AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Die cookies and cream, nom nom nom
 
Dat is echt een heel veel verkochte smaak!

Cookies en cream wordt de nieuwe standaard! Vroeger kocht iedereen altijd vanille of aardbei.. binnenkort is dat alleen nog maar Cookies en Cream!:cool:
 
Heb alvast gister een voorraad besteld voor na de wedstrijd , ik kijk erna en dan denk ik maar zo nog even volhouden:D **** danoontje power het is xxl power:)
 
Heb alvast gister een voorraad besteld voor na de wedstrijd , ik kijk erna en dan denk ik maar zo nog even volhouden:D **** danoontje power het is xxl power:)

Wanneer is je wedstrijd ? gaat het lekker?
 
Hahaha dit klinkt zo bekend. Ik ken vrij veel wedstrijdjongens en ze hebben het allemaal maar over 1 ding; Welke smaak whey delicious neem jij na de wedstrijd??
 
Aardbei - Banaan smaak---jummy!
 
Om de DBB leden eens kennis te laten maken met de populairste whey van Europa Whey Delicious houden we een speciale sample actie.
Je kan bij deze actie 2 gratis Whey Delicious samples aanvragen.



Reserveer hier je gratis Whey Delicious samples! De actie code is DBBXXL en deze loopt tot Zondag 18 November 24:00 uur.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Voorwaarden:

  • Wij verzamelen alle aanvragen en versturen deze in één keer na afloop van de actie.
  • Er kunnen alleen samples Whey Delicious aangevraagd worden.
  • Er kan per persoon / adres 2 samples aangevraagd worden.
  • De smaak bosvruchten is helaas niet op voorraad
 
Dat is zeker een lekkere smaak!

We zijn er trots op dat we de whey zo lekker hebben gekregen en dan met 40% isolaat in deze whey.

40% Isolaat is sowieso al supah dupah nice voor een whey
 
Om de DBB leden eens kennis te laten maken met de populairste whey van Europa Whey Delicious houden we een speciale sample actie.
Je kan bij deze actie 2 gratis Whey Delicious samples aanvragen.



Reserveer hier je gratis Whey Delicious samples! De actie code is DBBXXL en deze loopt tot Zondag 18 November 24:00 uur.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Voorwaarden:

  • Wij verzamelen alle aanvragen en versturen deze in één keer na afloop van de actie.
  • Er kunnen alleen samples Whey Delicious aangevraagd worden.
  • Er kan per persoon / adres 2 samples aangevraagd worden.
  • De smaak bosvruchten is helaas niet op voorraad

Top actie! Ff twee smaken reserveren die ik nog niet ken!
 
Ik ken alle smaken al. Zal dus maar geen gebruik maken van die actie!

De smaken zijn echt stuk voor stuk allemaal super lekker!
 
Back
Naar boven