MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

En bevalt de smaak u of steekt ze snel tegen? Of is er gewoon geen speculaassmaak?

Speculaas vind ik TOP. Vooral als je je shakes in de blender doet is deze smaak echt top.

Maar zoals met alles. Smaken verschillen altijd.

Speculaas staat voor mij in ieder geval op nr 2.
Me favo is chocolat caramel. Die vind iedereen ook wel echt lekker trouwens.

Speculaas vind ik TOP. Vooral als je je shakes in de blender doet is deze smaak echt top.

Maar zoals met alles. Smaken verschillen altijd.

Speculaas staat voor mij in ieder geval op nr 2.
Me favo is chocolat caramel. Die vind iedereen ook wel echt lekker trouwens.

Zijn zeker populaire smaken :)

Eldert

Water en melk gebruikt iedereen voor zijn shakes. Ik pak water omdat ik melk niet lekker vind. En ik zou het nergens overheen strooien dat is niet bepaald lekker.

Nee ok maar het gaat mij meer over de opname. Ik zit erover te denken om over te stappen op casseine shakes savonds ipv kwark en dan oznder water omdat ik er snachts altijd uit moet om te zeiken.

Dus vandaar mijn vraag: is water of iig veel vocht nodig voor de opname van whey?

Nee ok maar het gaat mij meer over de opname. Ik zit erover te denken om over te stappen op casseine shakes savonds ipv kwark en dan oznder water omdat ik er snachts altijd uit moet om te zeiken.

Dus vandaar mijn vraag: is water of iig veel vocht nodig voor de opname van whey?

Kan met water of melk wat betreft opname zal er niet veel uitmaken.

Er is niet veel vocht nodig. Met minder vocht blijft een shake altijd dikker/voller. Met minimaal vocht zou je het met een lepel kunnen nemen. Prima

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog even en dan hebben we er weer 2 lekkere nieuwe smaken bij voor Whey Perfection. Kan bijna niet wachten:D

De variety sachets van de verschillende producten komen die allemaal in een doos of enkel de whey?
Zoals de perfect,dieet..enz

De variety sachets van de verschillende producten komen die allemaal in een doos of enkel de whey?
Zoals de perfect,dieet..enz
Hoe bedoel je dat? Alle variety boxen zitten allemaal in leuke en nette kleinverpakkingen. Daarin alle sachets netjes naast elkaar! :)

Ralf

Op de site is enkel de whey variety box te zien de rest niet.
ik vraag dit omdat ik de perfect protein en de afslank variety sachets kado wil doen aan iemand en ik wou weten of die ook in een doos zitten...ja dus.
bedankt!

Volgens mij zijn de smaken gevarieerd en niet van te voren vast te stellen

Op de site is enkel de whey variety box te zien de rest niet.
ik vraag dit omdat ik de perfect protein en de afslank variety sachets kado wil doen aan iemand en ik wou weten of die ook in een doos zitten...ja dus.
bedankt!
Jazeker, op de pagina van de Whey Perfection, Protein Perfection, Afslank eiwit en Mass Perfection kun je dit allemaal vinden! :)

Ralf

Wanneer kan ik Whey Perfection het beste nemen? Mijn doel is afvallen, ik gebruik dit aanvullend op een koolhydraatarm dieet (daarnaast ook sporten)

Wanneer kan ik Whey Perfection het beste nemen? Mijn doel is afvallen, ik gebruik dit aanvullend op een koolhydraatarm dieet (daarnaast ook sporten)

Dat ligt aan de rest van je dieet.
Dus eigenlijk om echt een goed advies daarop te geven moeten we dat eerst even zien

Ik zou deze aanraden aanvullend op je dieet inderdaad. Gewoon 's ochtends of 's middags extra als tussendoortje :)

Ralf

Enige nadeel van de whey perfection is dat ik een kind in een snoepwinkel word en geen keuze kan maken tussen alle smaken:rolleyes:

-Watermelon, aan te raden in de zomer
-Berry Blast, super fris echt een blast
-Nutella, volle choco smaak met lichte hazelnoot
-Strawberry kiwi, de kiwi proef ik niet heel erg sterk

Deze heb ik de afgelopen 7 á 8 maanden genomen, very good :zuip:

Dat ligt aan de rest van je dieet.
Dus eigenlijk om echt een goed advies daarop te geven moeten we dat eerst even zien

Ik heb nu zuivel uit mijn dieet geschrapt (vanwege Lactose) ben nog zoekende wat betreft een goed voedingsschema, maar dit heb ik deze week:

Ontbijt: zelfgemaakte smoothie (soja melk + combi van groenten/fruit) + 2 rijstwafels
td: Appel
Lunch: 2 eieren gebakken in olijfolie met verschillende groenten + rauwkost
td: 30 gram gemengde noten of fruit
Diner: groentenpannetje (verschillende groenten in olijfolie) met vis of kipfilet + rauwkost
Later op de avond nog wat noten of fruit.

Ik wil voor de avond caseïne gebruiken, want heb rond een uur of 21:00 best nog wel trek die ik dan probeer te stillen met fruit of wat noten.

Ik weet dat het verre van perfect is, maar wil ook heel graag gezond afvallen dus alle tips zijn welkom!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 12:15 ----------

Ik zou deze aanraden aanvullend op je dieet inderdaad. Gewoon 's ochtends of 's middags extra als tussendoortje :)

Ralf

Op de verpakking staat 3 x per dag, bedoelen jullie hier mee: ochtend, voor en na het sporten?

Je zou je voedingsschema in een los topic in de sectie voeding eens kunnen plaatsen. Hier beoordelen vervolgens de andere leden je "dieet", waarmee je dan gemakkelijker en een beter schema krijgt. Door de feedback die je daarop ontvangt zal het resultaat ook beter zijn. Uiteraard raad ik wel aan om van te voren duidelijk even de sticky's door te nemen, daarin wordt vaak nuttige informatie genoemd.

Daarnaast is deze Whey Perfection als supplement op je voeding. Wij adviseren deze sowieso 's ochtends te nemen en direct na je training. Mocht je niet aan je totale behoefte komen die je graag wilt, kun je deze overdag ook nog eens extra nemen of een half uurtje voor je traning. Dat is een beetje passen en meten maar moet ter aanvulling zijn om daarmee je totaal aantal eiwitten te halen. Volgens mij moet het lukken zo, succes!

Ralf

Je zou je voedingsschema in een los topic in de sectie voeding eens kunnen plaatsen. Hier beoordelen vervolgens de andere leden je "dieet", waarmee je dan gemakkelijker en een beter schema krijgt. Door de feedback die je daarop ontvangt zal het resultaat ook beter zijn. Uiteraard raad ik wel aan om van te voren duidelijk even de sticky's door te nemen, daarin wordt vaak nuttige informatie genoemd.

Daarnaast is deze Whey Perfection als supplement op je voeding. Wij adviseren deze sowieso 's ochtends te nemen en direct na je training. Mocht je niet aan je totale behoefte komen die je graag wilt, kun je deze overdag ook nog eens extra nemen of een half uurtje voor je traning. Dat is een beetje passen en meten maar moet ter aanvulling zijn om daarmee je totaal aantal eiwitten te halen. Volgens mij moet het lukken zo, succes!

Ralf

:thumb: Duidelijk, zal eerst een week mijn huidige schema bijhouden voor 'beoordeling'

Vandaag voor het eerst na het sporten genomen, wat een verschil!

Ik heb nu zuivel uit mijn dieet geschrapt (vanwege Lactose) ben nog zoekende wat betreft een goed voedingsschema, maar dit heb ik deze week:

Ontbijt: zelfgemaakte smoothie (soja melk + combi van groenten/fruit) + 2 rijstwafels
td: Appel
Lunch: 2 eieren gebakken in olijfolie met verschillende groenten + rauwkost
td: 30 gram gemengde noten of fruit
Diner: groentenpannetje (verschillende groenten in olijfolie) met vis of kipfilet + rauwkost
Later op de avond nog wat noten of fruit.

Ik wil voor de avond caseïne gebruiken, want heb rond een uur of 21:00 best nog wel trek die ik dan probeer te stillen met fruit of wat noten.

Ik weet dat het verre van perfect is, maar wil ook heel graag gezond afvallen dus alle tips zijn welkom!

Nou als je af wilt vallen is je dieet helemaal niet zo gek hoor.
Zou je shake sochtends nemen bij het op staan, je zou dan ook je huidige fruit shake kunnen laten staan (anders wordt je helemaal vol en misselijk haha) en na je training nog een shake, dan vervolgens rond 22uur als je trek krijgt een lekkere dikke Cassein shake nemen. Zolang je Carbs maar vermijdt.

Terug
Naar boven