Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik heb nu thuis de Lemon Ice variant,waarvan de smaak overigens heerlijk is,maar wat me opvalt is dat er door de shake(ik maak hem altijd met melk) die witgeel van kleur is,er hier en daar "korreltjes" doorheen zitten die fel blauw-groen zijn??
Is dit normaal?En zo ja,wat is dat dan precies?
Ik drink t eigenlijk niet met een gerust hart op zulle we maar zeggen....

Ik heb nu thuis de Lemon Ice variant,waarvan de smaak overigens heerlijk is,maar wat me opvalt is dat er door de shake(ik maak hem altijd met melk) die witgeel van kleur is,er hier en daar "korreltjes" doorheen zitten die fel blauw-groen zijn??
Is dit normaal?En zo ja,wat is dat dan precies?
Ik drink t eigenlijk niet met een gerust hart op zulle we maar zeggen....

Haha niets aan de hand man, Lemon ice is lekker he. Smaakt een beetje naar kwark-limoen whey van vroegah

@sniezel:

wat vind jij? berry blast, chocolate caramel of bounty?

Heerlijke shake lemon ice ook mijn favoriet al wissel ik soms van smaak om een beetje variatie erin te houden nr 1 in smaken !!

@sniezel:

Mag ik ook antwoord geven? :D Berry Blast is altijd goed te doen vind ik, ook i.c.m. oats en/of dextro. Op dit moment heb ik nog steeds Berry Blast (4,5kg, 10 december 2012 gekocht), nu begint het toch een beetje te vervelend haha.. Choco caramel had ik toen deze smaak net verkrijgbaar was. HEERLIJK, verveeld niet tot de laatste schep. Ik vond het echt geweldig voor in de wintermaanden. Smaakt ook goed met oats en dextro. Je proeft iets meer caramel als choco had ik het idee. Bounty heb ik in de loop der jaren alleen samples van gehad, ben niet zo van de kokos dus die valt voor mij persoonlijk af. Ik mix overigens al mijn shakes met water en een klein schepje dextro.

Resume, zowel caramel als berry blast zijn geen miskoop.

@sniezel:

10000% zeker Chocolat Caramel. Niet omdat de rest niet lekker is, want die zijn ook top.
Maar van Chocolat Caramel heb ik al bijna 15kg van op geloof ik, en blijft de beste Whey Shake ooit gemaakt als je het aan mij vraagt.

Liefst in de blender, met melk en uit een glas drinken! :)

Report back please als je t gedronken hebt

10000% zeker Chocolat Caramel. Niet omdat de rest niet lekker is, want die zijn ook top.
Maar van Chocolat Caramel heb ik al bijna 15kg van op geloof ik, en blijft de beste Whey Shake ooit gemaakt als je het aan mij vraagt.

Hij is idd kei lekker. Nothing more to say about that

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 00:18 ----------

Berry blast is trouwens wel een goed smaak als je je smaken afstemt op de seizoenen van het jaar.

Die ga ik na me huidige emmer chocolate senseation zeker proberen!!

Hij is idd kei lekker. Nothing more to say about that

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 00:18 ----------

Berry blast is trouwens wel een goed smaak als je je smaken afstemt op de seizoenen van het jaar.

Jep, bosvruchten is bij mij ook binnen alleen dan in Cassein.
Zeker een blijvertje

Zomertip: Cherry Summerfruit. Die is echt goddelijk:)

En weer een bestelling gedaan( denk nummer 9 inmiddels??) ! Mochten jullie nog extra samples kwijt kunnen ;)

Uw referentienummer is: C750014

Hmm ik merk nu dat de smaak van mijn eiwitshake (Chocolat Caramel) niet te harden is, extreem zuur. Ook ruikt hij enorm zuur. Geprobeerd met melk en water, maar ik krijg het bijna niet meer door mijn keel. Heb dit nog niet eerder gehad met mijn whey. Goed roeren heeft ook niet geholpen in de pot, want nu ruikt hij nog sterker. Zou hij bedorven zijn? Heb nog zeker een halve pot staan. ??????

Zolang je het gesloten op een koele, donkere plek bewaart, zou het niet mogen bederven..

Hmm ik merk nu dat de smaak van mijn eiwitshake (Chocolat Caramel) niet te harden is, extreem zuur. Ook ruikt hij enorm zuur. Geprobeerd met melk en water, maar ik krijg het bijna niet meer door mijn keel. Heb dit nog niet eerder gehad met mijn whey. Goed roeren heeft ook niet geholpen in de pot, want nu ruikt hij nog sterker. Zou hij bedorven zijn? Heb nog zeker een halve pot staan. ??????
Hoe heb je het bewaard?

Ik heb dezelfde smaak van eenzelfde batch. Smaak en geur zijn beide om te smullen. Persoonlijke smaak is altijd verschillend per individu.

Zoals ik de rest ook heb bewaard, afgesloten in de ton in een keukenkast. Lijkt me toch wel droog en donker genoeg. Moet ik evt batch opzoeken en terug sturen?

----------------------

Ga maar nieuwe bestellen, daarnet nogmaals geprobeerd. Maar ik vertrouw het niet meer.

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel de Aarbeien variant. Die is best wel lekker eigenlijk! Hij is wel heel erg zoet (al vind ik dat persoonlijk niet zo erg). Ik denk dat ik ook eens chocolade caramel ga proberen. Mijn vriendin heeft deze net besteld maar dan als afslank eiwit. heeft deze de zelfde smaak als perfection?

Zoals ik de rest ook heb bewaard, afgesloten in de ton in een keukenkast. Lijkt me toch wel droog en donker genoeg. Moet ik evt batch opzoeken en terug sturen?

----------------------

Ga maar nieuwe bestellen, daarnet nogmaals geprobeerd. Maar ik vertrouw het niet meer.

Vandaag was dus Cool-Cassis binnen, zo hoort de smaak dus te zijn! Die andere raak ik niet meer aan, wederom top product. :rolleyes:

Ik heb momenteel de Aarbeien variant. Die is best wel lekker eigenlijk! Hij is wel heel erg zoet (al vind ik dat persoonlijk niet zo erg). Ik denk dat ik ook eens chocolade caramel ga proberen. Mijn vriendin heeft deze net besteld maar dan als afslank eiwit. heeft deze de zelfde smaak als perfection?

Ja, de smaak is wel ongeveer hetzelfde.:) (Afslank is natuurlijk wel heel anders que structuur, de smaak op zich is prima te vergelijken:zuip:

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 19:17 ----------

Vandaag was dus Cool-Cassis binnen, zo hoort de smaak dus te zijn! Die andere raak ik niet meer aan, wederom top product. :rolleyes:

Mooi compliment weer! Whey Perfection = kwaliteit en smaak tot in perfectie:)

Speciale lekker weer tips:) Tropical & Cherry Summerfruit:):zuip:

Terug
Naar boven