AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Kan iemand mij een smaakje aanraden die niet een godsgruwelijke stank achterlaat in je beker als je die per ongeluk ff vergeet af te wassen? Vond het met aardbei wel meevallen maar met nutella is 't echt een ramp...

Net een pot creapure en whey perfection bosvruchten besteld :D Ben benieuwd hoe hij smaakt :p

Wil nog steeds pistache smaak :(

Wat is er met deChocolate caramel gebeurd? Deze smaakt niet meer zoals de vorige pot. Vind de smaak minder lekker.... Ook is de structuur van het poeder veel stugger en harder......

meer mensen die dit ervaren?
Dit is de smaak die ik als komende wil(de) bestellen maar ben dus benieuwd of dit klopt en/of dat er ook daadwerkelijk iets veranderd is

meer mensen die dit ervaren?
Dit is de smaak die ik als komende wil(de) bestellen maar ben dus benieuwd of dit klopt en/of dat er ook daadwerkelijk iets veranderd is

De vorige was meer zoals zand, dus neem het in je hand en het valt er zo tussenuit. En deze is meer zoals natzand, blijft meer liggen qua structuur. De smaak is naar mijn mening minder caramel achting en meer chocolade achtig, niet zoon lekkere choco in ieder geval... Hoop dat de volgende batch weer lekker is....... De smaak mag sterker, is miner deze batch... Mijn maat heeft hem ook besteld, zijn geshakete shake is licht bruin en de mijne waren in beide gevallen donkerbruin. Hij heeften tevens ook stukjes in zitten....?

Mijnkeuze is gemaakt, wilde ook voor de Sunny Peach gaan maar pak toch de Tropical. :D

Mijn favoriete shake kan zich zeker meten BSN

Ik heb net een week met een 12-variety pakket gedaan. En ben nogsteeds niet uit welke smaak ik zal nemen. Kunnen de volgende smaken evt. ook in een variety 12-pack: fresh orange, sunny peach, lemon ice, cherry sumerfruit, banaan ?

Van de 12 vond ik de choco- en de koffiesmaken het beste te doen, allen met water genomen. Met melk zijn ze vast beter van smaak. maar 'k probeer van de melk afteblijven.

Voor wie het kan schelen een kleine review:
creamy coconut: vond ik verrassend goed, een zoete cocossmaak maar weet niet of ik dit lang kan volhouden.
capuccino en ice-coffee: ook wel goed maar ben geen koffiedrinker dus de smaak is dan al gauw goed voor mij. het chemische wat je proeft (gebroken aminozuren of zoetstof?) ken je gauw toe aan de bittere smaak van koffie. dus dan valt het geheel mee.
straciatella was ook verassend, met dunne chocosnippers.
strawberry en straberry-kiwi: zullen vast beter smaken met melk. strawberry was iets zoeter dan strawberrykiwi btw.
nutella: viel tegen, een hele dunne choco smaak en heel afentoe een hint van noten maar meer ook niet. mischien beter met melk.
chocolate-caramel: ook niet slecht, maar heb maar 1 sachet gehad en die gauw opgedronken. ik proefde wel duidelijk caramel. kan me niet meer herinneren wat ik ervan vond. ik dahct iig beter dan nutella.

Maar ik twijvel.

Laatst bewerkt:
Heb de chocolate-caramel binnen. Ik moet zeggen het smaakt niet zoals de chocolate-caramel sachet die ik had. Het smaakt gewoon naar een lichte chocolade :(

Heb de chocolate-caramel binnen. Ik moet zeggen het smaakt niet zoals de chocolate-caramel sachet die ik had. Het smaakt gewoon naar een lichte chocolade :(

+1 vond ik nou ook!! Eerste pot was echt smullen gwn. Deze heeft me teleurgesteld...

WOW! De Tropical is echt lekkerrrrrrr:eek:

Nooit sweet apple pakken, niet te zuipen!!

Ik heb net een week met een 12-variety pakket gedaan. En ben nogsteeds niet uit welke smaak ik zal nemen. Kunnen de volgende smaken evt. ook in een variety 12-pack: fresh orange, sunny peach, lemon ice, cherry sumerfruit, banaan ?

Van de 12 vond ik de choco- en de koffiesmaken het beste te doen, allen met water genomen. Met melk zijn ze vast beter van smaak. maar 'k probeer van de melk afteblijven.

Voor wie het kan schelen een kleine review:
creamy coconut: vond ik verrassend goed, een zoete cocossmaak maar weet niet of ik dit lang kan volhouden.
capuccino en ice-coffee: ook wel goed maar ben geen koffiedrinker dus de smaak is dan al gauw goed voor mij. het chemische wat je proeft (gebroken aminozuren of zoetstof?) ken je gauw toe aan de bittere smaak van koffie. dus dan valt het geheel mee.
straciatella was ook verassend, met dunne chocosnippers.
strawberry en straberry-kiwi: zullen vast beter smaken met melk. strawberry was iets zoeter dan strawberrykiwi btw.
nutella: viel tegen, een hele dunne choco smaak en heel afentoe een hint van noten maar meer ook niet. mischien beter met melk.
chocolate-caramel: ook niet slecht, maar heb maar 1 sachet gehad en die gauw opgedronken. ik proefde wel duidelijk caramel. kan me niet meer herinneren wat ik ervan vond. ik dahct iig beter dan nutella.

Maar ik twijvel.
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de smaken je zo bevallen. We hebben wel een SummerBox waarin nog een aantal zomerse smaken van de Whey Perfection zitten :zuip:
+1 vond ik nou ook!! Eerste pot was echt smullen gwn. Deze heeft me teleurgesteld...
Dat is vreemd:eek: Ik zal direct eens navragen bij onze leverancier wat er met deze batch aan de hand is!
WOW! De Tropical is echt lekkerrrrrrr:eek:
Dankje, heeeeeerlijk he! :zuip: Echt een lekkere zomerse smaak!

Ralf

Vandaag Aardbei Kiwi binnen gekregen :zuip:

Damn heeerlijke zommersmaak!!

ah fuuu, is de berry blast whey weg?

Terug
Naar boven