- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heb wat vragen afgevuurd links en recht mbt hydrolisaat.. even kijken wat er uitkomt.
René
Denk dat dat idd een toppertje wordt, als je dat zou beginnen verkopen !!
Dit is wel erg overdreven. maar een veel groter rendement haal je er niet uit.
tenminste dat kan ik niet geloven. Dat er nu zoveel gaan veranderen. Van een concentraat naar een hydroisolaat. Ik ben toch altijd huiverig voor de zogemaande marketing hyp wat om dergelijke producten zit.

Ik zou ook wel geïntresseerd zijn en XXL Nutrition dan uiteindelijk eens inschakelen als leverancier, tenminste als de prijzen en verzendingskosten intressant zijn.
heeft een hydrolisaat nog een meerwaarde eigenlijk buiten dat het een snelle piek geeft?
btw hoe komt het dat een hydrolisaat zo schaars te verkrijgen is?
Ik kom binnenkort hierop terug.. info begint binnen te druppelen...
Zal wel neutrale smaak worden (smaakloos) om de goede eigenschappen niet aan te tasten. Het is toch een niche product alleen voor diegene die hier speciaal voor kiezen.
René
Zal wel neutrale smaak worden (smaakloos) om de goede eigenschappen niet aan te tasten. Het is toch een niche product alleen voor diegene die hier speciaal voor kiezen.
René

Neutraal is goed, zolang het idd maar niet aangetast wordt. ik koop iig een pot/zak als je hebt![]()

René
Dat van die neutrale smaak vind ik erg goed, dat in dat product van EHF van alles en nog wat zit, ben ik niet blij mee. Met het product van hen als referentie zou ik graag willen dat er GEEN: ongespecificeerde groenteolie en smaakstoffen inzit en minder zoetstoffen. Als er wel groenteolie inzit wil ik graag weten of ik bijvoorbeeld lijnzaadolie eet of dat het zeg palmvet of pinda-olie is, die 8.9 gram/100 gram is zo erg nog niet als het geen verzadigde of transvetten zijn. Daarvoor koop ik een dergelijk luxe product niet.
Pure Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
wel vreemd waarom er 2 soorten hydrolisaat zijn.
sinds kort dus de whey uit 2e link ..........?
EHF heeft ook een goede Hydrolisaat zonder smaak en toevoegingen >
High Quality Pure Whey Hydrolisaat
en die is meteen een stuk duurder dan die met allerlei toegevoegde stoffen. Maar als je voor Hydrolisaat kiest dan is deze volgens mij de way to go.. Hier ben ik nu dus naar opzoek... Spul schijnt een beetje bitter te zijn, ik krijg begin volgende week wat monsters opgestuurd.
René
...Super!![]()
Ben ook van plan om het in mijn komende Cut-peroide te gebruiken.
Degene die het willen gebruiken; nemen jullie het uitsluitend na de training of bijvoorbeeld ook 's morgens? Aangezien 's morgens ook vaak een isolaat/concentraat shake wordt genomen.
En nog een vraag: vanwege de snelle opname is het dus logisch dat je de hydrolisaat na de training neemt waar je de isolaat/concentraat shake vaak (gedeeltelijk) voor de training neemt gezien de tijd die nodig is om het op te nemen langer is tov hydrolisaat. Klopt dat?