Fitness Seller

Westside Barbell: Wanted Serious Powerlifters!

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand zin om samen met mij naar Ohio te verhuizen ??? :D
 
Hé nice! Je nieuwe doel Dries, join Westside Barbell! :D
 
Mja niet lachen maar dat is wel men droom, uiteindelijk naar amerika verhuizen om bij louie te trainen en mee te doen met de WPO :)
 
Cool, ik verhuis mee als je persoonlijke fysio! (wel even 5 jaar wachten zodat m'n studies afgerond zijn) :cool:
 
Vet!!














dubbelzinnig he;)
 
suc6:D


zoveel squaten red ik niet de komende jaren...................;)
 
MonsterStrength zei:
Mja niet lachen maar dat is wel men droom, uiteindelijk naar amerika verhuizen om bij louie te trainen en mee te doen met de WPO :)
Jonge, ik lach je niet uit, ik lach je toe!
Ik kan later zeggen van, die kerel daar op eurosport, die daar 500 kg squat, dat was nou MonsterStrength van het forum ;)
 
"was MonsterStrength"? Je bent me nog niet kwijt hoor, als ik in amerika woon is dit forum perfect om men nederlands te onderhouden :D
 
lol, dream on boy :D

tenzij je een beurs krijgt om daar te gaan studeren of zo of daar kan werken...

zou wel leuk zijn natuurlijk.
 
Als men droom werkelijkheid word lach ik je toe in je gezicht Spike, dromen zijn er om naar toe te streven. En laten we eerlijk zijn, zoals het er nu aan toe gaat, ben ik wel in staat om binnen een jaar of 10 een WPO lifter te worden ....
 
Daar train ik toch voor, elke powerlifter trouwens, kan me niet inbeelden dat iemand als doel heeft om zelfde gewichten te blijven heffen na amper 2 jaar trainen ... ;)
 
MonsterStrength zei:
Als men droom werkelijkheid word lach ik je toe in je gezicht Spike, dromen zijn er om naar toe te streven. En laten we eerlijk zijn, zoals het er nu aan toe gaat, ben ik wel in staat om binnen een jaar of 10 een WPO lifter te worden ....

Idd, en gezien de gewichten die je nu al tilt is het niet onwerkelijk dat je daar met open armen wordt ontvangen als je er over een paar jaar heen gaat. Ik weet niet veel van de PL wereld, maar als ik de beelden zie van die westside barbell lui zie je wel dat het een hechte groep is die helemaal naar het trainen en breken van records leven. Daarnaast zien ze er ook teringbruut uit! Daar weer naast: GOD BLESS AMERICA!!!!
Probeer met die lui in contact te komen ofzo en misschien kunnen ze daar een baan voor je regelen als je oud genoeg bent? Of is dit te naief?
Over een paar jaar hoop ik ook in de US te zitten - wellicht kom ik je dan een keer in Ohio opzoeken in mijn chevy 59 :P
 
Lol heb al wat contacten, kom goed overeen met Tim Harold Jr. :)
 
Een normaal persoon droomt ervan om arts, advocaat, ... te worden, jij droomt om powerlifter te 'worden'. :)

Ik weet niet of er in de VS echt een toekomst is op financieel gebied, zeker niet als je het combineert met hard trainen.

Als het het goed gezien heb krijg je niet echt veel voor een WR en zo. En een paar regels daaronder staat dat je zelf nog moet werken ook.

Is dit echt je droom? Naar de VS voor een appel en een ei?
 
haha zou geinig wezen dries. Dan kan ik later tegen mn kinderen zeggen: kijk, met die belg, daar heeft papa nog s meegetraind :D
 
olav zei:
Een normaal persoon droomt ervan om arts, advocaat, ... te worden, jij droomt om powerlifter te 'worden'. :)

Ik weet niet of er in de VS echt een toekomst is op financieel gebied, zeker niet als je het combineert met hard trainen.

Als het het goed gezien heb krijg je niet echt veel voor een WR en zo. En een paar regels daaronder staat dat je zelf nog moet werken ook.

Is dit echt je droom? Naar de VS voor een appel en een ei?


Geld is ook niet alles he.
 
Back
Naar boven