XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Morgen binnen maar gezien de kwaliteit van smaken bij b&f zal deze een waar festijn zijn ben zowiezo gek op speculaas dus :D :zuip:

Ook zo perfect getimed!
Ik eet geen koek maar met sinterklaas kan speculaas niet ontbreken :D
B%F is me verlosser geworden.
Eigenlijk nog ff marsepein en pepernoten shake tijdelijk in het assortiment :D

Pepernoten speculaas lijkt veel op elkaar. Speculaas ben ik al heel blij mee.

Morgen binnen maar gezien de kwaliteit van smaken bij b&f zal deze een waar festijn zijn ben zowiezo gek op speculaas dus :D :zuip:
Speculaaaaasssssss :zuip:
Ook zo perfect getimed!
Ik eet geen koek maar met sinterklaas kan speculaas niet ontbreken :D
B%F is me verlosser geworden.
Eigenlijk nog ff marsepein en pepernoten shake tijdelijk in het assortiment :D
Haha, zie je het al voor je. Komt iemand met speculaas aanzetten en met in het achterhoofd dat jij liever een shake hebt. Hoppa, een speculaas shake voor jou. Genietennnnnnn.... :eek:

Ralf

Zitten er stukjes in speculaas in zoals bijv bij straciatella of coconut, of is de whey gewoon egaal poeder?

Eiwit shakes vond ik altijd verreweg van lekker.. Gaat er al jaren met moeite erin.

Maar Whey Perfection Chocolate Milkshake is echt om te smullen haha
Sochtends met paar scheppen havermout erin, heerlijk!:D

Mijn review over de 3 nieuwe smaken!

Allereerst op een rijtje mijn favorieten:
1- Speculaas
2- Marsmallow
3- Chocolate Caramel

Speculaas:
Toen ik het openmaakte en eraan ruikte moest ik meteen denken aan kerst. Dat komt waarschijnlijk omdat het naar kaneel ruikt (en smaakt) en dat suggereer ik vaak met kerst. Don't ask me why. De smaak was heerlijk. Een beetje pepernoot achtig waarin de smaak van kaneel domineerd. Het lijkt ook wel alsof er kleine stukjes speculaas in zit. Maar dat kan ook liggen aan mijn slechte mix-kunsten :o

Marsmallow:
MEGA ZOET! Het deed mij enorm denken aan suikerspinnen. Ondanks dat ik in mijn bulk periode zit waarin ik hier en daar nog wel eens iets zoets binnen krijg vond ik het alsnog erg zoet. Ik wil niet weten hoe dit zal smaken als ik aan het cutten ben. Maar hij is wel erg lekker!

Chocolate Caramel:
Lijkt veel op Ice Coffie, maar dan met caramel gemixed. Ik zat eraan te denken om deze smaak op de 2e plek te zetten, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik niets heb met coffie smaak of iets wat er in de buurt komt. Hou je er wel van, dan is dit absoluut de smaak voor jou! Maar ondanks dat, vind ik de smaak wel erg lekker!

Zometeen ga ik de smaken mixen met oats, melk en banaan en daar zal ik ook een korte review over doen.

Mooie eerlijken review altijd mooi ben benieuwt naar je mening over de smaken met oats ;)

Mijn review over de 3 nieuwe smaken!

Allereerst op een rijtje mijn favorieten:
1- Speculaas
2- Marsmallow
3- Chocolate Caramel

Speculaas:
Toen ik het openmaakte en eraan ruikte moest ik meteen denken aan kerst. Dat komt waarschijnlijk omdat het naar kaneel ruikt (en smaakt) en dat suggereer ik vaak met kerst. Don't ask me why. De smaak was heerlijk. Een beetje pepernoot achtig waarin de smaak van kaneel domineerd. Het lijkt ook wel alsof er kleine stukjes speculaas in zit. Maar dat kan ook liggen aan mijn slechte mix-kunsten :o

Marsmallow:
MEGA ZOET! Het deed mij enorm denken aan suikerspinnen. Ondanks dat ik in mijn bulk periode zit waarin ik hier en daar nog wel eens iets zoets binnen krijg vond ik het alsnog erg zoet. Ik wil niet weten hoe dit zal smaken als ik aan het cutten ben. Maar hij is wel erg lekker!

Chocolate Caramel:
Lijkt veel op Ice Coffie, maar dan met caramel gemixed. Ik zat eraan te denken om deze smaak op de 2e plek te zetten, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik niets heb met coffie smaak of iets wat er in de buurt komt. Hou je er wel van, dan is dit absoluut de smaak voor jou! Maar ondanks dat, vind ik de smaak wel erg lekker!

Zometeen ga ik de smaken mixen met oats, melk en banaan en daar zal ik ook een korte review over doen.

Huh, kan ik me totaal niet in vinden. Vind het nergens op ice coffie lijken... Misschien had je net die zoete Marshmellow op en proefde je die Chocolade Caramel niet meer goed :D
Smaakt gewoon exact als dat Mars drankje wat je in de winkel kan kopen....
Alleen dan wat schuimeriger en romiger

mars-refuel.jpg

Als ik morgen merk dat die echt naar mars smaakt en de speculaas is top dan word het moeilijk om de 4% te gaan halen haha

Sounds good. Choco caramel. Eerst maar Frambooso opmaken.. hmmm :zuip:

Huh, kan ik me totaal niet in vinden. Vind het nergens op ice coffie lijken... Misschien had je net die zoete Marshmellow op en proefde je die Chocolade Caramel niet meer goed :D
Smaakt gewoon exact als dat Mars drankje wat je in de winkel kan kopen....

Kan zijn. Ik ben sowieso geen goede fijnproever en daarnaast had ik choco caramel als laatst op en had nog een beetje speculaas en marsmallow smaak in mijn mond. Ik heb er net weer een choco caramel op en toen smaakte die idd wel naar chocolade met caramel. Maar toch vond ik 'm dit keer minder lekker, maar dat komt ook omdat ik vandaag al 6 shakes op heb, dus ik begin er een beetje genoeg van te krijgen :D

Ik heb nog speculaas gemixed met oats, banaan en melk, en daarna nog marsmallow, en het smaakte als volgt.
In allebij de gevallen smaakt het naar een rare zoete drap. Klaar! :P
Appart zijn ze wel lekker, maar om het te mixen met zo'n smoothie als die ik maak is het geen aanrader. Dan kan je beter vaniele of banaan nemen.

huh, kan ik me totaal niet in vinden. Vind het nergens op ice coffie lijken... Misschien had je net die zoete marshmellow op en proefde je die chocolade caramel niet meer goed :d
smaakt gewoon exact als dat mars drankje wat je in de winkel kan kopen....
mars-refuel.jpg
hah!

Morgen is kijken wat die smaken gaan brengen.

Morgen is kijken wat die smaken gaan brengen.
Ik weet zeker dat je deze goed gaat bevallen. Sinds introductie van nieuwe smaken, zie ik ontzettend veel emmertjes speculaas dit pand verlaten. Dat is natuurlijk ook geheel terecht. Deze is heel erg lekker! :zuip:

Ralf

Vandaag me speculaas binneeeeeen :D

Hetzelfde hier komt vandaag binnen !!

Terug
Naar boven