Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Dat wordt smullennnnnnnnnnnnn :zuip:

Hmm de speculaas is heerlijk lekker met kaneel smaak super smaak heb hem zo ineens opgedronken echt een goede toevoeging

Speculaas :zuip::zuip::zuip:

Gewoon een extra schep genomen, mijn nieuwe favoriet! Wat een shake!

Nou vandaag speculaas binnen gekregen.
Me vriendin dronk hem als eerst met water.
Smaak leek een beetje tegen te vallen, daarna maakte ik hem voor mezelf met melk.
Mmmmm ja zo smaakt ie echt goed!
Die melk maakt die pittige kaneel smaak wat milder.

Al met al; met melk gemixt een dikke 8,5! Gedeelde 2e plaats samen met Marshmellow. (Nummer 1 blijft choc caramel 10+)
Met water gemixt geef ik speculaas een 7.

Nou vandaag speculaas binnen gekregen.
Me vriendin dronk hem als eerst met water.
Smaak leek een beetje tegen te vallen, daarna maakte ik hem voor mezelf met melk.
Mmmmm ja zo smaakt ie echt goed!
Die melk maakt die pittige kaneel smaak wat milder.

Al met al; met melk gemixt een dikke 8,5! Gedeelde 2e plaats samen met Marshmellow. (Nummer 1 blijft choc caramel 10+)
Met water gemixt geef ik speculaas een 7.

Dank voor je review:)

Eldert

Gelukkig had ik 2 kleine bestellingen geplaatst en daarbij zaten de volgende samples. Ben wel van het review schrijven en mijn mening delen, bij deze dus mijn mening over de nieuwe smaken.
Speculaas: Lekkere smaak. Iets wat je niet verwacht evenals veel andere gewaagde smaken. Je ziet het weinig terug kregen op de supplementenmarkt. Drinkt makkelijk weg en speculaas is aanwezig. Knap gedaan.
Marsmellow: Zoet, maar een marsmellow is dat is het in het echt ook. Vreemde smaak maar je proeft het meteen. Als je van een sprong in het diepe houd en lekker wilt genieten is deze goed. Denk wel dat je deze moet varieren met een basissmaak. Zoals bosvruchten, cookies, chocolade, banaan ofzo, dan kun je er langer mee. Dat heb ik gelukkig ook. Choco Coconut :)
Chocolade Caramel: De naam zegt het al. Goed gelukt, volgens mij zijn chocolade shakes altijd een succes. Erg lekker.

Goede revieuw klopt wat je zegt

Gelukkig had ik 2 kleine bestellingen geplaatst en daarbij zaten de volgende samples. Ben wel van het review schrijven en mijn mening delen, bij deze dus mijn mening over de nieuwe smaken.
Speculaas: Lekkere smaak. Iets wat je niet verwacht evenals veel andere gewaagde smaken. Je ziet het weinig terug kregen op de supplementenmarkt. Drinkt makkelijk weg en speculaas is aanwezig. Knap gedaan.
Marsmellow: Zoet, maar een marsmellow is dat is het in het echt ook. Vreemde smaak maar je proeft het meteen. Als je van een sprong in het diepe houd en lekker wilt genieten is deze goed. Denk wel dat je deze moet varieren met een basissmaak. Zoals bosvruchten, cookies, chocolade, banaan ofzo, dan kun je er langer mee. Dat heb ik gelukkig ook. Choco Coconut :)
Chocolade Caramel: De naam zegt het al. Goed gelukt, volgens mij zijn chocolade shakes altijd een succes. Erg lekker.

De vraag naar Whey Perfection begint bijna absurde vormen aan te nemen:D De nieuwe smaken knallen er ook weer goed in. Ik denk dat heel wat mensen in Nederland een pot Whey Perfection Speculaas gaan krijgen van de Sint. Dat kun je nu al zien:) Chocolate Caramel is mijn persoonlijke favoriet:zuip:

Whey Perfection - pure perfectie

Tot nu Speculaas voor mij en de oude vertrouwde lemon ice

Eindelijk de nieuwe smaken waar ik op zat te wachten. Vooral van Chocola Caramel had ik grote verwachtingen. Afgelopen weekend had ik de sample pakket besteld met alle nieuwe smaken.

Meteen toen die binnenkwam ben ik de Chocolade Caramel smaak gaan proberen. HEERLIJK :eek:. Heb al vele smaken bij jullie besteld, maar deze sprong erbovenuit. Mijn nieuwe favoriet nadat dat eigenlijk alleen maar Banaan was. Kijken of dat na 80 shakes nog steeds zo is.

Ook Marshmallow heb ik later geprobeerd. Vooral heel erg zoet, je proeft echt de marshmallow smaak, lekker. Speculaas had ik niet veel van verwacht. Ben niet de grootste speculaas fan en vloeibaar leek het me niet lekker. Maar Speculaas heeft me positief verast. Een lekkere speculaas smaak, de shake was binnen no-time op. Misschien dat ik in de toekomst een pot bestel van speculaas.

Wederom heerlijke smaken toegevoegd. Mijn favoriete smaken zijn nu wel Chocolade Caramel, Nutella en Banaan. De rest van de smaken vond ik niet lekker, of was ik te snel zat. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, en heeft bodyenfit veel variatie in smaken.

Het lukt me al een tijdje niet meer om in te loggen op mijn bodyenfit account. Wachtwoord ben ik vergeten, en als die wil resetten moet ik een code krijgen, maar die krijg ik niet :( . Voorlopig bestel ik dus als gast.

Laatst bewerkt:
Mooie review en inderdaad ook op de wedstrijd vroegen er veel aan mij sample's van de nieuwe smaken. Ook zeker een succes

Ik heb een paar maanden isolaat perfection gebruikt omdat ik dacht daar geen pukkeltjes van te krijgen maar kreeg het alsnog. Dus nu gebruik ik whey perfection die veel voordeliger is dan isolaat en omdat ik die pukkeltjes toch wel krijg. Zeker voordelig, heb een enorme emmer binnen en neem daar 3 shakes van per dag dus doe daar wel een paar maanden mee. Ik bestel altijd naturel omdat ik het met water drink en niet van suikergedoe hou en heb hem samen met creatine besteld. Ook leuke cadeas die je kan uitkiezen en samples.

Eindelijk de nieuwe smaken waar ik op zat te wachten. Vooral van Chocola Caramel had ik grote verwachtingen. Afgelopen weekend had ik de sample pakket besteld met alle nieuwe smaken.

Meteen toen die binnenkwam ben ik de Chocolade Caramel smaak gaan proberen. HEERLIJK :eek:. Heb al vele smaken bij jullie besteld, maar deze sprong erbovenuit. Mijn nieuwe favoriet nadat dat eigenlijk alleen maar Banaan was. Kijken of dat na 80 shakes nog steeds zo is.

Ook Marshmallow heb ik later geprobeerd. Vooral heel erg zoet, je proeft echt de marshmallow smaak, lekker. Speculaas had ik niet veel van verwacht. Ben niet de grootste speculaas fan en vloeibaar leek het me niet lekker. Maar Speculaas heeft me positief verast. Een lekkere speculaas smaak, de shake was binnen no-time op. Misschien dat ik in de toekomst een pot bestel van speculaas.

Wederom heerlijke smaken toegevoegd. Mijn favoriete smaken zijn nu wel Chocolade Caramel, Nutella en Banaan. De rest van de smaken vond ik niet lekker, of was ik te snel zat. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, en heeft bodyenfit veel variatie in smaken.

Het lukt me al een tijdje niet meer om in te loggen op mijn bodyenfit account. Wachtwoord ben ik vergeten, en als die wil resetten moet ik een code krijgen, maar die krijg ik niet :( . Voorlopig bestel ik dus als gast.
Elke slok is een tractatie! Bedankt voor je leuke review! :thumbs:
Ik heb een paar maanden isolaat perfection gebruikt omdat ik dacht daar geen pukkeltjes van te krijgen maar kreeg het alsnog. Dus nu gebruik ik whey perfection die veel voordeliger is dan isolaat en omdat ik die pukkeltjes toch wel krijg. Zeker voordelig, heb een enorme emmer binnen en neem daar 3 shakes van per dag dus doe daar wel een paar maanden mee. Ik bestel altijd naturel omdat ik het met water drink en niet van suikergedoe hou en heb hem samen met creatine besteld. Ook leuke cadeas die je kan uitkiezen en samples.
Dankjewel voor je review! Er zit natuurlijk geen suikers aan de Whey toegevoegd om ze op smaak te brengen, daarvoor gebruiken we zoetstoffen. Effectief en suikervrij. Whey Perfection is inderdaad de beste keus. Voor de "pukkels" zou je eventueel zinc of vitamine b5 pakken.

Ralf

Ja en nu nog Casseine in Chocolat Caramel.....

We wachten nogsteeds :)

Die smaak voor de caseine en bij veel mensen zal de kwark uit het dieet verdwijnen ;)

Terug
Naar boven