AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik schrok me ook kapot hoor, ik had bananen-chocolade mixje gezet.Verrukkelijk! 20gr Banaan en 20gr chocolade.

Vandaag de strasetelalililalai (hoe de hel je dit ook schrijft) smaak binnen en dat was even schikken. Wat een chemische smaak. Uit de sample pack ook nog een paar geprobeerd. Granys apple is niet te zuipen. Zelfde voor cappuccino (lijkt er niet eens op) en creamy coconut. Een één of andere fruit smaak vond ik dan wel goed (naam ff kwijt). Volgende keer gewoon weer chocolade caramel, cookie and cream of gewoon vanille.

Vandaag de strasetelalililalai (hoe de hel je dit ook schrijft) smaak binnen en dat was even schikken. Wat een chemische smaak. Uit de sample pack ook nog een paar geprobeerd. Granys apple is niet te zuipen. Zelfde voor cappuccino (lijkt er niet eens op) en creamy coconut. Een één of andere fruit smaak vond ik dan wel goed (naam ff kwijt). Volgende keer gewoon weer chocolade caramel, cookie and cream of gewoon vanille.

Cookies is voor mij ook nog steeds een favoriet. Blijft genieten:)

Wel even iets leuks... Ik kwam vanmorgen een oude kennis tegen uit de sportschool waar ik vroeger trainde. Hij werkt tegenwoordig in Amsterdam waar letterlijk het halve kantoor op zijn bedrijf Whey Perfection gebruikt. Je struikelt daar letterlijk over de B&F supplementen zei hij. Dat was weer echt heel leuk om te horen. :)
Het fijne van Whey Perfection is de constante kwaliteit van de beste producent in de EU. (veel merken hebben wisselende kwaliteiten horen we regelmatig in de markt) Naast de beste kwaliteit pak je met Whey Perfection ook nog eens de lekkerste smaken en de beste prijs. Niet voor niets zit zo'n beetje heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection.

Bizar dat smaken zo kunnen verschillen. Straciatella is vanaf shake 1 mijn favoriet. Vind 'm totaal niet chemisch zelfs.

21:56.. ben benieuwd of die er morgen is ;)

Normaal altijd de cookies&cream, maar nu de speculaas gekozen. Hoop dat die 4,5kg lekker blijft!

Net besteld? Dan krijg je het pas dinsdag, aangezien PostNL niet op maandag bezorgd :)

21:56.. ben benieuwd of die er morgen is ;)

Normaal altijd de cookies&cream, maar nu de speculaas gekozen. Hoop dat die 4,5kg lekker blijft!
Speculaas is absoluut een lekkere smaak :) Je zou willen dat je echt het dubbele in huis hebt:cool: Dinsdag in huis. PostNL haalt namelijk de bestellingen maandag pas op en levert deze dinsdag.
Net besteld? Dan krijg je het pas dinsdag, aangezien PostNL niet op maandag bezorgd :)
Maandag wordt er wel degelijk bezorgd, bijv. 2e afleverpoging :)

Ralf

Deze week weer aan de cappucino :zuip: :D Leuke is dat bijna al jullie smaken super lekker zijn zodat je ook ( ik toch ) smaken die ik normaal niet lust wel lust..

Deze week weer aan de cappucino :zuip: :D Leuke is dat bijna al jullie smaken super lekker zijn zodat je ook ( ik toch ) smaken die ik normaal niet lust wel lust..

Dank je, voor het compliment! Met Whey Perfection heb je de garantie op de beste whey kwaliteit in Europa. De smaken zijn onverslaanbaar, net als de prijzen. Sommige smaken zijn zelfs bijna verslavend lekker inderdaad:zuip:

Ik hoop dat mijn pot banaan isolaat snel op is zodat ik of speculaas of marshmallow kan kopen!!

Ben nu die marshmallow aan het drinken! Hnnnng :heart::zuip:

Ja die is lekker en hij ruikt ook lekker.

Omdat ik een van de eerste reageerders was kreeg ik gratis busje PAM spray van B&F als ik er een review van zou maken.

Zit op een kwart van de bus inmiddels, ik switch af en toe tussen olijfolie en bak en braad van Remia (omdat dat soms ****ing lekker is).

Gebruik:
- Geweldig makkelijk, spray and play, je hebt bijzonder weinig nodig.

Smaak:
- Proef niks eigenlijk, neutraal dus.

Toepassingen:
- Heb het gebruikt voor kip, vis en rund in de pan. Verder voor het invetten van een bak voor een protein cake, een glazen schaal voor een homemade lasagne en de ovenplaat voor een homemade pizza. Werking is vergelijkbaar met olijfolie wat ik daar altijd voor gebruik. Alles kwam zonder problemen los.

Enige nadeel wat ik zie is de prijs. Een liter olijfolie zal iets van 5/6 euro zijn en daar doe je waarschijnlijk iets langer mee maar ik heb er geen problemen mee als er wat meer kcal bijkomen. Ik zit grofweg rond de 3500 kcal en ik zit bijvoorbeeld liever rond de 4000 dan rond de 3000 dus zo nauw mikt het niet. Kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die een speling van 200 kcal niet acceptabel vinden of de extra vetten niet kunnen verantwoorden in hun huidige schema en dan kan zoiets uitkomen. Verder is de Coleman factor ook aanwezig wanneer je je bevroren tartaar aan het bakken bent in de Pam.

Kortom: heb je behoefte aan zoiets, het werkt precies hetzelfde als boter of olijfolie alleen zonder de extra kcal.

ik weet niet of het normaal is maar ik had een grote emmer 4,5kg whey gekocht berry blast smaak. Aan het begin geen probleem vond ik de smaak enz super maar nu 2 maanden verder hangt er echt een geurtje aan, klonterd hij en smaakt hij gewoon naar water met wat suiker :s. Is het aan te raden trouwens de whey in die plastic zak te laten waarin hij in het begin zit? want dat heb ik wel niet gedaan :s?

voor de rest trouwens 100% tevreden over b&f producten :s

Laatst bewerkt:
ik weet niet of het normaal is maar ik had een grote emmer 4,5kg whey gekocht berry blast smaak. Aan het begin geen probleem vond ik de smaak enz super maar nu 2 maanden verder hangt er echt een geurtje aan, klonterd hij en smaakt hij gewoon naar water met wat suiker :s. Is het aan te raden trouwens de whey in die plastic zak te laten waarin hij in het begin zit? want dat heb ik wel niet gedaan :s?

voor de rest trouwens 100% tevreden over b&f producten :s

Lastig te zeggen hier vandaan. In 2 maanden kan er best vocht/bacterien bij gekomen zijn wat wel invloed kan hebben. Het is wel aan te raden de Whey in de zak te laten en alleen met schone droge handen steeds een scoop te nemen.

Dank je, voor het compliment:)

Terug
Naar boven