MuscleMeat

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Zit al jaren aan de whey delicious. Ik neem meestal de 4x1000 gram aanbieding. Wil altijd wat verschillende smaken in de kast hebben staan. momenteel cookies & cream, speculaas en aardbei/banaan.

Welke smaak vind jij het lekkerst dan?
 
Ik heb random de winnaars bepaald: :cheer:

  • Wazzup
  • FullTE
  • Robke78
  • Skatermarvin
  • Pleister

Stuur me een PM met welke smaak je wilt en je adres dan komt de pot je kant op!
 
Proficiat aan de winnaars :grumble:


:D
 
Proficiat aan de winnaars :grumble:

:D

Zo nu en dan doen we nog wel eens een actie, vind dat sowieso wel leuk om op DBB wat extra's promoties te doen. Binnenkort wil ik een sample actie houden we zijn bezig met de voorbereidingen.
 
Zo nu en dan doen we nog wel eens een actie, vind dat sowieso wel leuk om op DBB wat extra's promoties te doen. Binnenkort wil ik een sample actie houden we zijn bezig met de voorbereidingen.

Alleen Whey Delicious of ook andere producten?
 
Alleen Whey Delicious of ook andere producten?

Dan zal dan denk ik alleen voor de Whey Delicious gelden, omdat daar de meeste keuze in is. Maar we moeten nog even kijken.
 
Net sample van speculoos gehad , echt verassend lekker :O
 
Speculaas past ook wel bij de tijd van het jaar. Misschien moet ik die smaak ook maar eens in huis halen. Voorkomt wellicht dat ik me te goed doe aan echte speculaas:D
 
Speculaas past ook wel bij de tijd van het jaar. Misschien moet ik die smaak ook maar eens in huis halen. Voorkomt wellicht dat ik me te goed doe aan echte speculaas:D

Inderdaad de Sint is bijna weer in het land :D , maar het inderdaad meer een smaak voor de winter (mijn persoonlijke mening).
 
Inderdaad de Sint is bijna weer in het land :D , maar het inderdaad meer een smaak voor de winter (mijn persoonlijke mening).

Net naar buiten gekeken... neigt al aardig naar herst/winter.

Als ik van deze Whey Delicious op een of andere manier koekjes weet te bakken dan heb ik net echte speculaas :eek:
 
Net naar buiten gekeken... neigt al aardig naar herst/winter.

Als ik van deze Whey Delicious op een of andere manier koekjes weet te bakken dan heb ik net echte speculaas :eek:

Laat even weten als het lukt bro', klinkt heerlijk :cool:
 
sample apeltaart gehad ....hmmmm.
 
hoe krijgen jullie de prijs zo laag XXL nutrition? vandaag de dag betaal je al aardig wat voor een killotje whey
 
Ik blijf versteld staan over de heerlijke smaken van whey delicious! Daar kan echt geen een eiwitproduct tegen op!
 
Zojuist een heerlijke whey delicious koko's shake op. Echt heerlijk met die echte stukjes koko's.
 
Back
Naar boven