XXL Nutrition

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 

Ik wil bestellen maar twijfel erg over de smaak. Is wel een bak van 2500g waar je behoorlijk lange tijd mee doet.

Met Night Protein neem ik altijd Vanille omdat deze het lekkerst is, geen chemische smaak en overal mee te mengen.

Maar om nu ook m'n whey in Vanille te nemen is wel een beetje saai.
Ik wil een smaakje die lekker is, zowel met water als door de havermout.
Maar echt geen chemische nep smaak (had bijv. blueberry night protein en dat vond ik vreselijk, ook aardbei is niet mijn ding omdat echte aardbeien toch anders smaken).

Ik hoor de laatste tijd veel positieve dingen over Cookies & Cream (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen), Chocolade Caramel (is dat heel anders dan gewone chocolade?) en Pistache.

Tips anyone? En anders wordt het toch gewoon vanille ben ik bang.. :o
 
Ik wil bestellen maar twijfel erg over de smaak. Is wel een bak van 2500g waar je behoorlijk lange tijd mee doet.

Met Night Protein neem ik altijd Vanille omdat deze het lekkerst is, geen chemische smaak en overal mee te mengen.

Maar om nu ook m'n whey in Vanille te nemen is wel een beetje saai.
Ik wil een smaakje die lekker is, zowel met water als door de havermout.
Maar echt geen chemische nep smaak (had bijv. blueberry night protein en dat vond ik vreselijk, ook aardbei is niet mijn ding omdat echte aardbeien toch anders smaken).

Ik hoor de laatste tijd veel positieve dingen over Cookies & Cream (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen), Chocolade Caramel (is dat heel anders dan gewone chocolade?) en Pistache.

Tips anyone? En anders wordt het toch gewoon vanille ben ik bang.. :o

Ik zou zeggen Pistache! als je die niet lekker vind stuur maar terug shake ik die zelf op :p

Cookies is een smaak die wat sterker is en kan gaan vervelen (vind ik), caramel is romig met een lichte caramel smaak.
 
Ik wil bestellen maar twijfel erg over de smaak. Is wel een bak van 2500g waar je behoorlijk lange tijd mee doet.

Met Night Protein neem ik altijd Vanille omdat deze het lekkerst is, geen chemische smaak en overal mee te mengen.

Maar om nu ook m'n whey in Vanille te nemen is wel een beetje saai.
Ik wil een smaakje die lekker is, zowel met water als door de havermout.
Maar echt geen chemische nep smaak (had bijv. blueberry night protein en dat vond ik vreselijk, ook aardbei is niet mijn ding omdat echte aardbeien toch anders smaken).

Ik hoor de laatste tijd veel positieve dingen over Cookies & Cream (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen), Chocolade Caramel (is dat heel anders dan gewone chocolade?) en Pistache.

Tips anyone? En anders wordt het toch gewoon vanille ben ik bang.. :o

Ik drink alle smaken met water ,allemaal lekker , behalve de cookie en cream , die smaakt een beetje te zacht in combinatie met water , met melk is die zeker lekker!
 
ik had vandaag wat speculoos van een vriend gehad .. maar wat een tegenvallende smaak! had er veel verwachtingen van..
maar vond t niet echt een speculoos smaak.. eerder karton.....
 
ik had vandaag wat speculoos van een vriend gehad .. maar wat een tegenvallende smaak! had er veel verwachtingen van..
maar vond t niet echt een speculoos smaak.. eerder karton.....

dat is jammer om te horen. Ik vind het toch zelf echt naar speculaas smaken. Het is in België een vrij populaire smaak. Maar over smaak valt niet te twisten :p
 
weet je wat een lekkere delicious smaak zou zijn?

Witte chocolade!

bij de smaken delicious waar wat toegevoegd is (zoals cocos) wijken die voedingswaarde veel af van de 'gemiddelde of?

En welke smaken zijn nou echte aanraders om met melk te mengen?
 
oef de smaak appeltaart is ECHT goddelijk! doet zn naam eer aan
 
weet je wat een lekkere delicious smaak zou zijn?

Witte chocolade!

bij de smaken delicious waar wat toegevoegd is (zoals cocos) wijken die voedingswaarde veel af van de 'gemiddelde of?

En welke smaken zijn nou echte aanraders om met melk te mengen?

Dat valt allemaal erg mee. Denk aan 1-3% afwijking.

oef de smaak appeltaart is ECHT goddelijk! doet zn naam eer aan

Goed om te horen!
 
weet je wat een lekkere delicious smaak zou zijn?

Witte chocolade!

bij de smaken delicious waar wat toegevoegd is (zoals cocos) wijken die voedingswaarde veel af van de 'gemiddelde of?

En welke smaken zijn nou echte aanraders om met melk te mengen?

Mango-peach is zowel met water als met melk heerlijk. Met melk een stukje romiger, echt een aanrader!
 
Ik ben verslaafd aan de watermeloen smaak. Damn, echt goed.
 
Vandaag bosvruchten geprobeerd, erg lekker Ren! :D
 
Vanmorge mn nieuwe pot Yogurt raspberry opengemaakt.. Heerlijke frisse smaak lekker om af en toe af te wisselen met m'n favoriet pistache! :drool::thumbs:
 
Vanmorge mn nieuwe pot Yogurt raspberry opengemaakt.. Heerlijke frisse smaak lekker om af en toe af te wisselen met m'n favoriet pistache! :drool::thumbs:

We vonden de framboos smaak net iets te flauw en met de nieuwe batch wordt de smaak iets sterker :zuip:
 
We vonden de framboos smaak net iets te flauw en met de nieuwe batch wordt de smaak iets sterker :zuip:

Ben benieuwd naar de nieuwe batch, Komen er verder nog nieuwe smaken whey delicious in de toekomst?:rolleyes:
 
Back
Naar boven