MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de smaken je zo bevallen. We hebben wel een SummerBox waarin nog een aantal zomerse smaken van de Whey Perfection zitten :zuip:

Dat is vreemd:eek: Ik zal direct eens navragen bij onze leverancier wat er met deze batch aan de hand is!

Dankje, heeeeeerlijk he! :zuip: Echt een lekkere zomerse smaak!

Ralf

Hoop dat ik bij de volgende bestelling dezelfde heerlijke smaak terug proef als de eerste pot choco caramel. Deze was echt minder dan de vorige. We Will see Soon enough..

bestelling is binnen! weer netjes optijd geleverd en zelfs (onverwacht) aan mijn vraag in de opmerking voldaan, geweldig weer!

Hoe smaakt Fresh Orange tov Tropical iemand ervaring mee?

Tropical ken ik nu. Helemaal niet slecht: ruikt een beetje naar maracuja roeryoghurt, smaakt gommig en zoet. Soort maracuja/perzik smaakje. Beetje kauwgum achtig ook.

Raspberry: de ondertoon is precies als bij de smaak Watermelon, smaakt ook wel naar watermelon, maar toch ook weer meer richting bessen. beetje vaag ik weet het :D

bestelling is binnen! weer netjes optijd geleverd en zelfs (onverwacht) aan mijn vraag in de opmerking voldaan, geweldig weer!

Wat heb je gevraagd :D

Fantastisch, we verwonderen en verrassen je graag! Geniet van je producten! :)
Hoe smaakt Fresh Orange tov Tropical iemand ervaring mee?

Tropical ken ik nu. Helemaal niet slecht: ruikt een beetje naar maracuja roeryoghurt, smaakt gommig en zoet. Soort maracuja/perzik smaakje. Beetje kauwgum achtig ook.

Raspberry: de ondertoon is precies als bij de smaak Watermelon, smaakt ook wel naar watermelon, maar toch ook weer meer richting bessen. beetje vaag ik weet het :D

Wat heb je gevraagd :D
Ik vind Fresh Orange meer een "zoette orange smaak" en Tropical heeft meer een frisse nasmaak. Waardoor ik deze als frisser ervaar. :D

Ralf

Heb contact op genomen met B&F om te vragen hoe het zit met een pistache smaak
En volgens hen zijn ze er mee bezig !!! :D

Kan niet wachten (heb eens pistache whey geproeft van een concurrerend merk en het was echt lekker maar natuurlijk een pak duurder dan whey perfection) :D

Ook mijn favoriet ondertussen. Ik had ook een tijdje Syntha 6, maar Whey Perfection verslaat die op alle vlakken voor mij. En B&F heeft hem ook voor de juiste prijs en handige extra's.

Inderdaad scheelt snel 20 euro op een pot

Heb contact op genomen met B&F om te vragen hoe het zit met een pistache smaak
En volgens hen zijn ze er mee bezig !!! :D

Kan niet wachten (heb eens pistache whey geproeft van een concurrerend merk en het was echt lekker maar natuurlijk een pak duurder dan whey perfection) :D

serieus? bazennieuws!

Nu nog de peanutbutter!

Heb uit de Summerbox sample pack de smaak summerfruit cherry geprobeerd en vind deze smaak super.
Via de website kan ik deze smaak echter niet kiezen(4,5kg).
Komt deze nog terug op voorraad?

Ook mijn favoriet ondertussen. Ik had ook een tijdje Syntha 6, maar Whey Perfection verslaat die op alle vlakken voor mij. En B&F heeft hem ook voor de juiste prijs en handige extra's.
Whey Perfection is echt dé nummer 1 :1e: op elk front. Super van smaak, oplosbaarheid, structuur en ook een scherpe prijs. Niet voor niets de meest verkochte Whey van Benelux :)
Heb uit de Summerbox sample pack de smaak summerfruit cherry geprobeerd en vind deze smaak super.
Via de website kan ik deze smaak echter niet kiezen(4,5kg).
Komt deze nog terug op voorraad?
Jazeker, hij is op voorraad bij onze leverancier. We hebben hem reeds doorgegeven om af te sturen, dus dat gaat niet langer duren dan een week :)

Ralf

caramel is echt een aanrader! verveelt nooit en blijft altijd lekker, helemaal als je het combineert met dextrose voor de post workout shake.

Dude, peanutbutter? :roflol:

Ow ik was al benieuwd naar iemand de cherry geprobeerd heeft, misschien ook maar lekker een keer proberen!

Cherry is zeker een aanrader.
Heb nu maar de aardbei van Total Protein besteld.
Even heel iets anders :P

Cherry is zeker een aanrader.
Heb nu maar de aardbei van Total Protein besteld.
Even heel iets anders :P
Cherry Summerfruit is erg lekker, de naam zegt het ook he! :) Met Whey Perfection zit je eigelijk kwa smaak en structuur altijd goed. Total Protein is anders, maar zeker een goed product tegen een scherpe prijs! :)

Ralf

Cherry Summerfruit is erg lekker, de naam zegt het ook he! :) Met Whey Perfection zit je eigelijk kwa smaak en structuur altijd goed. Total Protein is anders, maar zeker een goed product tegen een scherpe prijs! :)

Ralf

De smaak van Total Protein is echt anderd(meer granen). Ga het eens proberen misschien vind ik het niks en ren ik snel terug naar Whey Perfection! hehe

De smaak van Total Protein is echt anderd(meer granen). Ga het eens proberen misschien vind ik het niks en ren ik snel terug naar Whey Perfection! hehe
Smaak is zeker anders, dat komt omdat het voor 50 procent uit plantaardige eiwitten bestaat. Desalniettemin is het zeker een goed product om gemakkelijk en goedkoop aan je eiwitten te komen.

Ralf

Zojuist, weer een bestelling: Whey Perfection (incl. de D-Aspartic Acid) gedaan!

Ik ben eens benieuwd hoe de chocolate coconut bounty milkshake me zal smaken?

Kunnen jullie me misschien nog wat gratis samples meesturen? (aangezien ik vaste klant ben :D).

C1117382

Bedankt.

iemand hier trouwens ervaring met de smaken: Marshmellow, speculaas en granny's apple pie? of meningen hierover?

Terug
Naar boven