bartbiceps2007
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal wel aan mij liggen hoor.. Maar verwerking van whey eiwit naar concentraat > Isolaat > hydrolisaat. Zorgt voor minder vet en kh en meer eiwit per 100gram. Maar deze heeft 8,9gram vet per 100gram en nog 4,7gram lactose.![]()

Pure Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
wel vreemd waarom er 2 soorten hydrolisaat zijn.
sinds kort dus de whey uit 2e link ..........?
Het gaat niet om puurheid. Bij hydrolisat gaat het om snelheid.
De eiwiten zijn al afgebroken tot di- en tripeptiden waardoor de restafbraak (tot losse aminozuren) sneller gaat en er eerder opname mogenlijk is.
Vandaar dat het ook enkel rondom je training word aangeraden.
Tja zit het nu ook te bekijken maar dan schiet het natuurlijk niet echt op.Het voordeel van de puurheid ben je dan eigenlijk ook kwijt.Goede concentraat bevat nog minder vetten.Beetje vreemd.Is dat dan wel echte hydrolisaat vraag ik me dan af?![]()
Ik heb de balen gezien (ongeopend rechtstreeks van de fabriek) en kan je verzekeren dat het hydrolisaat is.
Maar, niemand verplicht je iets te nemen watje niet vertrouwd. Enige conectie die ik met de EHF heb is het forum en er ziten dus voor mij geen versdiensten od aan.
Ik denk dat het er ook nog omgaat welke bron het best gebruikt kan worden.
Ik weet dat DSM in z'n eigen drankje caseinehydrolisaat gebruikt omdat dit in onderzoek net iets beter scoort dan weihydrolisaat (onderzoek staat dacht ik ook in wetenschapsectie) maar ik weet dat Remco Verkaik (die toen nog bij de EHF zat) bewust koos voor weihydrolisaat omdat hij van mening was dat de in caseinehydrolisaat aanwezige casomorfine wel eens een nadelige invloed kon uitoefenen bij langer gebruik.
Voordeel van een mix is dat je het aminogram kan beinvloeden. Verders is het iets wat nog niet op de markt is (voor zover ik weet)
OK, normaal geen reclame, maar omdat er om gevraagd word
Eiwitten
2x 2000 gram - € 99.90 (ik weet alleeen niet of ze het momenteel op vooraad hebben)
En geloof me dat is goedkoop.
is dacht ik weihydrolisaat van DSM
In de wetenschap sectie staan trouwens een aantal post mbt hydrolisaat