Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ja we zijn met z'n 2en, me vriendin eet ook zo een 6 scheppen per dag (me vriendin is "bikini pro")

Doen zo een 10 scheppen per dag gezamelijk :)
Alleen doet zij 4 scheppen met een berg erop (dus anderhalf schep) en ik gewoon 4 normale scheppen

Grootgebruikers!:D

Dan is zo'n pot zo leeg inderdaad ;)

Bevalt goed, zo te horen:)

Eldert
Zeker en vast!!!
Wel jammer dat ik net een nieuwe pot had gekocht (chocolat bounty).
Deze snel opmaken en dan een nieuwe kopen :D

Ja we zijn met z'n 2en, me vriendin eet ook zo een 6 scheppen per dag (me vriendin is "bikini pro")

Doen zo een 10 scheppen per dag gezamelijk :)
Alleen doet zij 4 scheppen met een berg erop (dus anderhalf schep) en ik gewoon 4 normale scheppen
Mag ik vragen waarom jullie zoveel whey gebruiken? Weinig tijd om te eten? Of ...?

Srs vraag trouwens

Zeker en vast!!!
Wel jammer dat ik net een nieuwe pot had gekocht (chocolat bounty).
Deze snel opmaken en dan een nieuwe kopen :D

Mag ik vragen waarom jullie zoveel whey gebruiken? Weinig tijd om te eten? Of ...?

Srs vraag trouwens

Ja mag je vragen ;)

Me vriendin zit gewoon op een semi eiwitten en havermout etc dieet.
Dus zij pimpt al haar eiwitten bijna uit shakes, en vind ze daarnaast ook heerlijk om haar maag mee te vullen.

En ik neem 4 scheppen/shakes, das niet zo raar toch voor mijn gewicht?
Als ik 200gr eiwitten per dag uit vlees moet gaan halen moet ik de hele dag vlees/meenemen bakjes eten etc. Dit is precies goed te doen zo.

Klopt als ik boven de 100kg zit dan voeg ik ook meer shakes toe anders eet je zoveel dat is niet fijn voor de maag

Klopt als ik boven de 100kg zit dan voeg ik ook meer shakes toe anders eet je zoveel dat is niet fijn voor de maag

Als ik in de kuur zit neem ik wel bakjes eten mee hoor.
Maar zit nu toch laag in carbs, dus heb geen zin om stukjes kip in een bakje mee te slepen de hele dag :D

Ja mag je vragen ;)

Me vriendin zit gewoon op een semi eiwitten en havermout etc dieet.
Dus zij pimpt al haar eiwitten bijna uit shakes, en vind ze daarnaast ook heerlijk om haar maag mee te vullen.

En ik neem 4 scheppen/shakes, das niet zo raar toch voor mijn gewicht?
Als ik 200gr eiwitten per dag uit vlees moet gaan halen moet ik de hele dag vlees/meenemen bakjes eten etc. Dit is precies goed te doen zo.
Voor jou is dat niet zo heel raar, maar voor een vrouw vond ik het precies veel ;)

vraagje, hoeveel calcium bevat jullie whey perfection en micellar casein per 100 gram?

Ik neem 3-4 scoops per dag en vraag me af of er genoeg calcium inzit om te voorzien in mijn dagelijkse behoefte of dat ik nog een extra supplement moet nemen.

vraagje, hoeveel calcium bevat jullie whey perfection en micellar casein per 100 gram?

Ik neem 3-4 scoops per dag en vraag me af of er genoeg calcium inzit om te voorzien in mijn dagelijkse behoefte of dat ik nog een extra supplement moet nemen.
Die hoeveelheid is verwaarloosbaar :)

Ralf

We spelen weer voor Sinterklaas:D
sinterklaas_auto-290x300.jpg

Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling Whey Perfection vanaf 29,90 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro!
De gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

Check alle kado's waaruit je kunt kiezen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Shaker Pro:
-Nooit meer klontjes
-Mixt werkelijk alles perfect
-Gepanteerde Blender Ball!
-Heerlijk luchtige shakes
-Afwasmachine bestendig
-Sluit perfect af
-Nooit meer knoeien!
-Grote comfortabele drinkmond
Betere shakes dankzij de gepantenteerde Blender Ball!

Moet nog steeds een smaak ontdekken van de whey perfection die ik NIET lekker vind haha :D En ik drink ze altijd met water, voor mij smaakt het zelfs beter dan overige merken met melk

Als een shake lekker is met water dan heb je goede shakes. Ik maak al mijn shakes met water en inderdaad whey perfection is dan altijd lekker.

Review over de nieuwe smaken:

Marshmallow:
6/10: ik zal hem nooit in de 4.5 kg versie bestellen

Chocolate Caramel:
4/10: niet mijn ding

Speculaas:
3/10: ik zat hier heel lang op te wachten daar mee ik 4.5 kg besteld heb maar helaas vind ik hem VIES. Als je de emmer open doet zonder de plastiek open te doen ruik je hem al. Een chemische geur. En naar speculaas smaken doet hij belange niet. Ik heb zelfs mijn moeder laten ruiken en ze kon het niet thuis brengen. Nu werk ik de speculaas op door de mixen als ik pannekoeken maakt. Zo proef je het niet echt :)

Mijn top blijft voor 4.5 kg potten:

Zoetig:
Cookies en Cream > Creamy Coconut > White Chocolate
(Nutella Hazelnoot Chocolate, Coconut Bounty lijken me ook best OK. Toe nu toe nog geen 4.5 kg van besteld)
Gelukkig zijn deze smaken ook voor de Micellar Casein Perfection.

Fruitig:
Framboos > Berry Blast

Al de rest is niet voormij weg gelegd.
Gelukkig is er keus zat! :)

Review over de nieuwe smaken:

Marshmallow:
6/10: ik zal hem nooit in de 4.5 kg versie bestellen

Chocolate Caramel:
4/10: niet mijn ding

Speculaas:
3/10: ik zat hier heel lang op te wachten daar mee ik 4.5 kg besteld heb maar helaas vind ik hem VIES. Als je de emmer open doet zonder de plastiek open te doen ruik je hem al. Een chemische geur. En naar speculaas smaken doet hij belange niet. Ik heb zelfs mijn moeder laten ruiken en ze kon het niet thuis brengen. Nu werk ik de speculaas op door de mixen als ik pannekoeken maakt. Zo proef je het niet echt :)

Mijn top blijft voor 4.5 kg potten:

Zoetig:
Cookies en Cream > Creamy Coconut > White Chocolate
(Nutella Hazelnoot Chocolate, Coconut Bounty lijken me ook best OK. Toe nu toe nog geen 4.5 kg van besteld)
Gelukkig zijn deze smaken ook voor de Micellar Casein Perfection.

Fruitig:
Framboos > Berry Blast

Al de rest is niet voormij weg gelegd.
Gelukkig is er keus zat! :)

Dank je:) We hebben 27 smaken in Whey Perfection dus je favoriete smaken zitten er altijd bij!!:)

Zit er zeker voor iedereen wel bij.

Net even een mixje:cool: gemaakt van Whey Perfection banaan en Sunny Peach. Wow:zuip:Dat ga ik vaker doen:D

Terug
Naar boven