Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Ben een fan van hem want vind hem met afstand de beste classic physique bodybuilder, 'reminiscent of A'nolds heydays, maar held? Eerder held op sokken met al die PED's.
Als je 3 dagen voor je wedstrijd met een vetpercentage van 4% lachend een youtube filmpje kan maken ben je imo een held ja.

Winter is coming

Jammer, het zat er niet in deze keer...had het hem gegund maar je moet ook reël zijn want bijna de hele line up had een betere conditie en het was overduidelijk mbt de legs dat hij wederom weer het nakijken had.

Wat nu? ( beetje Synthol in die benen rammen? 😁)

Waarschijnlijk gaat hij een year off.. en voorlopig geen wedstrijden doen, wat denken jullie?

Hij rolt al een aardige tijd van de ene naar de andere prep voor mijn gevoel. Ik denk dat als hij een jaar "off" neemt van wedstrijden hij een stuk sterker terug kan komen.

Lastig hij heeft volgens mij ook steeds die ene begeleider uit Zweden. Mogelijk moet die iemand anders zoeken omdat het duidelijk niet het gewenste resultaat oplevert . Olympia vorig jaar al teleurstellend en nu ook zijn Arnold Classic titel kwijt.

Lastig hij heeft volgens mij ook steeds die ene begeleider uit Zweden. Mogelijk moet die iemand anders zoeken omdat het duidelijk niet het gewenste resultaat oplevert . Olympia vorig jaar al teleurstellend en nu ook zijn Arnold Classic titel kwijt.
Werkt met Boss of outlaw, Stefan Kienzl. Is een Oostenrijker

Terug
Naar boven