- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Ik hoop dat de jury ECHTE classic fysieken hoog gaat scoren. Zo is Regan Grimes is gewoon een kleinere bodybuilder. Heeft weinig met classic te maken. En zo zijn er nog wel een paar die bijvoorbeeld te grote benen hebben en/of niet fatsoenlijk poseren.
Misschien ben ik partijdig, maar Wesley heeft absoluut het beste classic fysiek en is het boegbeeld van deze divisie. Hopelijk vindt de jury dit ook, want dat zal anderen stimuleren/motiveren. Voordat deze divisie wordt overspeeld door massamonsters die net niet groot genoeg zijn voor de freakshow die de Mr. Olympia heet.
Eens, alleen de vraag is wat ze echte classic fysieken vinden. De criteria zullen niet geheel in lijn liggen met hoe het vroeger was. Natuurlijk moet er wel een bepaalde flow aanwezig zijn in het fysiek en bepaalde proporties, maar hoe erg ze te grote benen afrekenen bijvoorbeeld is echt de vraag. Dan nog zijn er andere deelnemers zoals Breon Ansley en Arash Rahbar die geen verschrikkelijk groot fysiek hebben maar wel uitstekende classic proporties. En dan natuurlijk ook nog de favoriet Chris Bumstead, die een beetje tussenin zit, maar zeker een zeer goed fysiek gaat neerzetten. Dat is hoe dan ook competitie voor Wesley.
Ik zie hem natuurlijk heel graag winnen maar realistisch gezien zijn er gewoon enorm goede fysieken die allemaal kans maken.