MuscleMeat

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

Zo'n shake heb ik met 5 seconde weg. Als ik het smerig zou vinden zou ik mss wel naar een betere smaak zoeken maar krijg het makkelijk weg. Al 5 jaar lang hetzelfde smaakje ;)

Zo'n shake heb ik met 5 seconde weg. Als ik het smerig zou vinden zou ik mss wel naar een betere smaak zoeken maar krijg het makkelijk weg. Al 5 jaar lang hetzelfde smaakje ;)

haha, nja 5 jaar lang dezelfde smaak zou ik echt niet kunnen hoor :) mja als het voor jou weel werkt waarom veranderen he :)

Ik geef echt niks om een smaakje in de whey. Snap niet dat zoveel mensen dat belangrijk vinden :P

Ik ben ook iemand waarbij de smaak van de producten absoluut ondergeschikt staat aan de werking. Maar ach soms is het weleens lekker om deze Whey s'ochtends door je Brinta te doen. En als je naar de voedingswaarde kijkt maakt het ook niet zoveel verschil. Helemaal niet als je het 1x per week s'ochends pakt.

Laatst bewerkt:
Voor de meeste supplementen vind ik smaak ook onbelangrijk, maar ik vind het toch fijn als ik de whey lekker smaakt, vooral in de cut. Lekkere coco's of choco shake, met wat magere melk en het is alsof je aan het cheaten bent ;)

coco's shake is erg lekker hiervan, maar ben dan ook een coco's fan haha, ik ga strax of morgen eens coco's met choco mengen, kijken of het een bounty shake wordt :D

heb nu de smaak bosvruchten, en ik moet zeggen dat ik verliefd ben geworden :D

voor mij nooit meer een ander merk :thumbs:

ik heb het sampletje perzik mogen proeven, maar ik ben er niet zo onder de indruk van. ik heb het gemixed met water.

ff kijken hoe die andere smaken zijn, anders hou ik het bij mijn oude vertrouwde whey instant choco. die proeft voor mij nog het natuurlijkst.

ik heb het sampletje perzik mogen proeven, maar ik ben er niet zo onder de indruk van. ik heb het gemixed met water.

ff kijken hoe die andere smaken zijn, anders hou ik het bij mijn oude vertrouwde whey instant choco. die proeft voor mij nog het natuurlijkst.

er komt ook een choco in augustus.. die is zo romig als een milkshake van mac... ik ben zelf een liefhebber van vruchten smaken en vind de perzik helemaal super.. met melk is het uiteraard lekkerder.

EY guys,

Ik ben deze van plan te bestellen (aangezien er positieve reacties op zijn), alleen heb ik twee vragen:

1. Deze neem je 's ochtends, voor de trainen en direct na de training?
2. Wat is een goede aanvulling hierbij?

Alvast bedankt!:)

en je krijgt karma, aangezien dat werkt hier;)

Ik had de sample cappucino geprobeerd. Niet normaal hoe vies die is :D
Ik ben er serieus misselijk van geworden. Perzik is beter, maar bosvruchten is nog steeds de winnaar.

er komt ook een choco in augustus.. die is zo romig als een milkshake van mac... ik ben zelf een liefhebber van vruchten smaken en vind de perzik helemaal super.. met melk is het uiteraard lekkerder.

ow ok, sinds ik bij jullie bestel, had ik in het begin instant banaan en nu sinds echt lange tijd choco. deze bevalt mij toch echt het beste. melk bij mijn shakes gebruik ik trouwens al jaren niet meer.

Ik ben er serieus misselijk van geworden. Perzik is beter, maar bosvruchten is nog steeds de winnaar.

dan hou je ook niet van die koude koffie drankjes zoals macchiato... daar lijkt die smaak namelijk heel veel op.

maar over smaak valt niet te twisten we hebben klanten die het heerlijk vinden die cappuccino.

dan hou je ook niet van die koude koffie drankjes zoals macchiato... daar lijkt die smaak namelijk heel veel op.

maar over smaak valt niet te twisten we hebben klanten die het heerlijk vinden die cappuccino.

Die vind ik ook wat minder ja. Warm vind ik het allemaal prima :D

Uiteraard is er voor ieder wat wils. Ik was er benieuwd naar maar weet nu welke ik zeker niet moet hebben. Ook niet verkeerd om te weten :D

EY guys,

Ik ben deze van plan te bestellen (aangezien er positieve reacties op zijn), alleen heb ik twee vragen:

1. Deze neem je 's ochtends, voor de trainen en direct na de training?
2. Wat is een goede aanvulling hierbij?

Alvast bedankt!:)

en je krijgt karma, aangezien dat werkt hier;)

na het ontwaken na de training en eventueel tussendoor als je even weinig eiwitten eet. aanvulling? je bedoelt andere supplementen?

ow ok, sinds ik bij jullie bestel, had ik in het begin instant banaan en nu sinds echt lange tijd choco. deze bevalt mij toch echt het beste. melk bij mijn shakes gebruik ik trouwens al jaren niet meer.

choco is een heel veel verkochte smaak en ik vind zelf ook de meeste geslaagde van alle whey instant.. meest natuurlijke smaak.

wil eigenlijk ook ff kijken hoe die bosvruchten bevalt, aangezien ik deze met brinta en water als ochtend shake wil gaan gebruiken. heb dit voorheen met instant banaan gedaan.

hoop dat dit dan net zo smaakt als een "drinkontbijtje"

Die vind ik ook wat minder ja. Warm vind ik het allemaal prima :D

Uiteraard is er voor ieder wat wils. Ik was er benieuwd naar maar weet nu welke ik zeker niet moet hebben. Ook niet verkeerd om te weten :D

In augustus komen deze smaken erbij:
Vanille
Chocolade
Aardbei&Banaan
Limoen&Citroen

en dan na een maand of 2 apper&peer .. met de sinterklaas denk speculaas ;)..

en ik wil nog een soort iets met ananas en cocos in 1.. even kijken hoe we dat doen.. mss een soort pinnacolade shake :D

suggesties voor smaken zijn welkom...

Ja, daar bedoel ik andere supplementen mee.
Doel: zelfde gewicht, maar dan meer buffed.
Iig bedankt voor je reactie

ja een creatine zou ik dan naar kijken.. mss eens gewoon creatine monohydraat proberen.. of anders megagrow dat vind ik echt een topper dat neem je direct na de training.

In augustus komen deze smaken erbij:
Vanille
Chocolade
Aardbei&Banaan
Limoen&Citroen

en dan na een maand of 2 apper&peer .. met de sinterklaas denk speculaas ;)..

en ik wil nog een soort iets met ananas en cocos in 1.. even kijken hoe we dat doen.. mss een soort pinnacolade shake :D

Je bent zeker creatief :D Aardbei&banaan lijkt me wel wat. Ga vanavond zelf eens proberen of dat wat is

Terug
Naar boven