MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik geef een mening en verder niks doen meer mensen.Niks mis mee lijkt mij.En in andere topic's geef ik hooguit advies.En ik doe dit al stukken minder omdat ik vond dat het ook wel minder kon.Dus om nou over elk postje te vallen lijkt me niet nodig.

Ik geef alleen advies over hoe ie gedrag overkomt op de gemiddelde forum lezer hier, wat je daarmee doet mag ie helemaal zelf weten. Als je het zo door zet kom je bij mij iig op de negeerlijst.

Momenteel ontzettend veel Whey Perfection combi's! Elke dag weer de scherpste prijs!:)

Whey Perfection + Variety pakket
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection & Oats duo

24HR Protein Deal!

Whey Perfection en Creapure Duo!

Muscle Perfection Duo!

Protein Perfection Stack

[Link niet meer beschikbaar]

Altijd handig misschien een keer handig om een all day pakket te maken met Whey Perfection,Micellair Caseïne Perfection en de protein perfection gewoon als eenmalige aanbieding

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, en ik zeg het met 1 woord GEWELDIG.
Goeie service, en goeie levering.

Vandaag heb ik de sachet cappucino gebruikt en ik was gewoon verbaasd over de smaak! Echt heerlijk gewoon.
Nu nog vanilla, chocolate, en Ice Coffee testen :D

Ik wil graag even 2 personen bedanken dan zijn Tim en Ralf van Body&Fit sports voor hun geweldige service, bedankt allebei :)

Cappuccino is idd 5 sterren.

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, en ik zeg het met 1 woord GEWELDIG.
Goeie service, en goeie levering.

Vandaag heb ik de sachet cappucino gebruikt en ik was gewoon verbaasd over de smaak! Echt heerlijk gewoon.
Nu nog vanilla, chocolate, en Ice Coffee testen :D

Ik wil graag even 2 personen bedanken dan zijn Tim en Ralf van Body&Fit sports voor hun geweldige service, bedankt allebei :)

Dank je, voor de complimenten! Wow!:) Ralf en Tim zijn vrij vandaag maar ik geeft het door!:)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 10:38 ----------

Cappuccino is idd 5 sterren.

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 10:39 ----------

Altijd handig misschien een keer handig om een all day pakket te maken met Whey Perfection,Micellair Caseïne Perfection en de protein perfection gewoon als eenmalige aanbieding

Ja, kunnen we best een keer proberen. Een soort pack met al onze eiwitten. Ga we eens goed over denken. Gaat er denk ik wel komen:) Goed idee!:)

Alle 24 smaken weer direct leverbaar! Eenmaal aan de Whey Perfection bestel je nooit anders meer!:)

Heerlijke smaken ik heb net de Sachets opgemaakt haha..

Vanilla, cappuccino, Ice Coffee, Chocolate

#1 Ice coffee vind ik wel de lekkerst
#2 goeie 2e plaatst vanilla/cappuccino
#3 Chocolate

Verschil tussen Ice Coffee en cappuccino is eigenlijk niet zoveel alleen de Ice Coffee is wat zachter en cappuccino sterk.
Nu beginnen met mijn grote pot Ice Coffee en binnekort maar ff cassein miscelar kopen dacht ik maar zo :D

Heerlijke smaken ik heb net de Sachets opgemaakt haha..

Vanilla, cappuccino, Ice Coffee, Chocolate

#1 Ice coffee vind ik wel de lekkerst
#2 goeie 2e plaatst vanilla/cappuccino
#3 Chocolate

Verschil tussen Ice Coffee en cappuccino is eigenlijk niet zoveel alleen de Ice Coffee is wat zachter en cappuccino sterk.
Nu beginnen met mijn grote pot Ice Coffee en binnekort maar ff cassein miscelar kopen dacht ik maar zo :D

Top! Dank je, voor de complimenten en de bestelling!:)

Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

iemand ervaring met naturel? Is deze echt 'smaakloos'?

Al een datum of richtlijn voor de speculaas shake ?.Verder is Lemon Ice nog steeds mijn Nr1

Ik had ook een sachet gekregen bij mijn bestelling. Ice coffee....vond deze echt grandioos. Ik ben een koffie fan dus ja.....hahahaha

kan je whey ook via de neus opsnuiven voor betere opname?
Zo gaat hij eerder door het endocrien systeem en zal de proteïne synthese gestimuleerd worden denk ik

Zo gaat hij eerder door het endocrien systeem en zal de proteïne synthese gestimuleerd worden denk ik

Ja kan!:):):)
Maar zou het niet doen. Lijkt me nou niet echt gezond.....klontert ook zo denk ik.....zeker als je een snot neus hebt, hahaha.

Maar waarom zou je het op die manier prefereren boven de normale orale manier?

ja doe het zelf ook regelmatig.. gebruik wel de smaakloos daarvoor..

1 scoop is zo weg

Eiwitten in je bloed heb je niks aan, zullen toch echt in je verteringssysteem moeten worden afgebroken tot aminozuren. Dus snuiven heeft geen zin =(

Terug
Naar boven