Fitness Seller

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

Ik ben van plan om whey delicious te gaan kopen dit keer. Ik gooi altijd wat brinta in mijn whey shake, welke smaak zou goed zijn om te combineren met brinta? ( en melk uiteraard)

Ik ben van plan om whey delicious te gaan kopen dit keer. Ik gooi altijd wat brinta in mijn whey shake, welke smaak zou goed zijn om te combineren met brinta? ( en melk uiteraard)

Whey Delicious gaat je zeker bevallen. Zonder twijfel de lekkerste whey verkrijgbaar!

Aangezien smaken verschillen kan je het beste eerst het Sample Pack bestellen. Dan kan je alle 13 smaken een keer proberen!

had 2 x een sample pack besteld 2x geen lemon erin :(

Had de cappuccino besteld, die is echt heerlijk.

Inderdaad geweldige smaak. (Heb bosvruchten, aardbij en perzik&mango)

De speculoos en de cocos zijn tevens bangelijk van smaak
Die worden het volgende keer :meal:

Whey delicious is zeker de lekkerste whey op de markt en dat geld voor alle smaken.
Heb nu voor het eerst perzik mango en die is erg lekker, maar appeltaart is en blijft mijn favoriet niet normaal meer hoe lekker zelfs me vriendin en ouders kunnen er niet van af blijven.

@René

heb ik een tijdje niet opgelet, of is de whey delicious al heel lang niet meer in de week aanbieding geweest?

Nom nom nom :D

Bij deze een review van de Whey Delicious gebaseerd op het sample pack en een pot cookies & cream (de nieuwe smaak, nog niet opgenomen in het sample pack).

Om met de deur in huis te vallen: Álle smaken zijn heerlijk romig, niet té zoet en zullen niet snel gaan vervelen.

Ik ben nooit een echte liefhebber geweest van 'fruitachtige' whey smaken zoals appel, bosvruchten, perzik etc., echter ook deze smaken zijn bij de Whey Delicious naar mijn mening zeer goed gelukt.

Absolute toppers voor mij persoonlijk waren de (nieuwe) cookies & cream, , vanille, speculaas, aardbei-banaan (verrassend lekker), cappuccino en chocolade. Maar zoals gezegd ook bij de andere smaken was het allerminst een straf om deze te drinken.

Al met al een uitstekend product met mooie eiwitverhoudingen voor een goede prijs. :thumb:

Laatst bewerkt:
Er komt over enkele weken weer een nieuwe smaak aan, echt iets anders :meal: . We zijn er al een tijdje mee aan de gang maar het is bijna goed genoeg! :D

Prijsverlaging Whey Delicious

Whey Delicious is in prijs verlaagd!

Whey Delicious is binnen een aantal jaren uitgegroeid tot een van Europa's meest populaire eiwitshake's. Momenteel is Whey Delicious al in meer dan 10 Europese landen verkrijgbaar. Over ongeveer 2 maanden zal onze nieuwe website online gaan. Dit zal ook het moment zijn dat de XXL lijn in heel Europa verkrijgbaar wordt. Door ons grote aankoopvolume hebben we een exclusieve deal kunnen sluiten voor Whey Delicious. De kwaliteit en smaak blijven onveranderd goed. De prijs kunnen we echter per direct verlagen!

Nieuwe prijzen Whey Delicious
1000 gram van €23,95 voor €21,95!!
2500 gram van €49,95 voor €43,95!!

Ik heb daarstraks cookies & cream besteld, ik ben benieuwd ! :lick:

Jullie leveren zelf toch alleen maar aan Nederland, België en Duitsland?

Waar komen die andere landen dan vandaan?

Jullie leveren zelf toch alleen maar aan Nederland, België en Duitsland?

Waar komen die andere landen dan vandaan?

Wij leveren in Bulk aan bijvoorbeeld Zweden en van daaruit heel Scandinavie. Polen, Oostenrijk, Zwisterland.

Er zijn zo nog wel een paar landen waar we grote partijen aan leveren. De marge die we daar op hebben is klein maar het maakt onze inkoop groot. En daar hebben we weer voordeel.

We zijn nooit actief opzoek geweest naar grote afnemers maar we worden regelmatig benaderd.

We zijn met een aantal nieuwe smaken bezig met het is moeilijk om een echt goed unieke smaak te krijgen. Zomaar een klakkeloos een smaak toevoegen doe ik niet. Het moet echt goed en uniek zijn.

Ik heb 2 smaken bijna zover dat we kunnen beginnen met de labels :meal:

lekker smaak, gaat vlot binnen, ligt niet op de maag===> gewoon GOED!

Terug
Naar boven