MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

wesley zit zeker niet in de top 5 je vergeet dat regan ook meedoet en ben dus niet de enige die schijt heeft aan zijn fake accent.

Als Regan z’n posing ‘t zelfde is als op zijn vorige wedstrijd gaat hij niet hoog eindigen.
Daarnaast is het de vraag waar de jury voor gaat. Een te kleine open klasse bodybuilder als Regan of een echt classic fysiek + posing zoals Wesley.

Ik kijk er sinds een lange tijd wel weer echt naar uit met al die mooie fysieken van bijna de gehele line up.
 
Begrijp me niet verkeerd...hij is echt een top bodybuilder etc...maar ik ben totaal niet weg van zijn postuur.

Irritant accentje op z'n youtube filmpjes trouwens ook
 
Haha dat accent is inderdaad ongelofelijk irritant, maar ik zeg het nog maar eens; marketing, die jongen is een brand en dat doet hij uitstekend.
 
Dave Palumbo noemt Wesley niet eens:

 
brabantse monster :D
 
Begrijp me niet verkeerd...hij is echt een top bodybuilder etc...maar ik ben totaal niet weg van zijn postuur.

Irritant accentje op z'n youtube filmpjes trouwens ook

Haha dat accent is inderdaad ongelofelijk irritant, maar ik zeg het nog maar eens; marketing, die jongen is een brand en dat doet hij uitstekend.
Ik snap dat mensen zijn stem en accent irritant vinden, maar ik vind het wel grappig en totaal niet storend. Ik vind 'm zelfs vrij relax om naar te luisteren. Zijn postuur vind ik echt wel top, ik zie liever dat dan de 'gewone' BB-klasse op de Olympia. Smaken verschillen, maar qua postuur best wat overeenkomsten met Arnold. Golden era BB (of wat nu Classic is) vind ik esthetisch sowieso mooier dan de massamonsters vanaf de jaren '90.
 
Ik snap dat mensen zijn stem en accent irritant vinden, maar ik vind het wel grappig en totaal niet storend. Ik vind 'm zelfs vrij relax om naar te luisteren. Zijn postuur vind ik echt wel top, ik zie liever dat dan de 'gewone' BB-klasse op de Olympia. Smaken verschillen, maar qua postuur best wat overeenkomsten met Arnold. Golden era BB (of wat nu Classic is) vind ik esthetisch sowieso mooier dan de massamonsters vanaf de jaren '90.


En doe je ook wel eens :wanker: op zijn foto's
 
En doe je ook wel eens :wanker: op zijn foto's
Lol, WTF. Dat is zo'n typische reactie van iemand die niets met BB heeft en niet begrijp dat mensen daar naar kijken.
 
Ach jij haalt dit in je hoofd bij een tripod.

Ik heb weinig verstand van zaken, maar is dit nou zo'n ding wat je gebruik om stiekem de blote overbuurvrouw in de slaapkamer te begluren zonder dat het beeld te veel heen en weer gaat tijdens het fappen? :eyebrow:
 
Benieuwd of hij nu wel keertje echt ripped komt.
Anders kan hij het schudden op dit niveau.
 
Benieuwd of hij nu wel keertje echt ripped komt.
Anders kan hij het schudden op dit niveau.
Ook heel benieuwd naar. Ik ben bang van niet tho, video's zien er niet heel peeled uit.
 
Ook heel benieuwd naar. Ik ben bang van niet tho, video's zien er niet heel peeled uit.

Foto’s op social media ook niet....
 
Arnold was ook niet heel ripped, maar die had het gewoon.
 
Benieuwd of hij nu wel keertje echt ripped komt.
Anders kan hij het schudden op dit niveau.
Deels eens, aan de andere kant waren de jongens uit dat tijdperk ook niet zo ripped als bijvoorbeeld 10-15 jaar later. Hij wil duidelijk Arnold achterna, maar de vraag is of deze divisie ook dat fysiek voor ogen heeft als ideaalbeeld. Zie hem in ieder geval geen top 6 pakken met deze line-up.
 
Back
Naar boven