Fitness Seller

Whey Hydrolisaat

Dit is wel erg overdreven. maar een veel groter rendement haal je er niet uit.
tenminste dat kan ik niet geloven. Dat er nu zoveel gaan veranderen. Van een concentraat naar een hydroisolaat. Ik ben toch altijd huiverig voor de zogemaande marketing hyp wat om dergelijke producten zit.

Denk dat dat idd een toppertje wordt, als je dat zou beginnen verkopen !!

Ik zou ook wel geïntresseerd zijn en XXL Nutrition dan uiteindelijk eens inschakelen als leverancier, tenminste als de prijzen en verzendingskosten intressant zijn.

heeft een hydrolisaat nog een meerwaarde eigenlijk buiten dat het een snelle piek geeft?

btw hoe komt het dat een hydrolisaat zo schaars te verkrijgen is?

Dit is wel erg overdreven. maar een veel groter rendement haal je er niet uit.
tenminste dat kan ik niet geloven. Dat er nu zoveel gaan veranderen. Van een concentraat naar een hydroisolaat. Ik ben toch altijd huiverig voor de zogemaande marketing hyp wat om dergelijke producten zit.

Hydrolisaat is gewoon kei hard bewezen dat het beter is can concentraat. Andere marketing stunts zijn vaak niet echt hard te maken. Het is duur en moeilijk te filteren, er zit veel in het process om een goede hydrolisaat te maken. En omdat veel klanten zich niet zo wetenschappelijk verdiepen in de materie is het niet de gok waard om het te gaan verkopen, omdat men toch wel de goedkopere wheys blijft kopen. En het heeft geen smaak. Ik zou echter mn Optimum whey eruit doen voor een hydrolisaat. Maar dan moet ik wel zeker weten dat het een top hydrolisaat is :)

Ik zou ook wel geïntresseerd zijn en XXL Nutrition dan uiteindelijk eens inschakelen als leverancier, tenminste als de prijzen en verzendingskosten intressant zijn.

heeft een hydrolisaat nog een meerwaarde eigenlijk buiten dat het een snelle piek geeft?

btw hoe komt het dat een hydrolisaat zo schaars te verkrijgen is?

Hydrolisaat wekt veel meer insuline op zonder glucose dan concentraat/isolaat, dus als je PWO glucose neemt, hoeft dat niet meer. Groot voordeel imo. En het is super snel opneem baar. Als je het in een tijdlijn zo zetten zou het er zo uit zien ongeveer:

Opname:

|Puur amino||Hydrolisaat|---------------------------------|Isolaat|-----|Concentraat|

• Topic Starter Topic Starter
Neem het dan alleen PWO dan heb je er het meeste voordeel van.Voor de rest van de dag zorg je gewoon dat je voedingsschema goed in elkaar zit, dan volstaat concentraat prima imo.Ga je zwaar cutten voor een wedstrijd kan je het imo overwegen om het (tijdelijk) standaard op ieder tijdstip te nemen dit ivm met de lage Koolhydraten en vet waardes in hydro.

@supreme

Dat van de insuline had ik nog niet bij nagedacht maar indd logisch.Goede post btw

Ik kom binnenkort hierop terug.. info begint binnen te druppelen...

Zal wel neutrale smaak worden (smaakloos) om de goede eigenschappen niet aan te tasten. Het is toch een niche product alleen voor diegene die hier speciaal voor kiezen.

René

Zal wel neutrale smaak worden (smaakloos) om de goede eigenschappen niet aan te tasten. Het is toch een niche product alleen voor diegene die hier speciaal voor kiezen.

René

Neutraal is goed, zolang het idd maar niet aangetast wordt. ik koop iig een pot/zak als je hebt:)

René

Dat van die neutrale smaak vind ik erg goed, dat in dat product van EHF van alles en nog wat zit, ben ik niet blij mee. Met het product van hen als referentie zou ik graag willen dat er GEEN: ongespecificeerde groenteolie en smaakstoffen inzit en minder zoetstoffen. Als er wel groenteolie inzit wil ik graag weten of ik bijvoorbeeld lijnzaadolie eet of dat het zeg palmvet of pinda-olie is, die 8.9 gram/100 gram is zo erg nog niet als het geen verzadigde of transvetten zijn. Daarvoor koop ik een dergelijk luxe product niet.

gewoon 100% hydrolisaat, lijkt me toch logisch. Anders gaat het hele product zn doel voorbij.

Dat van die neutrale smaak vind ik erg goed, dat in dat product van EHF van alles en nog wat zit, ben ik niet blij mee. Met het product van hen als referentie zou ik graag willen dat er GEEN: ongespecificeerde groenteolie en smaakstoffen inzit en minder zoetstoffen. Als er wel groenteolie inzit wil ik graag weten of ik bijvoorbeeld lijnzaadolie eet of dat het zeg palmvet of pinda-olie is, die 8.9 gram/100 gram is zo erg nog niet als het geen verzadigde of transvetten zijn. Daarvoor koop ik een dergelijk luxe product niet.

EHF heeft ook een goede Hydrolisaat zonder smaak en toevoegingen >
High Quality Pure Whey Hydrolisaat
en die is meteen een stuk duurder dan die met allerlei toegevoegde stoffen. Maar als je voor Hydrolisaat kiest dan is deze volgens mij de way to go.. Hier ben ik nu dus naar opzoek... Spul schijnt een beetje bitter te zijn, ik krijg begin volgende week wat monsters opgestuurd.

René

Pure Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition

Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition

wel vreemd waarom er 2 soorten hydrolisaat zijn.

sinds kort dus de whey uit 2e link ..........?

EHF heeft ook een goede Hydrolisaat zonder smaak en toevoegingen >
High Quality Pure Whey Hydrolisaat
en die is meteen een stuk duurder dan die met allerlei toegevoegde stoffen. Maar als je voor Hydrolisaat kiest dan is deze volgens mij de way to go.. Hier ben ik nu dus naar opzoek... Spul schijnt een beetje bitter te zijn, ik krijg begin volgende week wat monsters opgestuurd.

René

Ojajoh.?

We maken vorderingen ;)...

Het komt eraan alleen nog even geduld hebben.. Een whey hydrolisaat naturel smaak vergelijkbaar met deze > High Quality Pure Whey Hydrolisaat onze prijs zal zeker onder de hier vermelde prijzen zijn.

Worden 1kg emmers.. naturel smaak instant kwaliteit.

René

goed bezig :D

Kijk das mooi kan niet wachten om het te proberen in de cut.Zal goed van pas komen denk ik.

Super! :thumbs:
Ben ook van plan om het in mijn komende Cut-peroide te gebruiken.

Degene die het willen gebruiken; nemen jullie het uitsluitend na de training of bijvoorbeeld ook 's morgens? Aangezien 's morgens ook vaak een isolaat/concentraat shake wordt genomen.

En nog een vraag: vanwege de snelle opname is het dus logisch dat je de hydrolisaat na de training neemt waar je de isolaat/concentraat shake vaak (gedeeltelijk) voor de training neemt gezien de tijd die nodig is om het op te nemen langer is tov hydrolisaat. Klopt dat?

Super! :thumbs:
Ben ook van plan om het in mijn komende Cut-peroide te gebruiken.

Degene die het willen gebruiken; nemen jullie het uitsluitend na de training of bijvoorbeeld ook 's morgens? Aangezien 's morgens ook vaak een isolaat/concentraat shake wordt genomen.

En nog een vraag: vanwege de snelle opname is het dus logisch dat je de hydrolisaat na de training neemt waar je de isolaat/concentraat shake vaak (gedeeltelijk) voor de training neemt gezien de tijd die nodig is om het op te nemen langer is tov hydrolisaat. Klopt dat?

Ja.. Hydrolisaat is zeg maar voorverteerd door enzymen waardoor het veel sneller wordt opgenomen. In principe worden van whey hydrolisaat Aminozuurtabletten gemaakt. Maar dan doen ze er nog iets bij om de tablet hard te houden.

René

Terug
Naar boven