XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Ik respecteer beide, die grote man of vrouw die of wel of niet prikt, maakt me niet uit. Buiging voor alle passie, harde werk en discipline die er in zit.
Precies dit alle twee heeft zijn pro en con’s. Maar hard werken en discipline hebben om iets te bereiken heb je nodig. Zeker de mensen die al lang trainen en dag in en uit hetzelfde eten/doen.

Oké oké en misschien allemaal iets van een vorm van autisme 😘

• Bicep
Waarderingen: K82
Oké oké en misschien allemaal iets van een vorm van autisme 😘
Ja ook dit he? :)

Ik merk dat ik niet meer kan stoppen met voeding tracken, ik kan er echt niet meer mee ophouden, is echt een gewoonte geworden.

Ook nog gewoon oldschool met pen en papier in een boek haha, zo kan ik makkelijk terugbladeren, voelt gewoon lekker.

• Bicep
Waarderingen: GruX
Die "clash" zal altijd blijven bestaan; tussen wel of geen PED's

Met of zonder PED's, je zult echt in beide gevallen keihard moeten trainen, je voeding tot op de kruimel moeten tracken, je rust moeten nemen, niet roken en geen alcohol drinken om tot het niveau te komen waarop je een podium kan aanraken met je blote voetjes.

Ja, met PED's kom je in aanmerking voor het hoogste niveau, dat is nou eenmaal zo, zonder PED's kom je daar gewoon niet tussen, is nou eenmaal zo.

Wel jammer dat gebruikers dan vaak worden gezien als "helden op sokken" , waarom is dit zo?

Maar goed, ieder zijn ding.

Ik respecteer beide, die grote man of vrouw die of wel of niet prikt, maakt me niet uit. Buiging voor alle passie, harde werk en discipline die er in zit.

Hesjtek lief zijn
Je kan prima roken.

Die "clash" zal altijd blijven bestaan; tussen wel of geen PED's

Met of zonder PED's, je zult echt in beide gevallen keihard moeten trainen, je voeding tot op de kruimel moeten tracken, je rust moeten nemen, niet roken en geen alcohol drinken om tot het niveau te komen waarop je een podium kan aanraken met je blote voetjes.

Ja, met PED's kom je in aanmerking voor het hoogste niveau, dat is nou eenmaal zo, zonder PED's kom je daar gewoon niet tussen, is nou eenmaal zo.

Wel jammer dat gebruikers dan vaak worden gezien als "helden op sokken" , waarom is dit zo?

Maar goed, ieder zijn ding.

Hesjtek lief zijn
Grote VROUW die prikt???

Nederlandse trots op dit moment in het BB.
Als je hem wat vraagt krijg je ook vaak een antwoord terug. Oprecht een toffe gast!!
Wesley is zeker een fijne en ook flinke vent. Zoals hij zijn verlies nam bij de mr. O was legendarisch.

Sterker nog, heb nog nooit zoveel rokers bij elkaar gezien als tijdens een bodybuilding show :hahaha: Buiten de venue waar het allemaal plaatsvindt staan ze meestal allemaal tanned up en al te paffen / vapen / whatever als een malle.

Ben een fan van hem want vind hem met afstand de beste classic physique bodybuilder, 'reminiscent of A'nolds heydays, maar held? Eerder held op sokken met al die PED's.
Je hebt toch hopelijk niet de illusie dat Arnold of Tom Platz het met een klein duwtje PEDs hebben gered? Die gingen er misschien nog wel onverantwoordelijker mee om door het gebrek aan (gezondheids) inzichten in die tijd . Je moet iedere atleet wel beoordelen op en in de era waar hij in zit. 2024 met 1978 vergelijken is als appels en peren vergelijken. En is ook niet fair tegenover beide era's

Zie arnold die bijvoorbeeld regelmatig blowde na een contest. Geen bloedtesten en lang leve de lol naast het bodybuilding.

Ik heb gehoord dat juist @Schwarzeneggertje PED's in zijn tijd, bij een onontdekte stam in de jungle van Afrika, heeft uitgevonden omdat er al decennia lang manlets probeerden zijn superioriteit in spiergroei te evenaren maar onsuccesvol bleken. En nu elke keer klagen dat ze gebruikt worden, hypocrisie noem ik dat.

Je hebt toch hopelijk niet de illusie dat Arnold of Tom Platz het met een klein duwtje PEDs hebben gered? Die gingen er misschien nog wel onverantwoordelijker mee om door het gebrek aan (gezondheids) inzichten in die tijd . Je moet iedere atleet wel beoordelen op en in de era waar hij in zit. 2024 met 1978 vergelijken is als appels en peren vergelijken. En is ook niet fair tegenover beide era's

Zie arnold die bijvoorbeeld regelmatig blowde na een contest. Geen bloedtesten en lang leve de lol naast het bodybuilding.
Dat traint toch ook veel lekkerder in ' da zone '
Hij trainde ook met bbq bier en kip bij het strand. Zal toen ook wel geblowd hebben? Gekke jaren die ' 60 en '70 .

Hesjtek lief zijn
Ja ja. Dus ik train je er niet alleen uit, ik blow en, zuip je er ook uit. Ik bulk je eruit en ik cut je eruit.

Man up.
Goed eten en zware gewichten tillen. Goed slapen.
Verder is het precies waar jij in geloofd, geloof ik.

Ja ja. Dus ik train je er niet alleen uit, ik blow en, zuip je er ook uit. Ik bulk je eruit en ik cut je eruit.

Man up.
Goed eten en zware gewichten tillen. Goed slapen.
Verder is het precies waar jij in geloofd, geloof ik.
Ik snap je reactie niet helemaal maar dat geeft ook niet.

Ik gaf alleen aan dat je in beide gevallen keihard moet trainen, eten en rusten. Of je nu on of off bent maakt in dit geval gewoon niet uit.
Als je je voeding verpest en je training is kut dan hebben die prikjes ook niet al te veel effect op de langere termijn.

Maar goed. Ik pak mijn bakje havermout er maar weer bij.

Ik gaf alleen aan dat je in beide gevallen keihard moet trainen, eten en rusten. Of je nu on of off bent maakt in dit geval gewoon niet uit.
Als je je voeding verpest en je training is kut dan hebben die prikjes ook niet al te veel effect op de langere termijn.

Goed bezig musclemonnik. :D

• Bicep
Waarderingen: K82
1729686860264.png

Je moet hard blijven werken omdat je in competitie bent met andere die ook gebruiken. Maar vergeleken de bodybuilders die niet gebruiken heb je wel echt een gigantische voorsprong.

Ik heb gehoord dat juist @Schwarzeneggertje PED's in zijn tijd, bij een onontdekte stam in de jungle van Afrika, heeft uitgevonden omdat er al decennia lang manlets probeerden zijn superioriteit in spiergroei te evenaren maar onsuccesvol bleken. En nu elke keer klagen dat ze gebruikt worden, hypocrisie noem ik dat.
Ik wil wel lachen maar begrijp er niets van.

I know maar wel is interessant om te zien. Iedereen die kuurt (en eigenlijk ook nat) zou toch regelmatige basis deftig bloed onderzoek moeten doen en eigenlijk ook organe laten checken zoals in het filmpje. Weet niet of het repost is.

I know maar wel is interessant om te zien. Iedereen die kuurt (en eigenlijk ook nat) zou toch regelmatige basis deftig bloed onderzoek moeten doen en eigenlijk ook organe laten checken zoals in het filmpje. Weet niet of het repost is.
Iets met intrappen van open deuren 😉🍀

Terug
Naar boven