AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Is het mogelijk om een sachet van white choclate en chocolate cookies en cream te krijgen?
want ik heb nu speculaas en was minder dan ik had verwacht

White Chocolate is een prima smaak, ben bijna door m'n 2 kg heen. Komt redelijk dicht bij Vanille, lekkere neutrale smaak.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de top 10 meest verkochte smaken! Hebben jullie toevallig een top 10 binnen handbereik of gaat dat teveel moeite kosten?

Heeft iemand Cherry Summerfruit geprobeerd? Ik denk dat ik die ga bestellen. Of peach mango.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de top 10 meest verkochte smaken! Hebben jullie toevallig een top 10 binnen handbereik of gaat dat teveel moeite kosten?
Deze heb ik momenteel helaas niet binnen handbereik. Ik moet nog behoorlijk wat berekenen wil ik dit hebben. Wel weet ik dat Banaan met sprong de meest verkochte smaak is:cool:
Heeft iemand Cherry Summerfruit geprobeerd? Ik denk dat ik die ga bestellen. Of peach mango.
Cherry Summerfruit is erg lekker. Zelf ben ik echt en Mango fan, dus zeker ook een goede keus. Uiteraard kun je ook Mango nemen en een summer Box erbij. Dan kun je meteen ook Cherry uitproberen:cool:

Ondertussen door mijn cookie&cream heen, zit nu te denken aan chocolate cookie of iets fruitigs met dit weer.
Is de Berry blast verdwenen @ B&F?

Ondertussen door mijn cookie&cream heen, zit nu te denken aan chocolate cookie of iets fruitigs met dit weer.
Is de Berry blast verdwenen @ B&F?

Is momenteel bosvruchten geworden geloof ik.
Hele goeie smaak overigens, ook de Cassein bosvruchten. Dat is mijn favo

Heeft chocolate cookie een sterke chocoladesmaak of is hij eerder zoals cookies and cream met een lichtere smaak toegevoegd?

Ik heb al chocolate caramel gehad en cookies and cream, de eerste vond ik echt heerlijk maar cookies and cream bevalt me echt niet, vind het veel te zoet en heeft een vreemde nasmaak. Straciatella zie ik ook wel zitten maar heb ook schrik dat het wat te zoet gaat zijn nu ;s

Heeft chocolate cookie een sterke chocoladesmaak of is hij eerder zoals cookies and cream met een lichtere smaak toegevoegd?

Ik heb al chocolate caramel gehad en cookies and cream, de eerste vond ik echt heerlijk maar cookies and cream bevalt me echt niet, vind het veel te zoet en heeft een vreemde nasmaak. Straciatella zie ik ook wel zitten maar heb ook schrik dat het wat te zoet gaat zijn nu ;s

Het heeft meer een Cookies And Cream smaak met een 10% chocoladesmaak.. Ik zou liever een andere smaak kiezen mocht je cookies and cream te zoet vinden. Persoonlijk vind ik deze goed te doen.

Chocolate milkshake heeft wel een lekkere choco smaak vind ik. Mocht je dat zoeken ;)

Het heeft meer een Cookies And Cream smaak met een 10% chocoladesmaak.. Ik zou liever een andere smaak kiezen mocht je cookies and cream te zoet vinden. Persoonlijk vind ik deze goed te doen.

Ok, thanks bro. Die kan ik al schrappen dan! Ik weet dat velen de Cookies and Cream-smaak heerlijk vinden maar persoonlijk is het echt niets voor mij. Ik vond het initieel nog goed, maar hij is toch echt wel te zoet voor mij, zal blij zijn als ie op is :cool:

@Stefanovich

Thanks, maar ik zoek meer iets specialer/sterker, hoewel ik de chocolate nog niet geprobeerd heb.. De fruitsmaken gaan sowieso ook niets voor mij zijn, dus het wordt kiezen tussen Nutella, Chocolate Coconut Bounty, Coconut, Speculaas en Straciatella.
Straciatella heb ik schrik voor dat ie op Cookies and Cream lijkt en Coconut lijkt me te risky, dus het gaat wss Nutella worden.. :D Jaja, zulke keuzes die we moeten maken héé :cool:

Ken je de potjes van de Lidl in het koelvak met 'Stracciatella'?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het smaakt bijna identiek en zelf vond ik het erg lekker! :zuip:

dus het wordt kiezen tussen Nutella, Chocolate Coconut Bounty, Coconut, Speculaas en Straciatella.
Straciatella heb ik schrik voor dat ie op Cookies and Cream lijkt en Coconut lijkt me te risky, dus het gaat wss Nutella worden.. :D Jaja, zulke keuzes die we moeten maken héé :cool:

Pff speculaas in de blender met melk is echt een tractatie. Die moet ik echt weer eens gaan kopen!

Peach mango is echt heerlijk, ik heb kort geleden een bak van 4540 gram besteld... deze smaak word echt niet oud. Echt gewoon heerlijk.

De nieuwe B&F Mini Shaker beker is ook best wel goed. Je krijgt helemaal geen klonten zelfs met melk and het lekt totaal niet. Veel beter dan die andere shake bekers vind ik.

Laatst bewerkt:
Peach mango is echt heerlijk, ik heb kort geleden een bak van 4540 gram besteld... deze smaak word echt niet oud. Echt gewoon heerlijk.

De nieuwe B&F Mini Shaker beker is ook best wel goed. Je krijgt helemaal geen klonten zelfs met melk and het lekt totaal niet. Veel beter dan die andere shake bekers vind ik.
Bedankt voor je complimenten! Peach Mango is weer een heerlijke toevoeging. De Whey Perfection zal je nooit klonterend tegen komen, aangezien het topkwaliteit is. Die nieuwe mini shaker wordt enorm veel gekozen als cadeau, de 500ml shaker is namelijk ook enorm handig!
Ons kado voor jou! Kies nu bij elke bestelling vanaf 29,95 euro voor een originele B&F Mini Shaker 500ML ter waarde van 4,90 euro! De gratis B&F Mini Shaker 500ML kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.
Ralf

Ik heb net 10 min geleden besteld en krijg nu al een mail dat bestelling is verzonden?

Wat voor uren maken jullie daar? XD

Ik heb net 10 min geleden besteld en krijg nu al een mail dat bestelling is verzonden?

Wat voor uren maken jullie daar? XD
Bedankt voor je bestelling. We verwerken alle bestellingen altijd direct! :Thumbs: Hierdoor kunnen wij elke bestelling voor 22u ook direct verwerken en de volgende dag leveren. De Whey Perfection zal je zeker gaan bevallen, het is niet voor niets de nr #1 Whey op de markt. Morgen in huis!:)

Top :)

Ja gaat zeker bevallen, heb nu ook een pot thuis staan ;)

Terug
Naar boven