AndroidHealthClinic

Wet hair look

hier weet ik best veel over, je moet namelijk de wax kopen van GOT2BE die laat je haar shinnen , en als je wat meer geld hebt , haal je GOT2BE gel , die is undistructible vertrouw mij maar ! , als je tege een gebouw aan loopt valt die gebouw om lol en je moet een goeie haarlak gebruike bv. van pantenne of schwarzekopp junior. De wax en gel zijn belangrijkste , 14 euro voor allebei .

FAP23409.jpg

Deze moet je nemen

• Topic Starter Topic Starter
haha ja die probeerde ik laatst, alleen lukt bij mij niet omdat mn haar op de bovenkant niet lang genoeg is, maar misschien wel het proberen waard.

nat haar dan gel in dan gelijk haarlak erop. hoeft geen dure gel te zijn die gele is ook goed gewoon lekker veel. daarna lekker wat haarlak en you are good t go.

doe het zelf ook en heb altijd die gladde haartjes no homo

nat haar dan gel in dan gelijk haarlak erop. hoeft geen dure gel te zijn die gele is ook goed gewoon lekker veel. daarna lekker wat haarlak en you are good t go.

doe het zelf ook en heb altijd die gladde haartjes no homo

hahaha ik heb die witte

Ruud. Ik heb een kapper. Ik wil je haar wel knippe. Als.dbb dienstje

Wet look is conjo vies

beetje zaad door je haar blijft ook uren lang zitten. wel goed uitsmeren.

Bij de Action verkopen ze gel in blauwe potjes met gekleurde deksels. Die met groene deksel is wetlook en werkt perfect, gebruik het sindsdien altijd. Ook lekker stug spul waardoor je haar ook in model blijft en niet plat op je kop gaat ligge. Kost 1.40 ofzo, t proberen waard

:o

Dacht dit ooit eens gehoord te hebben van een homo: je moet eerst je haar 10 minuten nat maken (douchen kan maar niet teveel zeep/shampoo gebruiken droogt het teveel uit), vocht trekt dan in de haren, dan droog je het alleen met handdoek maar net genoeg zodat er geen water meer uit loopt. En daarna wrijf je je handen in met schuim/gel en ga je door het haar. Op deze manier zal het langer die wet look houden. Maar hangt ook af van droge ruimte/zon/airco etc.

Mare vrouwen vinden het volgens mij helemaal niet aantrekkelijk hoor. Ik hoor ze altijd juist zeggen dat het 'smerig' is.

Alleen ronaldo komt weg met dat soort kapsels.

Over het algemeen houden vrouwen niet van die wet look. Tenminste dat zeggen die sloots, persoonlijk vindt ik het het wel een mooi kapsel.

Zag iemand trouwens ricky van wolfswinkel gister bij studio sportzomer ? mirin hair and facial aesthetics.

Wat een vieze gladde poot is het ook he

:o

Dacht dit ooit eens gehoord te hebben van een homo: je moet eerst je haar 10 minuten nat maken (douchen kan maar niet teveel zeep/shampoo gebruiken droogt het teveel uit), vocht trekt dan in de haren, dan droog je het alleen met handdoek maar net genoeg zodat er geen water meer uit loopt. En daarna wrijf je je handen in met schuim/gel en ga je door het haar. Op deze manier zal het langer die wet look houden. Maar hangt ook af van droge ruimte/zon/airco etc.

Mare vrouwen vinden het volgens mij helemaal niet aantrekkelijk hoor. Ik hoor ze altijd juist zeggen dat het 'smerig' is.

Bedankt T hier heb ik wat aan, repped

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 12:14 ----------

Alleen ronaldo komt weg met dat soort kapsels.

Over het algemeen houden vrouwen niet van die wet look. Tenminste dat zeggen die sloots, persoonlijk vindt ik het het wel een mooi kapsel.

Zag iemand trouwens ricky van wolfswinkel gister bij studio sportzomer ? mirin hair and facial aesthetics.

Ja zat net de herhaling te kijken looksgoodman.

Een beetje shiny haircut doet het altijd goed bra en vind het zelf ook wel nice tbh.

Bedankt T hier heb ik wat aan, repped

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 12:14 ----------

Ja zat net de herhaling te kijken looksgoodman.

Een beetje shiny haircut doet het altijd goed bra en vind het zelf ook wel nice tbh.

Ik zat al jaren met tzelfde probleem, goed topic, wet look is beter als droog

Terug
Naar boven