XXL Nutrition

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

Ik heb vandaag mijn eerste Whey Delicious besteld. Het is aardbei smaak geworden. Ik ben wel erg benieuwd na al die positieve posts die ik hier heb gelezen haha. :D
Mengen jullie het eigenlijk met water of met melk? Ik zat zelf te denken aan melk vanwege de extra eiwitten. & mengen jullie het met de voorgeschreven 250 ml?

Ciao, Alex

Ik heb nu een beetje alle smaken gehad en zijn gewoon allemaal lekker. is echt zonder twijfel de lekkerste whey die er bestaat!! :zuip:

Ik heb vandaag mijn eerste Whey Delicious besteld. Het is aardbei smaak geworden. Ik ben wel erg benieuwd na al die positieve posts die ik hier heb gelezen haha. :D
Mengen jullie het eigenlijk met water of met melk? Ik zat zelf te denken aan melk vanwege de extra eiwitten. & mengen jullie het met de voorgeschreven 250 ml?

Ciao, Alex

Met melk is het lekkerst, en dan heb je inderdaad meteen wat extra eiwitten! :zuip:
Ik heb nu een beetje alle smaken gehad en zijn gewoon allemaal lekker. is echt zonder twijfel de lekkerste whey die er bestaat!! :zuip:

Tnx! Horen we best vaak! :D

Heb net de smaak aardbei-banaan besteld. Wat kan ik hiervan verwachten? ik dacht met banaan word het wat romiger?

blijft gewoon de lekkerste shake verkrijgbaar.

binnenkort weer wat inslaan. wanneer is de smaplepack weer verkrijgbaar?

ik twijfel nog tussen een paar smaken :D
Bedankt voor de complimenten :thumbs:

Sample pack is binnen 1 a 2 weken weer op voorraad hoop ik.
Heb net de smaak aardbei-banaan besteld. Wat kan ik hiervan verwachten? ik dacht met banaan word het wat romiger?
Is een heerlijke smaak :zuip: :D

:thumbs:

Vandaag men coco's shake binnengekregen.. Heerlijk gewoon :zuip:

klinkt goed! En hoelang is ong. Verzendtijd want heb dinsdag een pot woensdag een pot besteld en nog niet binnen gekregen.. Ben echt benieuwd! :)

Met bancontact/mCash als je voor 4u bestelt dag erna..
Overschrijving fzo kan wat langer duren hangt ervan af waneer zij het aankrijgen

Met bancontact/mCash als je voor 4u bestelt dag erna..
Overschrijving fzo kan wat langer duren hangt ervan af waneer zij het aankrijgen

Okeoke ik heb namelijk 1 uur s'nachts besteld met ideal. Ben nu bij mijn vriendin dus hoop dat als ik thuiskom dat het voor me klaarstaat! :)

Ik heb een vraag, ik heb zojuist een pot appeltaart besteld, maar wat is nou het slimste? Ik train altijd 's ochtends gelijk na mijn ontbijt. Kan ik dan gewoon na het wakker worden zon shake nemen, ontbijten, trainen en daarna weer een shake of kan ik het ook gewoon bij die ene shake na het wakker worden houden?

Sorry als het een domme vraag is, maar dit is de eerste keer dat ik whey ga gebruiken.

Vandaag men coco's shake binnengekregen.. Heerlijk gewoon :zuip:
Coco's is inderdaad heerlijk. Zeker als je de echte stukjes coco's die erin zitten kapot bijt. Dan proef je pas echt coco's :zuip: :D
Ik heb een vraag, ik heb zojuist een pot appeltaart besteld, maar wat is nou het slimste? Ik train altijd 's ochtends gelijk na mijn ontbijt. Kan ik dan gewoon na het wakker worden zon shake nemen, ontbijten, trainen en daarna weer een shake of kan ik het ook gewoon bij die ene shake na het wakker worden houden?

Sorry als het een domme vraag is, maar dit is de eerste keer dat ik whey ga gebruiken.

Ik zou direct als je opstaat whey nemen. Half uurtje later je ontbijt. En dan direct na de training nog een keer whey nemen.

Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de delicious van xxl en de perfection van b&f ? Ik weet dat er in de perfection meer concentraat zit, maar maakt dit eigenlijk veel uit ? De stats zijn ongeveer hetzelfde dus ...
:D

Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de delicious van xxl en de perfection van b&f ? Ik weet dat er in de perfection meer concentraat zit, maar maakt dit eigenlijk veel uit ? De stats zijn ongeveer hetzelfde dus ...
Ik kan je wel vertellen waar de zoekfunctie te vinden is. Midden/links boven aan de pagina.

Het verschil is minimaal.
Pros en cons van de Whey Delicious van XXL vs Whey Perfection van B&F:
+ 3g meer eiwit
+ 1g minder vet
+ Isolaat wordt sneller opgenomen, die van XXL bevat 40% isolaat
- 1g meer koolhydraten
- Grofweg 50% duurder dan de whey van B&F voor de kleinere hoeveelheden, bij grotere hoeveelheden wordt dat verschil kleiner
- Duurder dan de isolaat van B&F of even duur bij de grootste hoeveelheden.

-> Moet je maar beslissen aan de hand wat het belangrijkst is voor jou.

Laatst bewerkt:
Me pot aardbei-banaan is op en zit te denken aan een andere smaak deze keer. Niet omdat deze vies was maar er lijken me meer lekker. Hoe zijn bijvoorbeeld appel en chocolade?

Net een sample op met speculaas smaak. Met 250ml melk smaakte die echt super lekker :D Lekkerste whey tot nu toe.

Ik heb net weer 2,5 kilo chocolade en 2,5 kilo aardbei banaan besteld!

echt de lekkerste whey die ik ooit gehad heb! nu even tijdelijk over op whey instant, daarna weer snel aan de whey delicious :zuip:

Terug
Naar boven