AndroidHealthClinic

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

heb de cocos nu paar keer gebruikt, en hij viel eerlijk gezegd beetje tegen... een 7/10
Heb ook nog een pot met de mango/perzik smaak, hopelijk is die lekkerder

heb de cocos nu paar keer gebruikt, en hij viel eerlijk gezegd beetje tegen... een 7/10
Heb ook nog een pot met de mango/perzik smaak, hopelijk is die lekkerder

cocos is toch volgens mij echt een lekkere cocossmaak.. mits je dat lekker vind uiteraard.

Ik vind de perzik/mango de meest geslaagde smaak. en de aardbei/banaan die over een paar weken komt vind ik ook erg lekker. en de limoen/citroen is lekker fris...

Bosvruchten is ook zeker goed te doen (net binnen). had hiervoor perzik/mango die ook erg lekker is.

cocos is toch volgens mij echt een lekkere cocossmaak.. mits je dat lekker vind uiteraard.

Ik vind de perzik/mango de meest geslaagde smaak. en de aardbei/banaan die over een paar weken komt vind ik ook erg lekker. en de limoen/citroen is lekker fris...

Limoen/Citroen klinkt erg lekker. Hebben jullie daar al samples van die jullie evt toevoegen aan bestellingen van reeds bestaande smaken?

heb coco s en mango perzik gehad
waren allebei goed maar heb zelf liever de gewone
van xxl die gaat minder snel tegen staan

De cappuchino smaakt heerlijk en de bosvruchten is helemaal geweldig.
Die smaakt naar die grote zuurstokken van de kermis.
De perzik/mango heb ik bij mijn zwagertje geprobeerd en is niet echt mijn ding, de mango overheerst de perzik teveel naar mijn smaak.

Over het algemeen zijn dit toch die shakes die het trainen leuk houden en zijn de smaken behoorlijk natuurgetrouw en totaal niet chemisch.

Over de smaak cocos zijn de meningen heel verdeeld.
De één zegt hem heerlijk te vinden, de ander vind het wel gaan en de ander vind hem ranzig.
Kwestie van smaak.

Limoen/Citroen klinkt erg lekker. Hebben jullie daar al samples van die jullie evt toevoegen aan bestellingen van reeds bestaande smaken?

De nieuwe smaken komen denk volgende week en de samples van vanille en aardbei&banaan komen 1-2 weken daarna. Die moeten ergens speciaal afgevuld worden in zakjes. Van limoen-citroen en chocolade komen er geen samples.

De cappuchino smaakt heerlijk en de bosvruchten is helemaal geweldig. Die smaakt naar die grote zuurstokken van de kermis.
De perzik/mango heb ik bij mijn zwagertje geprobeerd en is niet echt mijn ding, de mango overheerst de perzik teveel naar mijn smaak.

Over het algemeen zijn dit toch die shakes die het trainen leuk houden en zijn de smaken behoorlijk natuurgetrouw en totaal niet chemisch.

:thumbs: volgende week hoop ik dat de nieuwe smaken er zijn.

Ah das jammer, ik vind die smaak namelijk net iets te gewaagd om de gok te nemen, die laat ik dan waarschijnlijk ook voorbij gaan.

ja snap ik.... maar ik heb wat keuzes gemaakt . mss laat ik die bij de volgende batch wel maken.. mooiste zou zijn als ik toch van alle smaken samples had.

Heb vandaag men bestelling binnengekregen. Deze keer heb ik chocolade en aardbei&banaan genomen. Kga niet stoppen tot ik alle smaken heb geproefd :p

De chocolade juist een shake mee gemaakt met 350 ml melk en 35 gr whey. Na het mengen viel me wel op dat deze vrij hard schuimt maar dat is voor mij een pluspunt aangezien ik volgende week begin te cutten en de schuim het hongergevoel een beetje onderdrukt. De smaak is zacht maar wel erg lekker. Dit is zeker een smaak dat je niet snel beu gaat worden (de choco van de whey isolaat kwam men strot uit na 2 weken.). Vond dat de smaak mss ietsje harder mocht maar op deze manier ben ik er zeker van dat dit een whey is dat ik een lange tijd kan drinken zonder echt beu te worden.

De aardbei banaan heb ik juist opengemaakt maar die ga ik straks pas proeven. Ik kan wel al zeggen dat ie heerlijk reukt. De fruitsmaken van whey delicious gebruik ik voor 's avonds met men kwark te mengen om deze lekker te maken. Ik zie er dus al naar uit voor vanavond een lekker aardbei banaan puddingetje :D

Ow en nog een pluspunt is dat de potten met nieuwe scoops komen met een lange steel. Veeeel handiger!

Heb vandaag men bestelling binnengekregen. Deze keer heb ik chocolade en aardbei&banaan genomen. Kga niet stoppen tot ik alle smaken heb geproefd :p

De chocolade juist een shake mee gemaakt met 350 ml melk en 35 gr whey. Na het mengen viel me wel op dat deze vrij hard schuimt maar dat is voor mij een pluspunt aangezien ik volgende week begin te cutten en de schuim het hongergevoel een beetje onderdrukt. De smaak is zacht maar wel erg lekker. Dit is zeker een smaak dat je niet snel beu gaat worden (de choco van de whey isolaat kwam men strot uit na 2 weken.). Vond dat de smaak mss ietsje harder mocht maar op deze manier ben ik er zeker van dat dit een whey is dat ik een lange tijd kan drinken zonder echt beu te worden.

De aardbei banaan heb ik juist opengemaakt maar die ga ik straks pas proeven. Ik kan wel al zeggen dat ie heerlijk reukt. De fruitsmaken van whey delicious gebruik ik voor 's avonds met men kwark te mengen om deze lekker te maken. Ik zie er dus al naar uit voor vanavond een lekker aardbei banaan puddingetje :D

Ow en nog een pluspunt is dat de potten met nieuwe scoops komen met een lange steel. Veeeel handiger!

je neemt teveel melk (100ml teveel) daarom is de smaak wat minder sterk ;). sterkte kan je zelf wat reguleren met de hoeveelheid vloeistof.

Net aardbei-banaan geproefd, is één van de beste smaken dat ik tot nu toe heb geproefd. Echt veel aroma. Ik ga verder drinken ...

Iemand al enig idee hoe de nieuwe vanille whey smaakt ?

Vandaag de Cocos Whey geproefd. Wat een geniale uitvinding! :D Deze deed mij denken aan de shakes die ik zo'n 8 jaar geleden bij mijn oude sportschool kocht.

Hij smaakt dus heerlijk en lost ook prima op zoals alle eiwitten die ik tot dusverre van XXL heb genomen. De smaak is superheerlijk en hij lijkt ook iets dikker. Eea kan vergeleken worden met een milkshake bij een goede ijssalon. :)

Aardbei/banaan is ook weer geweldig.. in de blender met wat melk en ijsblokjes smaakt het beter dan een shake van de :mc:

Er komen nog 3 smaken aan... aardbei , banaan en appel met vleugje peer ..

Ik ben ook bezig met sample packs .. 11 smaken in een doosje... die gaan we dan aanbieden op de site. net zoals de Variety pack van whey gold.

Terug
Naar boven