AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Sample van de bananensmaak gekregen bij m'n bestelling, smaakt ZOOOO lekker!
 
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap helemaal niets meer van al die verchillende soorten eiwitten. Concentraat, isolaat, enz,.... Ik wil gewoon vetvrije spiermassa kweken, maar ik weet niet welke van deze soorten eiwit nu het beste is. Ik gebruikte eerst Whey Delicious, een aantal van die smaken zijn echt wel lekker. Zeker ten opzichte van andere shakes doet het product zijn naam eer aan. Ik gebruik nu van XXL All day protein in de ochtend voor mijn ontbijt, en XXL Night Protein na de training ( ik train altijd 's avonds). Het probleem is dat mijn BF gezakt is, maar dat ik in massa bijna niets ben bijgekomen, terwijl ik 3 tot 5 keer per week train, en goed eet. Zelfs met Mammoth 2500 kwam ik niet bij.

Lees even dit stukje door. Dan heb je in ieder geval een idee wanneer je welke eiwitten het beste kan nemen.
 
Hey sinds kort is er ook Appeltaart smaak. Deze heb ik gehad en dit was erg goed te doen

super lekker!
 
Al een tijdje mijn standaard whey.
Niet te duur, goede waardes en ontzettend lekker (op de appel na).
 
Kon je niet wat minder smaken aanmaken? hoe moet ik nu kiezen :(


edit:

Limoen-citroen
bosvruchten
capuccino
banaan

Dezen zijn het geworden. Jammer dat die mango uitverkocht is !! :(
 
Laatst bewerkt:
Heb gister mijn bestelling delicious limoen/citroen en mango/perzik binnengekregen.

Limoen/citroen smaakte verrassend lekker, had hier niet veel van verwacht, kocht hem voornamelijk omdat hij in de aanbieding was (voor 10 euro minder laat ik die pot niet staan :p)
Frisse shake voor met het warme weer, geen overweldigende smaak, had misschien iets zuurder gemogen maar smaakt nu al top.

Perzik mango net genomen met ontbijt en die vond ik ook erg goed, een shake om echt voor je plezier te drinken
 
Ik vind de smaken van die shakes altijd erg lastig in te schatten, ze zijn namelijk niet te vergelijken met milkshakes. Ik denk dat ik Limoen Citroen maar eens ga proberen, vanille vind ik toch wat te zoet.
 
Net mijn tweede shake mango-perzik genomen en ik moest gewoon even nog een keer posten hoe verschrikkelijk lekker die shake is.... om je op te verheugen.

10/10, ga hem zeker nog eens bestellen ;)
 
Perzik/Mango is zeker een dikke tien waard!

brinta/havermout/banaan/ijsblokjes/whey del perzik mango/blender

Heerlijk ontbijt :D
 
Ik heb een pot appeeltaart genomen.
De smaak is echt heerlijk. Echt een verwennerij:D. De whey lost perfect op, gaat niet klonteren.

Ook nog sampel er bij gekregen. Waaronder speculaas.
Wederom heerlijk.

Heb banaan en aardbei ook geproef bij een maat van me. Die vond ik helemaal te gek:D. Net als een shake van de mac donalds.

Kortom een dikke 10!
 
Perzik/Mango is zeker een dikke tien waard!

brinta/havermout/banaan/ijsblokjes/whey del perzik mango/blender

Heerlijk ontbijt :D

OMG. Precies mijn recept!:D

Zelfde met de Capuchino whey is ook heerlijk!
 
OMG. Precies mijn recept!:D

Zelfde met de Capuchino whey is ook heerlijk!

+1

Heb net capuchino geprobeerd. ****ing hell.

Wowh echt super super super lekker:D
 
+1

Heb net capuchino geprobeerd. ****ing hell.

Wowh echt super super super lekker:D

Cappuccino is inderdaad ook geweldig. Zeker met melk en ijsblokjes in de blender. Dan heb je gewoon een super lekkere ijskoffie. Zelfs mijn vriendin en haar vriendinnen vinden het super lekker :D
 
spijtig dat de aardbei-banaan uitverkocht is! :(
Heb dan maar kilo banaan genomen in afwachting .. !
 
Twee gratis samples gehad van Bosvruchten en Perzik - Mango.. Beiden waren echt lekker en in vergelijking met de Whey Perfection van de concurrent vergelijkbaar qua smaaksensatie. Had wel het idee dat het ietsje meer schuimde (hoewel dat ook zeer minimaal was) dan de Whey Perfection (ja, deze vergelijking is nu eenmaal onontkoombaar ;)).
 
De limoen/citroen is....apart....echt apart.....heel erg apart.

Wel enigzins fris, maar niet echt mijn smaak.
 
Dit weekend voor mijn junk maaltijd wat nieuwe smaken geprobeerd :D

Appeltaart -> waanzinnig lekker , had em samen met wat havermout gemengd 10/10
Speculaas -> lekkerder dan verwacht! zitten kleine stukjes speculaas in en smaakt er ook echt naar. 9/10
Chocolade -> Een van de beste chocolades die ik al geproefd heb, blijft natuurlijk gewoon choco, maar tis eerder nesquick qua geur en smaak :D 8.5/10
 
weet niet of je de sample verkeerd hebt bedrukt, maar vond appeltaart precies hetzelfde smaken als cookiescream van bsn of iets tussenin vanilaa. Geen appel-kaneel wat ik verwachtte. wel lekker welke het ook is:D
 
weet niet of je de sample verkeerd hebt bedrukt, maar vond appeltaart precies hetzelfde smaken als cookiescream van bsn of iets tussenin vanilaa. Geen appel-kaneel wat ik verwachtte. wel lekker welke het ook is:D

cookies&cream hebben we niet van Whey Delicious. Dus het moet wel appeltaart geweest zijn :D
 
Back
Naar boven