AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Ik snap dat mensen zijn stem en accent irritant vinden, maar ik vind het wel grappig en totaal niet storend. Ik vind 'm zelfs vrij relax om naar te luisteren. Zijn postuur vind ik echt wel top, ik zie liever dat dan de 'gewone' BB-klasse op de Olympia. Smaken verschillen, maar qua postuur best wat overeenkomsten met Arnold. Golden era BB (of wat nu Classic is) vind ik esthetisch sowieso mooier dan de massamonsters vanaf de jaren '90.
Het is ook maar net waar je van houd.

Maar ik vind zijn bouw totaal uitverhouding
 
Deels eens, aan de andere kant waren de jongens uit dat tijdperk ook niet zo ripped als bijvoorbeeld 10-15 jaar later. Hij wil duidelijk Arnold achterna, maar de vraag is of deze divisie ook dat fysiek voor ogen heeft als ideaalbeeld. Zie hem in ieder geval geen top 6 pakken met deze line-up.

Nah Classic is gewoon de volgende klasse voor jongens die niet mee kunnen of willen in de Open/212. Anders krijgt een gast als Regan Grimes toch nooit z'n pro card in een Classic wedstrijd. Same goes for Cbum, geweldig fysiek en gun 'm direct de overwinning, toffe gast lijkt 't me, maar lijkt toch in de verste verte niet op fysieken als Arnold, Serge enzovoorts.
 
Toen ik met bodybuilding begon (in1978) en ook toen ik ermee bezig was, had ik een ideaalbeeld van mezelf in gedachten dat ergens tussen Frank Zane (te klein en te dun) en Arnold Schwarzenegger (te log) in zat. Dat was ongeveer het lichaam van Wesley. Die rare dikke benen en vooral reten zijn een latere uitvinding en hoeven van mij niet. Tom Platz was daarmee zijn tijd ver vooruit; die (te klein en te gedrongen) heb ik in een sportschool ontmoet en ik wist meteen dat dat het (=voorbeeld) ook niet was voor mij.
 
Nah Classic is gewoon de volgende klasse voor jongens die niet mee kunnen of willen in de Open/212. Anders krijgt een gast als Regan Grimes toch nooit z'n pro card in een Classic wedstrijd. Same goes for Cbum, geweldig fysiek en gun 'm direct de overwinning, toffe gast lijkt 't me, maar lijkt toch in de verste verte niet op fysieken als Arnold, Serge enzovoorts.
Regan kan ik zeker in komen maar cbum heeft toch wel die classic look. Smalle taille, mooi x-frame.
 
Regan kan ik zeker in komen maar cbum heeft toch wel die classic look. Smalle taille, mooi x-frame.

Hij heeft een smalle taille, x-frame ook zeker. Maar vind je z'n fysiek in de buurt van Arnold, Serge enzovoorts komen? Verre van toch, even afgezien van of het mooi is of niet. Ik vind dat als je een Classic Physique klasse start om de Golden Era terug te brengen, je ook naar dat type fysiek moet kijken. Als er op die manier gejureerd wordt heeft Wesley best een kans op top 3. Als ze gaan jureren alsof ze kleinere Open BB'ers jureren eindigt ie nog buiten de top 5.
 
Nah Classic is gewoon de volgende klasse voor jongens die niet mee kunnen of willen in de Open/212. Anders krijgt een gast als Regan Grimes toch nooit z'n pro card in een Classic wedstrijd. Same goes for Cbum, geweldig fysiek en gun 'm direct de overwinning, toffe gast lijkt 't me, maar lijkt toch in de verste verte niet op fysieken als Arnold, Serge enzovoorts.
Dit maakt het juist zo lastig, kijk eens naar de fysieken van de Mr O's tussen zeg 67 en 85: Serge, Arnold, Franco, Zane, Dickerson, Bannout en vervolgens Haney. Hoewel ze allen wel wat overeenkomsten hebben zijn het toch totaal verschillende fysieken. Als je naar de runner-ups kijkt is het contrast nog groter. Een echte stempel op een classic physique zal je nooit kunnen plakken.
 

4e7b1c823cbe46462b03a103c236d855.jpg


122a04c74d6560adf57ac5c048a957db.jpg
 
Geen 1st callout.
 
Net even op instagram gekeken. Dymatize had een livestream. Op 26.00 min ongeveer is Wesley te zien. In 1 pose lijkt zijn conditionering opeens heel goed, maar voor de rest lijkt hij zijn benen (en de rest) vergeten aan te spannen. Heel vreemd ???
 
gaat heel laag plaatsten vreemde benen ook
 
Zoals verwacht te slechte conditionering
 
Zijn tan is ook vreemd of ligt dat aan het beeld?

Blijft een geweldig fysiek, ik zeg top 6. Conditioning wordt toch steeds minder gewaardeerd. Zeker bij classic is het totaal plaatje belangrijker imo. De posing, the look.

Edit: tan is prima.
 
Laatst bewerkt:
Breon heeft weer gewonnen. Geen idee welke plek Wesley heeft. Livestream werkte niet goed blijkbaar.
 
Denk dat wesley overschat hoe zwaar die weegt on stage hij zal nog droger kunnen worden en een pak meer massa
 
Lekker verrassend wel dat Breon hem weer pakt .. Henri Pierre Ano had hem imo moeten hebben. Wel mooi dat Regan zo laag plaatst.

Nu Flex Lewis nog en Phil Heath en dan hebben alle huidige kampioenen hem weer gepakt, surprise surprise.
Olympia is echt geen wedstrijd meer.
 
Back
Naar boven