XXL Nutrition

Wesley’s road to buffel

• Topic Starter Topic Starter
Onderrug keer gebroken met een verkeersongeval en krijg echt last bij specifiek die 2 lifts. BOR en andere row varianten doe ik ook met extreem strikte uitvoering. Bij een sq of DL ben ik toch geneigd beetje te gaan egoliften en de risk reward is voor mij te groot.

05-09-2020

Wat een ellende , vanmorgen net te laat opgestaan waardoor ik niet fatsoenlijk kon meal preppen en ik met knetter veel haast de deur uit moest. Had nog wel ff tijd om snel de Spar op station in te rennen en snel wat spullen te halen waar wel wat eiwit in zit :emo:

Zie hier wat je voor fucking 14 euro hebt bij de spar mensen :roflol:

- 1 banaan
- 2 kaiser broodjes
- barebells reep
- melk unie proteine kwark bakje
- 80 gram kipfilet broodbeleg
- bakje voorgesneden meloen

Zal wel goud in zitten, maar goed ik zit dus pas op 900 kcal tegen de tijd dat ik thuis ben dus royaal avond eten hehehe. Vandaag dagje rust overigens morgen benen onder handen nemen

Eten kopen op het station is nooit een goed plan :roflol:

07-09-2020

Wat een absoluut horror weekend heb ik gehad zeg, echt door een absolute shit storm gegaan. Dus ga hier maar ff mijn ei kwijt.

Even wat achtergrond info bij dit verhaal. Ik woon samen met mijn beste vriend in een appartement in Arnhem in de particuliere huur sector, dit omdat we het gezelliger vinden dan alleen wonen en twee omdat het dan gewoon makkelijker is om snel te sparen en een huis te kopen. Toen we hier gingen wonen waren we exht tevreden met het appartement alles was nieuw , keuken vloer etc etc en de prijs was ook top alleen hebben we nooit gekeken hoe of wie onze buren zijn. Het huis van de buren word dus blijkbaar verhuurd aan vluchtelingen met een kort arbeidsverblijf en om de drie maanden zit er dus weer een groep nieuwe mensen daar in huis die voor geluidsoverlast e.d zorgen. Bovendien verblijven er maar 2 mensen met vergunning in die woning maar wonen ze er echt met 10/12 man en liggen ze allemaal met een matrasje op de grond op doorgelegen gele matrassen met overal peuken en drankflessen door huis.

Enfin, een week of 8 geleden kwam mijn buurman die een huis verder woont dan die migranten naar mij toe om te vragen of ik last heb van bedwantsen. Mijn huisgenoot en ik hadden toen nog nergens (bewust) last van. Wij zijn bovendien brandschoon (al hoewel dit niet gerelateerd is aan die kutbeesten) dus dachten ook van het zal wel. Gisteravond was ik bij een vriend wat drinken toen ik opeens gebeld werd door me huisgenoot in paniek dat hij een bedwants tegen gekomen was in zijn boxspring , we hebben toen midden in de nacht heel het huis uitgekamd en zijn er een fors aantal tegengekomen in stopcontacten e.d. Had afgelopen tijd veel last van “muggenbulten” maar dat zijn dus wantsbeten geweest.

Vandaag de hele dag met bestrijding gebeld , gemeente en mijn verhuurder. Het komt er kort gezegd op neer dat als er bestrijding moet plaats vinden dat het huis van die migranten ook bestreden moet worden maar die verhuurder werkt hier dus niet aan mee. Als wij dus actie ondernemen heeft dit totaal geen zin omdat de bron zeer waarschijnlijk niet bij ons zit. Mijn verhuurder wil rustig in conclaaf met de gemeente omdat er overbewoning plaats vind en illegaal verblijf bij de buren maar dat proces gaat allemaal tergend lang duren. Oftewel ik kan niet fatsoenlijk in huis wonen tot het is opgelost maar het kan niet opgelost worden omdat als wij ons huis bestrijden maar er bij de buren niks gebeurt we binnenkort weer terug bij af zijn. Vandaag dus maar besloten tijdje bij me zus thuis te slapen , letterlijk een nieuw bed gekocht en al mijn kleding naar een stomerij gebracht en zo de deur achter me dicht getrokken :p

Morgen ga ik mijn huurcontract opzeggen en per direct opzoek naar een nieuw huis aangezien ik weiger voor honderden al dan niet duizenden euro’s aan verdeling te spenderen die toch niet zal helpen op de lange termijn en zeker niet als ik het op niemand kan verhalen. Al met al top weekend

07-09-2020

Wat een absoluut horror weekend heb ik gehad zeg, echt door een absolute shit storm gegaan. Dus ga hier maar ff mijn ei kwijt.

Even wat achtergrond info bij dit verhaal. Ik woon samen met mijn beste vriend in een appartement in Arnhem in de particuliere huur sector, dit omdat we het gezelliger vinden dan alleen wonen en twee omdat het dan gewoon makkelijker is om snel te sparen en een huis te kopen. Toen we hier gingen wonen waren we exht tevreden met het appartement alles was nieuw , keuken vloer etc etc en de prijs was ook top alleen hebben we nooit gekeken hoe of wie onze buren zijn. Het huis van de buren word dus blijkbaar verhuurd aan vluchtelingen met een kort arbeidsverblijf en om de drie maanden zit er dus weer een groep nieuwe mensen daar in huis die voor geluidsoverlast e.d zorgen. Bovendien verblijven er maar 2 mensen met vergunning in die woning maar wonen ze er echt met 10/12 man en liggen ze allemaal met een matrasje op de grond op doorgelegen gele matrassen met overal peuken en drankflessen door huis.

Enfin, een week of 8 geleden kwam mijn buurman die een huis verder woont dan die migranten naar mij toe om te vragen of ik last heb van bedwantsen. Mijn huisgenoot en ik hadden toen nog nergens (bewust) last van. Wij zijn bovendien brandschoon (al hoewel dit niet gerelateerd is aan die kutbeesten) dus dachten ook van het zal wel. Gisteravond was ik bij een vriend wat drinken toen ik opeens gebeld werd door me huisgenoot in paniek dat hij een bedwants tegen gekomen was in zijn boxspring , we hebben toen midden in de nacht heel het huis uitgekamd en zijn er een fors aantal tegengekomen in stopcontacten e.d. Had afgelopen tijd veel last van “muggenbulten” maar dat zijn dus wantsbeten geweest.

Vandaag de hele dag met bestrijding gebeld , gemeente en mijn verhuurder. Het komt er kort gezegd op neer dat als er bestrijding moet plaats vinden dat het huis van die migranten ook bestreden moet worden maar die verhuurder werkt hier dus niet aan mee. Als wij dus actie ondernemen heeft dit totaal geen zin omdat de bron zeer waarschijnlijk niet bij ons zit. Mijn verhuurder wil rustig in conclaaf met de gemeente omdat er overbewoning plaats vind en illegaal verblijf bij de buren maar dat proces gaat allemaal tergend lang duren. Oftewel ik kan niet fatsoenlijk in huis wonen tot het is opgelost maar het kan niet opgelost worden omdat als wij ons huis bestrijden maar er bij de buren niks gebeurt we binnenkort weer terug bij af zijn. Vandaag dus maar besloten tijdje bij me zus thuis te slapen , letterlijk een nieuw bed gekocht en al mijn kleding naar een stomerij gebracht en zo de deur achter me dicht getrokken :p

Morgen ga ik mijn huurcontract opzeggen en per direct opzoek naar een nieuw huis aangezien ik weiger voor honderden al dan niet duizenden euro’s aan verdeling te spenderen die toch niet zal helpen op de lange termijn en zeker niet als ik het op niemand kan verhalen. Al met al top weekend
Hoop dat je een beetje hebt geslapen bij je zus!
Snap de verhuurder niet echt, hij kan ze er toch gewoon uitzetten omdat ze zich niet aan contractuele afspraken houden (overbewoning) of is dat een andere verhuurder dan dat jullie hebben?

Bedwantsen lijken me echt kut, ik gruwel al van zilvervisjes, en die zijn nog onschuldig...

Hoop dat je een beetje hebt geslapen bij je zus!
Snap de verhuurder niet echt, hij kan ze er toch gewoon uitzetten omdat ze zich niet aan contractuele afspraken houden (overbewoning) of is dat een andere verhuurder dan dat jullie hebben?

Bedwantsen lijken me echt kut, ik gruwel al van zilvervisjes, en die zijn nog onschuldig...
Is een andere verhuurder dan ons. Onze verhuurder gaat nu dus met de VVE in discussie om druk te zetten op de verhuurder van de buren. Ik heb mijn keus wel gemaakt ik ga gewoon per direct op zoek naar een andere woning want dit is echt de druppel voor mij. Als iemand een fobie heeft voor beestjes ben ik het wel :p

Is een andere verhuurder dan ons. Onze verhuurder gaat nu dus met de VVE in discussie om druk te zetten op de verhuurder van de buren. Ik heb mijn keus wel gemaakt ik ga gewoon per direct op zoek naar een andere woning want dit is echt de druppel voor mij. Als iemand een fobie heeft voor beestjes ben ik het wel :p
Ja misschien wel de beste oplossing. Als deze mensen er uit gaan weet je niet wat er daarna weer inkomt. Als ik jou verhaal zo lees is de kans groot dat er soortgelijke mensen in komen.
Succes met je zoektocht!

Die hebben geluk dat ze mij niet als buurman hebben:roflol:

07-09-2020

Ondanks de situatie niet janken en gewoon trainen. Ben er inmiddels achter dat de situatie bij de buren ontstaan is. De beheerder van die woning heeft net gebeld met de VVE en gezegd dat er 7 weken geleden melding is gemaakt van bedwantsen waarop er bestrijding heeft plaatsgevonden. Ze zijn alleen even vergeten mij in te lichten en omringende buren, bovendien verspreiden die dingen als de pest dus vind ik het vreemd dat dat bestrijdingsbedrijf niet bij mij geweest is om te informeren.

Enfin, huurcontract opgezegd en ingeschreven op een nieuwbouwproject in de buurt die woning kan me gestolen worden.

Vandaag push gedaan en heerlijk geknald, benches waren weer eens bezet dus gekozen voor decline bench vandaag :D

Decline bench press (4x5/6)
100 kg 6 reps
110 kg 6 reps
110 kg 6 reps
110 kg 5 reps

Incline dumbell press (3x6/8)
42 kg 6 reps
42 kg 6 reps
40 kg 8 reps

Pec dec machine (3x8/12)
120 kg 10 reps
120 kg 8 reps
113 kg 9 reps

Smith machine seated overhead press (4x5/6)
+
50 KG 6 reps
+ 50 kg 5 reps
+45 kg 5 reps
+ 40 kg 6 reps (tut)

Lateral cable raise (3x8/12)
11 kg 13 reps
11 kg 10 reps
11 kg 9 reps

Tricep cable pushdown (3x6/8)
92 kg 8 reps
92 kg 8 reps
92 kg 8 reps.. cable stack kan niet hoger helaas dus andere oefening volgende week.

Single arm overhead cable extension (3x8/12)
20 kg 12 reps
20 kg 11 reps
20 kg 9 reps

en een beetje ab work, al met al toffe workout weer :D

Voor die cables wellicht een tip: idk of je daar nog steeds traint maar bij basic presikhaaf kan je op die oranje pin die je gebruikt om je weight te kiezen plates hangen om het zwaarder te maken. Laatst op de leg extension geprobeerd en werkte prima, dus is het proberen waard.

Voor die cables wellicht een tip: idk of je daar nog steeds traint maar bij basic presikhaaf kan je op die oranje pin die je gebruikt om je weight te kiezen plates hangen om het zwaarder te maken. Laatst op de leg extension geprobeerd en werkte prima, dus is het proberen waard.
Best prima idee inderdaad , ga ik volgende keer eens proberen :D

Twee dagen vergeten te loggen dus bij dezen een update van twee dagen :D

Gewicht is langzaam aan het stabiliseren, op huidige kcal val ik heeeeel langzaam af dus ik mag weer wat in kcal omhoog volgende week :)

Qua training

08/09 pull dag 1

Underhand BOR (4x5/6)

100 kg 6 reps
102,5KG 6 reps
102,5KG 5 reps
102,5KG 5 reps

Unilateral lat pulldown (3x8/12)
27,5 kg 12 reps
27,5KG 12 reps
27,5KG 9 reps

Cable pullovers(3x6/8)
68kg 8 reps
70kg 7 reps
70 kg 7 reps

Rear delt fly pec Dec (3x8/12)
79 kg 12 reps
86 kg 10 reps
86 kg 8 reps

Dumbell shrugs (4x5/6)
50 kg 6 reps
50 kg 6 reps
50 kg 6 reps
50 kg 6 reps .. deze ga ik ook vervangen

Hammer curl (3x6/8)
22 kg 8 reps
24 kg 6 reps
22 kg 7 reps

Concentration curls (3x8/12)
16 kg 12 reps
16 kg 10 reps
16 kg 8 reps

En nog wat onderarm werk

09/09
Legday dag 1

Legpress (4x5/6)

200 kg 6 reps
220kg 6 reps
230 kg 6 reps
240 kg 5 reps

Stiff legged deadlift TUT (4x5/6)
125 kg 6 reps
125 kg 6 reps
125 kg 6 reps
125 kg 6 reps

Leg extension (3x8/12)
100kg 8 reps
100 kg 8 reps
86 kg 9 reps

Seated leg curl (3x8/12)
59 kg 10 reps
59 kg 10 reps
54 kg 8 reps

Standing calf raise (4x15/20)
+40 kg 20 reps
+40 kg 20 reps
+40 kg 15 reps
+30 kg 17 reps

Hanging weighted knee raises (4x8/12)
+14 kg 12 reps
+14kg 11 reps
+14 kg 9 reps
+14kg 9 reps

Vandaag wederom belachelijk vroeg op maar gelukkig is dat na morgen voorbij en kan ik weer een beetje in mijn normale ritme komen, op 5/6 uur slaap trainen is best pittig namelijk :p in prive sferen ben ik ook belachelijk druk door de hele situatie van afgelopen weekend maar goed ik laat me er niet onder krijgen

Is helaas twee weken per maand de standaard bij mij. De vrijdag ben ik dan ook helemaal brak. Maar zit dan ook vaker met nachten van 4u. Powernapje doe ik dan wel standaard.

Is helaas twee weken per maand de standaard bij mij. De vrijdag ben ik dan ook helemaal brak. Maar zit dan ook vaker met nachten van 4u. Powernapje doe ik dan wel standaard.
Opzich is het vroege opstaan het probleem bii mij ook niet maar net als jij slaap ik dan gewoon rete kort omdat ik nooit vroeg in bed lig. Hakt er wel in na een weekje idd

11-09-2020

Gister niet gelogd dus bij dezen de inhaalslag. Gisteravond mijn eerste ervaring met aas gehad. Een vriend van mij ging voor het eerst test zetten maar belde mij om te vragen hoe het werkt met zetten en waar hij op moet letten. Aangezien hij weet dat ik veel lees over alles omtrent training voeding en aas heeft hij de eer maar aan mij over gelaten om zijn eerste shot te zetten :roflol: Stelt eigenlijk geen drol voor zolang je maar goed je stappen aanhoud en schoon werkt maar wel tof dat ik het ff kom doen dan gaat het bij mezelf straks wat makkelijker allemaal.

Qua training wel een lekker dagje gehad maar aangezien mijn gare schouder gister weer een beetje opspeelde even flinke stap terug moeten doen op incline.

Push dag 2:
Incline bench (4x6/8)
70kg 6 reps
75kg 6 reps
72,5kg 6 reps
72,5 g 5 reps

Plate loaded chest press (3x6/8)
60 kg 7 reps
60 kg 7 reps
57,5 kg 7 reps

Liggende incline cable fly (3x8/12)
23 kg 11 reps
23 kg 9 reps
23 kg 9 reps

Seated Arnold press (4x6/8)
22kg 8 reps
24kg 8 reps
24kg 7 reps
24kg 6 reps

Dumbell lateral raise (3x12/15 TUT)
10kg 15 reps
10kg 12 reps
10kg 15 reps (iets te lang lopen lullen dus lang rust)

Close grip bench (3x6/8)
75kg 8 reps
75 kg 7 reps
75 kg 7 reps

Rope tricep extension (3x8/12)
60kg 12 reps
57,5 kg 10 reps
57,5 kg 8 reps

Pomp was een absolute 10/10 :D

Terug
Naar boven