MuscleMeat

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Je bent zeker creatief :D Aardbei&banaan lijkt me wel wat. Ga vanavond zelf eens proberen of dat wat is

die vind ik echt geweldig.. heb de samples al goedgekeurd. labels zijn net naar de drukker. romig en zacht van smaak..

als we die andere smaken erbij hebben gaan we gyms benaderen voor onze lijn.. eens kijken hoe dat gaat lopen. denk dat we best een mooi gamma te bieden hebben dan.
 
Dat denk ik ook, ben nu bezig met de Whey instant maar die vind ik niet bepaald lekker smaken. Dit klinkt echter allemaal erg goed, Keep up the good work.
 
De mango-perzik smaak is echt overheerlijk. Lekkerste whey ooit!
 
Ik heb de bosvruchten en de mango/perzik en had er echt meer van verwacht, de bosvruchten is echt vies en de mango/perzik gaat nog wel. Ik geef ze beide 6/10.
Bij een volgende bestelling zat er een sample van de Capuccino bij en die is wel overheerlijk! 10/10 spijt dat ik die niet heb besteld :(
 
noh ik wil nou ook die capuccino proberen bosvruchten is in iedergeval heerlijk
 
Ik heb de bosvruchten en de mango/perzik en had er echt meer van verwacht, de bosvruchten is echt vies en de mango/perzik gaat nog wel. Ik geef ze beide 6/10.
Bij een volgende bestelling zat er een sample van de Capuccino bij en die is wel overheerlijk! 10/10 spijt dat ik die niet heb besteld :(

De mango-perzik smaak is echt overheerlijk. Lekkerste whey ooit!

noh ik wil nou ook die capuccino proberen bosvruchten is in iedergeval heerlijk

Discussies over smaken..... :p.. voorheen had ik de illusie dat je een proteine kon maken die iedereen lekker vind. Ik heb die illusie gelukkig al lang losgelaten .
 
Ik heb vandaag ook voor het eerst die perzik mango geproefd :D

Het is een beetje vergelijkbaar met Syntrax Nectar fuzzy navel(enfin deze smaak komt het dichts in de buurt bij de whey's die ik al gehad heb)...maar dan zonder die tè zoete smaak en nasmaak zodat het gaat tegensteken. Echt super!! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zo goed zou zijn, perzik en mango klonkt mij nogal raar...integendeel, BINGO :D
 
ja perzik mango heb ik ook geproefd vond hem wel wat raar omdat ik niet echt van perzik hou maar hij zeker goed te drinken.

cappuccino heb ik gisteren ook geproefd maar die ging tegen staan waarschijnlijk had ik teveel erin gedaan vandaag nog een keer proberen met ijskoud water
 
Discussies over smaken..... :p.. voorheen had ik de illusie dat je een proteine kon maken die iedereen lekker vind. Ik heb die illusie gelukkig al lang losgelaten .

Ik zou me als ik jou was ook niet druk maken over de paar mensen die het niet lekker vinden. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die kwark niet lekker vinden???

Ik ga die perzik-mango bestellen denk, perzik is m'n lievelingsfruit:D
 
ja perzik mango heb ik ook geproefd vond hem wel wat raar omdat ik niet echt van perzik hou maar hij zeker goed te drinken.

cappuccino heb ik gisteren ook geproefd maar die ging tegen staan waarschijnlijk had ik teveel erin gedaan vandaag nog een keer proberen met ijskoud water

tjaa als je perzik niet lekker vind dan de whey ook niet.. was er 1 die vond de cappuccino echt vies... maar die vind ook koude koffie drankjes niet lekker..

dan denk ik tjaa wat verwacht je dan? hahaha...
 
In augustus komen deze smaken erbij:
Vanille
Chocolade
Aardbei&Banaan
Limoen&Citroen

Ik neem aan dat dit 2 verschillende shake's zijn en niet aarbei en banaan in een?

En ik heb nog een vraag, ik gebruik nu al zo'n half jaar de Syntha 6, en ik was laatst eens aan het kijken voor BCAA's voor tijdens m'n ochtend cardio (ga trouwens de EAS bestellen), en keek ook eens bij de whey's.
Nu mijn vraag, hoe zit het met de 6 verschilende eiwitten die in de Syntha 6 zitten in verhouding met de Whey Delicous(mijn smaak voorkeur gaat na perzik-mango of de nieuwe smaak banaan dan).

Het eiwit gehalte in de whey delicious is hoger, maar in de Syntha 6 zitten 6 verschillende eiwitten. Zou jij hier misschien wat meer over kunnen vertellen.

KEUN
 
Ik neem aan dat dit 2 verschillende shake's zijn en niet aarbei en banaan in een?

En ik heb nog een vraag, ik gebruik nu al zo'n half jaar de Syntha 6, en ik was laatst eens aan het kijken voor BCAA's voor tijdens m'n ochtend cardio (ga trouwens de EAS bestellen), en keek ook eens bij de whey's.
Nu mijn vraag, hoe zit het met de 6 verschilende eiwitten die in de Syntha 6 zitten in verhouding met de Whey Delicous(mijn smaak voorkeur gaat na perzik-mango of de nieuwe smaak banaan dan).

Het eiwit gehalte in de whey delicious is hoger, maar in de Syntha 6 zitten 6 verschillende eiwitten. Zou jij hier misschien wat meer over kunnen vertellen.

KEUN

Ja dat is aardbei en banaan in 1 ;)... echt een heerlijke combinatie.. mss later volgt er mss nog een losse aardbei en banaan.

echt heel veel nut heeft dat niet zoveel eiwitten in een proteine stoppen.. mss dat je wat met het aminozuren profiel kan sleutelen dan. Maar verder wordt het in je buik 1 massa die geleidelijk verteerd. Het is echt niet zo dat de whey eerst verteerd en dan de ene proteine en zo door..
 
Ja dat is aardbei en banaan in 1 ;)... echt een heerlijke combinatie.. mss later volgt er mss nog een losse aardbei en banaan.

echt heel veel nut heeft dat niet zoveel eiwitten in een proteine stoppen.. mss dat je wat met het aminozuren profiel kan sleutelen dan. Maar verder wordt het in je buik 1 massa die geleidelijk verteerd. Het is echt niet zo dat de whey eerst verteerd en dan de ene proteine en zo door..

maar het zijn dus niet verschillende eiwitten met verschillende functies?
omdat ik zowiezo goede reviews over de XXL whey shakes zie wil ik een van jullie proberen, vooral omdat er meer proteine in zit.

en stel ik zou de EAS + Whey Delicious bestellen zou ik dan ergens erbij kunnen zetten dat ik een sample crack, en die nieuwe whey delicious banaan&aardbei en ik moest ook me nickname van DBB erbij zetten.
(weet bij opmerkingen)

en bedankt voor je reactie!
 
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling een sample cappucino, waarvoor gracias :D

Heb de blender gepakt met ongeveer 400ml melk en ik moet zeggen, dit is de lekkerste whey shake die ik ooit heb geproefd.
Ik zeg pa moet je is proeven! hij lurken aan dat glas, ja lekker zeg! Heeft het glas leeg en zegt, hoe kom je daaraan?
Ik zeg ja pa dat zat bij die "schwarzenegger poeiers"! Das een eiwitshake :D

Je had z'n gezicht moeten zien :roflol: priceless, gaatie staan in een front double biceps, dus nu word ik ook een adonis! Ik zeg joh, morgen word je wakker als Arnold himself.
Oh brother ging het maar zo makkelijk
 
maar het zijn dus niet verschillende eiwitten met verschillende functies?
omdat ik zowiezo goede reviews over de XXL whey shakes zie wil ik een van jullie proberen, vooral omdat er meer proteine in zit.

en stel ik zou de EAS + Whey Delicious bestellen zou ik dan ergens erbij kunnen zetten dat ik een sample crack, en die nieuwe whey delicious banaan&aardbei en ik moest ook me nickname van DBB erbij zetten.
(weet bij opmerkingen)

en bedankt voor je reactie!

Zet even in de opmerkingen dan graag sample crack....Die eiwitten heb wel verschillenden functies als je ze los neemt. Elke heeft weer een iets andere opname duur. Maar geblend verliest het meestal die eigenschap. Van de banaan/aardbei komen pas later in augustus samples.

Ik kreeg bij mijn laatste bestelling een sample cappucino, waarvoor gracias :D

Heb de blender gepakt met ongeveer 400ml melk en ik moet zeggen, dit is de lekkerste whey shake die ik ooit heb geproefd.
Ik zeg pa moet je is proeven! hij lurken aan dat glas, ja lekker zeg! Heeft het glas leeg en zegt, hoe kom je daaraan?
Ik zeg ja pa dat zat bij die "schwarzenegger poeiers"! Das een eiwitshake :D

Je had z'n gezicht moeten zien :roflol: priceless, gaatie staan in een front double biceps, dus nu word ik ook een adonis! Ik zeg joh, morgen word je wakker als Arnold himself.
Oh brother ging het maar zo makkelijk

Hahaha... mooi verhaal.. maar dan zag iedereen er gespierd uit en is het ook niet leuk meer ;)
 
zag vandaag dat ik nog een sample Whey Delicous perzik&mango had, net uitgeprobeert, uitstekend van smaak wel even wennen, heb normaal banaan.
(ben nu benieuwd naar de Pure Instant Whey Banaan smaak(heb nu Syntha 6 Banaan)
 
Ben normaal ook niet zo van de fruitsmaken,
maar eerlijk is eerlijk.... Perzik Mango is nu mijn fav smaak! :D
cappacino vind ik persoonlijk iets te zoet, (ja ik weet het minder poeder en/of meer water) maar gebruik de zelfde hoeveelheid water en poeder als bij Perzik/Mango


Spul gaat wel hard omdat het zo goed smaakt pak je sneller nog maar een shake..:p



bosvruchten en weer perzik/mango besteld:D

Idd Rene je kan niet iedereen tevreden stellen,
smaken verschillen...
 
Ik heb perzik/mango maar vind de smaak niet fantastisch, wel te drinken hoor daar niet van. Waar ik wel blij mee ben is dat hij heel goed oplost, beter dan de "whey isolaat" die ik vorige keer had.
 
Back
Naar boven