Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Nou als je af wilt vallen is je dieet helemaal niet zo gek hoor.
Zou je shake sochtends nemen bij het op staan, je zou dan ook je huidige fruit shake kunnen laten staan (anders wordt je helemaal vol en misselijk haha) en na je training nog een shake, dan vervolgens rond 22uur als je trek krijgt een lekkere dikke Cassein shake nemen. Zolang je Carbs maar vermijdt.

Gelukkig! Ik probeer carbs idd tot een minimum te beperken, mijn 2e pakket is binnen dus ben benieuwd hoe de caseÏne shake bevalt ;)

Die zal je bevallen smaak is goed

Dit is serieus een van de eerste whey's die ik met water lekker vind ipv melk en de staafmixer. Speculaas en Cookies&cream is lekkuur!

Wanneer worden de nieuwe smaken bekend gemaakt?

ik vind dat ze de smaak pistachio (pistach) moeten uitbrengen, ik nam deze smaak altijd bij performance hunne whey, en ik vind dit nog steeds de beste smaak die ik ooit geproefd heb in shakes.

juist mijn bestelling van Watermeloen gekregen en onmiddellijk geprobeerd met water, moet zeggen proficiat de smaak is perfect juist of je echt watermeloen aant eten bent, zeer goede smaak dus, kan ik het ook met melk mengen? veel beter als nutella, die valt tegen vind ik.

Komende tijd verwachten we geen nieuwe smaken:rolleyes:
juist mijn bestelling van Watermeloen gekregen en onmiddellijk geprobeerd met water, moet zeggen proficiat de smaak is perfect juist of je echt watermeloen aant eten bent, zeer goede smaak dus, kan ik het ook met melk mengen? veel beter als nutella, die valt tegen vind ik.
Bedankt voor je complimenten. Whey Perfection is echt een klasse appart, heerlijke smaak, goed oplosbaar en een goede prijs.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Hey tuurlijk kan je deze ook mensen met melk! Krijg je beetje milkshake idee en dat vind ik altijd erg lekker :D
Helemaal met watermeloen, krijg je het idee dat je in Spanje aan het strand een overheerlijke milkshake opdrinkt ;)

Laatst bewerkt:
Komende tijd verwachten we geen nieuwe smaken:rolleyes:

Op de vorige pagina stond er nochtans iets anders:

Er is niet veel vocht nodig. Met minder vocht blijft een shake altijd dikker/voller. Met minimaal vocht zou je het met een lepel kunnen nemen. Prima

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:35 ----------

Nog even en dan hebben we er weer 2 lekkere nieuwe smaken bij voor Whey Perfection. Kan bijna niet wachten:D

Nu ja er zijn smaken genoeg :rolleyes:

Op de vorige pagina stond er nochtans iets anders:

Nu ja er zijn smaken genoeg :rolleyes:

Dat zeker:D Voor iedereen zit de favoriete smaak er wel bij. Veel mensen vinden het lekker om zo af en toe af te wisselen. Zo blijven we lekkere nieuwe smaken toevoegen:zuip:

Nieuwe smaken voor de verandering is altijd goed

Er waren toch net 2 nieuwe smaken gekomen, mango peach ofzo? Of was dat bij een andere supp?

Maar idd, smaken zat, ontdek nogsteeds nieuwe smaken :D

Er waren toch net 2 nieuwe smaken gekomen, mango peach ofzo? Of was dat bij een andere supp?

Maar idd, smaken zat, ontdek nogsteeds nieuwe smaken :D

De nieuwe smaken zijn er nog niet. Ik verwacht deze wel binnen 1-2 weken. Ik hou jullie hier om de hoogte!:) Dat wordt weer:zuip:

Mooi!
Dan is me emmer Choco Caramel opderdepop! :D

Whey Perfection nieuwe smaken

Whey Perfection nieuwe smaken

Whey Perfection is er nu ook in Peach Mango en Tropical:zuip:

juist choco caramel geproefd uit mijn variety pack

mmm wat een lekker smaak :p

Terug
Naar boven