AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

ik zit nog te twijfelen tussen deze sup en Micellar Casein Perfection ... ben wel zeer benieuwd naar de cappucino smaak

Hoe kun je nu twijfelen over 2 verschillende dingen?

Whey is snelle opname
Caseïne is trage opname
....

Klopt hebben beide een andere functie.Kijk waar je het voor wil gebruiken en kies er dan 1 de whey perfection is wel 1 van de best verkochten wheys dus misschien dat dat je keuze makkelijker maakt.

ik zit nog te twijfelen tussen deze sup en Micellar Casein Perfection ... ben wel zeer benieuwd naar de cappucino smaak

Denk dat het allemaal niet zon verschil maakt als je om de 3uur eet,zal je lichaam wel anabool blijven met whey...

Het is lastig om 's nachts om de 3 uur te eten. ;)

Ik zie niet echt hoe je de een met de ander kunt vervangen. Kijk naar wat je wilt bereiken en koop dan het juiste product. :)

Laatst bewerkt:
Zou wel handig zijn inderdaad denk wel dat dat zou kunnen.Licht uiteraard aan de marge of die geschikt is om dat te doen

Ik heb een emmertje whey perfection van 4,5 kg vanille. Als ik de emmer opentrek komt er een puntlucht uit! Of terwijl, mijn whey perfection stinkt! En kan nooit over de datum zijn.

Ik heb al een emmer of 20 gehad, dus weet wel hoe t spul moet zijn..

Komt dit vaker voor??

Lijkt mij verrot..

@Sta1n
wie 3x per dag whey naar binnen klapt moet zorgen dat zn voeding beter op orde is

Laatst bewerkt:
Net weer men strawberry/kiwi binnen omm njom njom :zuip:

Kan niet wachten tot ik na de wedstrijd weer een lekker shakje kan pakken Lemon Ice.Kan niet wachten.En meteen de speculaas natuurlijk ;)

Verlies altijd weer een aantal hersencellen als ik iets van jou lees.

Ten eerste probeer OT te blijven.En hersencellen verlies je door de drank.Als we op dit forum elkaar nou eens met respect behandelen zou dat heel fijn zijn.Mijn type vaardigheden zijn dan niet geweldig.Maar om daar iedere keer over te zeuren omdat je denkt dat je grappig bent echt jammer.Krijg alleen het idee dat dat wel het niveau is van dit forum.

Ten eerste probeer OT te blijven.En hersencellen verlies je door de drank.Als we op dit forum elkaar nou eens met respect behandelen zou dat heel fijn zijn.Mijn type vaardigheden zijn dan niet geweldig.Maar om daar iedere keer over te zeuren omdat je denkt dat je grappig bent echt jammer.Krijg alleen het idee dat dat wel het niveau is van dit forum.

Gaat niet om je typ vaardigheid maar de dingen die je overal zegt.

nu weer OT inderdaad :D

Jesse, het gaat er meer om hoe kankerhard je altijd op alle B&F supps en topic op alle supps van hun bent aan het geilen, begint een beetje de spuigaten van iedereen uit te lopen lijkt me. Ik zet zelf ook wel eens een positieve reactie als ik tevreden ben over een product, maar doe dat met mate, misschien moet je eens wat meer focussen op je wedstrijdvoorbereiding ipv hier op het forum keer op keer te posten hoe geweldig alle B&F supps zijn. :)

Jesse, het gaat er meer om hoe kankerhard je altijd op alle B&F supps en topic op alle supps van hun bent aan het geilen, begint een beetje de spuigaten van iedereen uit te lopen lijkt me. Ik zet zelf ook wel eens een positieve reactie als ik tevreden ben over een product, maar doe dat met mate, misschien moet je eens wat meer focussen op je wedstrijdvoorbereiding ipv hier op het forum keer op keer te posten hoe geweldig alle B&F supps zijn. :)

en dan vergeet je nog een heleboel andere topics :o

Terug
Naar boven