AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Heb wel weer chocolade dus besteld om af te wisselen, en jullie hebben volgens mij weer het recept verfijnd. Poeder is nog wat fijner geworden en de smaak is nog lekkerder. Zo kan ik nooit kiezen als alles lekker is :mad:

We hebben een wijziging gehad inderdaad wat het product ten goede is gekomen :thumbs:

Ik was even vergeten hoe lekker de bosvruchten whey is. Heb deze net terug besteld, amaai, dat is dus echt genieten! Ook heerlijk om in men kwark te mengen.

Goed om te horen! :)
 
Chocolade ervan is nu mijn favoriete
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut

:eek: deze please! Zag chocolate peanut banana voorbijkomen bij antoine vaillant :zuip: lijkt me ook goed
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
    [*]Chocolade-Karamel-Peanut

1000% deze aub :D
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
    [*]Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut

Deze graag! :zuip:

Heb in een ijssalon gewerkt waar dit zeker de lekkerste smaak was dus als hier een eiwitshake smaak van komt weet ik zeker dat hij hard zal lopen! (in ieder geval bij mij :D)
 
EDIT:
Vraagje: welke whey kunnen jullie aanraden als je je whey wegdrinkt met bijv 90gr oats? Applepie lijkt me bijv daar niet heel lekker bij maar banaan vind ik wel lekker. Maar banaan heb ik altijd al dus wil eens want anders proberen.

Ik heb de whey smaken van XXL ook eens geprobeerd, heb hiervoor altijd BnF whey gehad en wilde de whey van XXL ook eens proberen om te vergelijken. Ik heb de volgende smaken geprobeerd:

- Peach Mango: heerlijke smaak, was echt benieuwd naar deze combinatie en is me goed bevallen! Gecombineerd met 200ml melk.
- Vanilie: heb deze door m'n oats gedaan en proefde vrij natuurlijk. Geen chemische smaak zoals ik eens heb geproefd van een andere boardsponsor.
- Applepie: Lekkere smaak maar vind persoonlijk niet echt naar appeltaart smaken.
- Watermeloen: Zeker een frisse smaak maar niet mijn ding.

Oplosbaarheid:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de oplosbaarheid van XXL beter dan van BnF, ik heb nog maar vier shakes geprobeerd en de oplosbaarheid kan natuurlijk altijd verschillen door net wat langer of net wat minder lang schudden maar naar mijn gevoel schud ik altijd ongeveer even lang en vond ik de oplosbaarheid van XXL beter.
Wel bij zowel XXL als BnF blijft er vaak wat onopgeloste whey hangen aan de binnenkant van mijn dop.
 
Laatst bewerkt:
EDIT:
Vraagje: welke whey kunnen jullie aanraden als je je whey wegdrinkt met bijv 90gr oats? Applepie lijkt me bijv daar niet heel lekker bij maar banaan vind ik wel lekker. Maar banaan heb ik altijd al dus wil eens want anders proberen.

Ik heb de whey smaken van XXL ook eens geprobeerd, heb hiervoor altijd BnF whey gehad en wilde de whey van XXL ook eens proberen om te vergelijken. Ik heb de volgende smaken geprobeerd:

- Peach Mango: heerlijke smaak, was echt benieuwd naar deze combinatie en is me goed bevallen! Gecombineerd met 200ml melk.
- Vanilie: heb deze door m'n oats gedaan en proefde vrij natuurlijk. Geen chemische smaak zoals ik eens heb geproefd van een andere boardsponsor.
- Applepie: Lekkere smaak maar vind persoonlijk niet echt naar appeltaart smaken.
- Watermeloen: Zeker een frisse smaak maar niet mijn ding.

Oplosbaarheid:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de oplosbaarheid van XXL beter dan van BnF, ik heb nog maar vier shakes geprobeerd en de oplosbaarheid kan natuurlijk altijd verschillen door net wat langer of net wat minder lang schudden maar naar mijn gevoel schud ik altijd ongeveer even lang en vond ik de oplosbaarheid van XXL beter.
Wel bij zowel XXL als BnF blijft er vaak wat onopgeloste whey hangen aan de binnenkant van mijn dop.

Zie je vraag nu pas :o maar je bent al aan het testen geweest zie ik :D
 
EDIT:
Vraagje: welke whey kunnen jullie aanraden als je je whey wegdrinkt met bijv 90gr oats? Applepie lijkt me bijv daar niet heel lekker bij maar banaan vind ik wel lekker. Maar banaan heb ik altijd al dus wil eens want anders proberen.

Ik heb de whey smaken van XXL ook eens geprobeerd, heb hiervoor altijd BnF whey gehad en wilde de whey van XXL ook eens proberen om te vergelijken. Ik heb de volgende smaken geprobeerd:

- Peach Mango: heerlijke smaak, was echt benieuwd naar deze combinatie en is me goed bevallen! Gecombineerd met 200ml melk.
- Vanilie: heb deze door m'n oats gedaan en proefde vrij natuurlijk. Geen chemische smaak zoals ik eens heb geproefd van een andere boardsponsor.
- Applepie: Lekkere smaak maar vind persoonlijk niet echt naar appeltaart smaken.
- Watermeloen: Zeker een frisse smaak maar niet mijn ding.

Oplosbaarheid:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de oplosbaarheid van XXL beter dan van BnF, ik heb nog maar vier shakes geprobeerd en de oplosbaarheid kan natuurlijk altijd verschillen door net wat langer of net wat minder lang schudden maar naar mijn gevoel schud ik altijd ongeveer even lang en vond ik de oplosbaarheid van XXL beter.
Wel bij zowel XXL als BnF blijft er vaak wat onopgeloste whey hangen aan de binnenkant van mijn dop.

Zonder twijfel de choco Caramel!!!!!! Heerlijk gewoon
 
Net de cookies & cream geproefd en het bevalt me wel!
 
Back
Naar boven