AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Heb nu 4 kleine potten whey delicious in de keuken staan. De whey smaakt heerlijk maar ook de potten zelf zien er mooi uit! Ik word er spontaan gelukkig van als ik ze zie staan :D
 
Heb nu 4 kleine potten whey delicious in de keuken staan. De whey smaakt heerlijk maar ook de potten zelf zien er mooi uit! Ik word er spontaan gelukkig van als ik ze zie staan :D

Kan je lekker afwisselen :zuip:
 
heb de meeste smaken geproefd/gebruik... kan er niets slecht over zeggen!
WELL DONE XXL!
 
geen kaneel toestanden meer aub :p
 
We zijn benieuwd wat iedereen van de sample vond! Ze zijn gisteren verzonden allemaal.
 
We zijn benieuwd wat iedereen van de sample vond! Ze zijn gisteren verzonden allemaal.

Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! Zal direct zeggen wat ik er van vind. ;)
 
Laatst bewerkt:
Limoen en appel leek me wel lekker voor in de zomer. Kan je er geen seizoensspecials van maken? ;)
 
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! Zal direct zeggen wat ik er van vind. ;)

Limoen en appel leek me wel lekker voor in de zomer. Kan je er geen seizoensspecials van maken? ;)

Dat zxou opzich wel leuk zijn, het is zeker geen smaak voor iedereen net als appel. Er zijn mensen die vinden deze heerlijk en andere vinden het helemaal niet lekker. Extremen dus bij deze smaken. Maar voor de middenweg hebben we uiteraard de standaard smaken.
 
De samples waren er gisteren nog niet. Ik hoop dat de postbode ze vandaag brengt. :(
 
Die worden donderdag bezorgt ;)

En ik maar braaf de hele week bij de brievenbus zitten he. :( Naja, scheelt dat ze er morgen dan zijn als het goed is! Zo bouwt de spanning zich natuurlijk wel op hè. :p
 
En ik maar braaf de hele week bij de brievenbus zitten he. :( Naja, scheelt dat ze er morgen dan zijn als het goed is! Zo bouwt de spanning zich natuurlijk wel op hè. :p

Zo gaat dat blijkbaar met bulkverzendingen van post, die worden maar 2x per week bezorgt.
 
Back
Naar boven