MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Is de stracciatella uitverkocht? :(

Was net van plan om een nieuwe pot bij te bestellen in deze smaak, maar zag hem er niet tussen staan.

Dat klopt inderdaad! De 4540gram is op dit moment wel beschikbaar;) Durf op dit moment niet te zeggen wanneer hij weer binnen zal komen, collega van de inkoop heeft reeds weekend:D (ik verwacht 2 a 3 weken)

Tim

Jammer dat de Cherry Summerfruit nog steeds niet binnen is... net mn bestelling geplaatst. Zou er dan toch een sampletje van die smaak bij kunnen? ;) C1169066

B&F Goedendag!

ik heb een vraag. Ik heb namelijk vorige week een nieuwe emmer whey perfection gekocht met de smaak coockies n cream. ik heb hiervoor al diverse andere smaken gehad van de whey perfection en ook de coockies n cream heb ik al gehad. ik ben altijd zeer te spreken geweest over de smaak en oplosbaarheid.

Echter ik heb vandaag dus de emmer voor het eerst geopend en na het mixen van de shake. bleek deze erg 'korrelig' te zijn. de textuur is gewoon niet zo 'smooth' als alle andere smaken. hoe kan dit? ook is de smaak echt anders dan de eerste coockies n cream die ik heb mogen ontvangen.

Het lijken allemaal minuscule klontjes... erg jammer aangezien ik hier nog een hele emmer van vol heb staan.

Hoort dit?

PS: ik heb al het mogelijke al geprobeerd. water / melk / blender. maar de textuur blijft korrelig

Voor de rest is altijd alles perfect geweest bij jullie en heb dan ook verder geen klachten. topservice altijd. ik ben al 3 jaar een trouwe B&F klant :)

Laatst bewerkt:
Jammer dat de Cherry Summerfruit nog steeds niet binnen is... net mn bestelling geplaatst. Zou er dan toch een sampletje van die smaak bij kunnen? ;) C1169066
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Morgen in huis!:)We hebben op dit geen samples van deze smaak liggen, we doen er ongetwijfeld iets lekkers bij!;)
B&F Goedendag!

..

Voor de rest is altijd alles perfect geweest bij jullie en heb dan ook verder geen klachten. topservice altijd. ik ben al 3 jaar een trouwe B&F klant :)
Het kan inderdaad soms voorkomen dat de smaak iets minder is omdat het een natuurlijk product is. We hebben het zelf inderdaad ook wel eens ondervonden maar naarmate ja langer schud moet het grotendeels opgelost zijn. Daardoor heb je vaak ook iets andere smaakbeleving. De kwaliteit van de Whey is verder top! :)

Ralf

Ik heb deze gisteren besteld en track en trace erbij gekregen, maar die staat nog steeds op zending wordt voorbereid door de verzender en een levervak van 8.30 tot 21.30...

Heb even een PM verstuurd.

Ik heb deze gisteren besteld en track en trace erbij gekregen, maar die staat nog steeds op zending wordt voorbereid door de verzender en een levervak van 8.30 tot 21.30...

Heb even een PM verstuurd.

Helemaal goed. Kijken we meteen naar zo. Dank je, voor de bestelling nog:)

Ik heb deze eitwitten gekocht, had eerst de Whey Delicious van XXL Nutriton. Als ik deze vergelijk met die Whey Delicious van XXL, vind ik deze Whey iets minder qua kwaliteit omdat er veel suikers in lijken te zitten, ik voel mijn glazuur gewoon springen, en daarnaast is ie een stuk klonteringer dan die van XXL. De smaak is ook een stuk zoeter. Daarnaast heb ik ook iets langer spierpijn dan bij die van XXL omdat er geen BCAA's en Aminozuren in zitten vermoed ik, die heeft die Whey Delicious van XXL wel. Dus beetje teleurgesteld in deze eiwitten van Body en Fit. Heb meteen weer de Whey Delicious bij XXL besteld.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze eitwitten gekocht, had eerst de Whey Delicious van XXL Nutriton. Als ik deze vergelijk met die Whey Delicious van XXL, vind ik deze Whey iets minder qua kwaliteit omdat er veel suikers in lijken te zitten, ik voel mijn glazuur gewoon springen, en daarnaast is ie een stuk klonteringer dan die van XXL. De smaak is ook een stuk zoeter. Daarnaast heb ik ook iets langer spierpijn dan bij die van XXL omdat er geen BCAA's en Aminozuren in zitten vermoed ik, die heeft die Whey Delicious van XXL wel. Dus beetje teleurgesteld in deze eiwitten van Body en Fit. Heb meteen weer de Whey Delicious bij XXL besteld.

Je vermoed wel veel he. Oftewel je weet niet waar je over praat :roflol:

Strong 1st post :o

Whey Perfection:

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

BOMVOL amino's dus en voor mij de beste whey die er is :thumb:

Hoi XXL medewerker ;). Ga je lekker ? Kom dan met echt feiten of eigen meningen maakt het al een stuk makkelijker te lezen

Hoi XXL medewerker ;). Ga je lekker ? Kom dan met echt feiten of eigen meningen maakt het al een stuk makkelijker te lezen

Ik ben geen XXL medewerker al lijkt dat misschien zo. Dit is gewoon mijn ervaring (als beginner) met deze eiwitten die ik verlijk met eiwitten die ik eerder gehad heb.

Ik ben geen XXL medewerker al lijkt dat misschien zo. Dit is gewoon mijn ervaring met deze eiwitten die ik verlijk met eiwitten die ik eerder gehad heb.

Het lijkt er inderdaad voornamelijk omdat je met punten komt waar andere deze shake juist fijn vinden. Ik vind persoonlijk dat iedereen zijn eigen voorkeur mag hebben mbt Supps. Wat voor de 1 een top shake is hoeft dat voor de ander niet te zijn.

En weer 2 potten besteld, blijft een geweldig product. Heb bijna alle smaken gehad, nu weer 2 nieuwe. Peach mango en banaan. Ben benieuwd. Heb laatst een aantal keer kwarktaart gemaakt(500gram kwark, 50 gram eiwitten, 6 blaadjes gelatine) en deze smaakte echt geniaal. Geen suiker of niks nodig. De smaak van de whey was heerlijk.
Blijft echt de beste whey die ik heb, ben inmiddels al bijna 2 jaar vaste klant en XXLNutrition en Revolutions heb ik achter me gelaten. :)

Dus als jullie misschien nog wat extra proefpakketjes hebben liggen zou ik waarderen(liefst 2 dezelfde aangezien ik 50gram per kwarktaart pak).

Ordernummer: C1190802

En weer 2 potten besteld, blijft een geweldig product. Heb bijna alle smaken gehad, nu weer 2 nieuwe. Peach mango en banaan. Ben benieuwd. Heb laatst een aantal keer kwarktaart gemaakt(500gram kwark, 50 gram eiwitten, 6 blaadjes gelatine) en deze smaakte echt geniaal. Geen suiker of niks nodig. De smaak van de whey was heerlijk.
Blijft echt de beste whey die ik heb, ben inmiddels al bijna 2 jaar vaste klant en XXLNutrition en Revolutions heb ik achter me gelaten. :)

Dus als jullie misschien nog wat extra proefpakketjes hebben liggen zou ik waarderen(liefst 2 dezelfde aangezien ik 50gram per kwarktaart pak).

Ordernummer: C1190802
Super, bedankt voor je bestelling. Ook deze twee nieuwe potten gaan je zeker weer bevallen :zuip: Met kwaliteit van Volac zit je altijd goed en kwa smaak, oplosbaarheid en structuur. We zien heel veel lekkere recepten met betrekking tot onze Whey :) Het beste kun je dit soort wensen als opmerking meegeven, dan regelen mijn collega's dat direct voor je!

Ralf

Jongens jongens, wat is die speculaas toch een heeeerlijke smaak.

Je kan hem lekker dik aanmaken zodat ie extra romig wordt.
Drink er een halve liter van op de bank als toetje tijdens de film :D
Zeker me nieuwe favo weer!

Jongens jongens, wat is die speculaas toch een heeeerlijke smaak.

Je kan hem lekker dik aanmaken zodat ie extra romig wordt.
Drink er een halve liter van op de bank als toetje tijdens de film :D
Zeker me nieuwe favo weer!
Dankje! :) Een hele lekkere winterse smaak, deze staat natuurlijk ook weer voor de deur :D

Ik heb deze week het samplepakket besteld met hoge verwachtingen :D en gisteren heb ik de cookies & cream geproefd.
De smaak op zich vind ik erg lekker! Maar ik vind hem echt veeeels te zoet.
Zijn al die smaken zo of zitten er ook bij die niet zo zoet zijn?

En ik vind het wel jammer dat speculaas en ice coffee niet bij de samples zaten, die lijken me een van de lekkerste :D

Kan niet wachten om de andere smaakjes te proberen!

Laatst bewerkt:
Ik heb deze week het samplepakket besteld met hoge verwachtingen :D en gisteren heb ik de cookies & cream geproefd.
De smaak op zich vind ik erg lekker! Maar ik vind hem echt veeeels te zoet.
Zijn al die smaken zo of zitten er ook bij die niet zo zoet zijn?

En ik vind het wel jammer dat speculaas en ice coffee niet bij de samples zaten, die lijken me een van de lekkerste :D

Kan niet wachten om de andere smaakjes te proberen!
We hopen binnenkort weer andere sachets te krijgen van de WHey Perfection sachets. Dan kunnen we de inhoud van de varietybox ook aanpassen. Wellicht dat we dan eens een andere samenstelling kunnen doen! :zuip:

Ralf

Zit er al een peanutbutter variant in de pijplijn?

Ik ben geen XXL medewerker al lijkt dat misschien zo. Dit is gewoon mijn ervaring (als beginner) met deze eiwitten die ik verlijk met eiwitten die ik eerder gehad heb.

Je vergelijking slaat op poep. En baseer je op mening ipv feit. Pls go. Niks mis met WP

Terug
Naar boven