasthouden aan zijn stay golden houding. Heb je de muziek van zijn poseren beluisterd. Damn ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte, te slecht gewoon.
Tja...dat vomd ik ook niet best, die intro was tenenkrommend en waarom?
Nee...het zal mij ook niet verbazen als hij er volgend jaar niet bij zal zijn.

Het gaat lastig worden voor hem..

Zit Wesley niet al bijna aan zijn limiet voor wat betreft het lichaamsgewicht? Dat zou eventuele verbeteringen wat lastig maken.

Tussen zijn shape op de Arnold afgelopen jaar en nu zag ik weinig verschil. Niveau van de rest lag nu wel bizar hoog en geen Ramon met een slechte peak op nr 2. En dan waren Urs, Breon en Terrence er nog niet bij.

Zit Wesley niet al bijna aan zijn limiet voor wat betreft het lichaamsgewicht? Dat zou eventuele verbeteringen wat lastig maken.
Nee, er is nog wel ruimte. Hij haalt zijn wegingen meestal met kleding aan. Als hij hoog wil eindigen, moet hij misschien wat meer de limiet opzoeken.

De concurrentie wordt elk jaar steeds beter en beter en er komen elk jaar weer een paar nieuwe toppers bij.

Als ik Wesley was zou ik even me rust pakken en herbezinnen en wat meer tijd met de fam spenderen en tussentijds toch nog wat gains proberen te maken in de benen. Trek er een jaar of 2 voor uit.

Ja ok maar de concurrentie zit ook niet stil mogelijk heeft hij niet genoeg talent tegenover de andere jongens. Aan zijn toewijding lijkt het niet te liggen.

Toch zie je hem nooit zware hip hinges doen en dat zie je wel duidelijk terug op het podium.

De concurrentie wordt elk jaar steeds beter en beter en er komen elk jaar weer een paar nieuwe toppers bij.
Die Matt Greggo vind ik maar een rare snuiter...heb jij die filmpjes op IG gezien dat hij die shit snuift enzo?
Logan heeft een aardig fysiek maar heeft niet de wow factor die Cbum heeft.

En Mike is gewoon huge en in shape...maar ik vind hem niet echt Classic. Wel een coole dude imo.

IMG_2209.png

Heb je echt contact met hem?

Misschien wil die wel een date met je @Seth_Fit

Terug
Naar boven