Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Met de zomer in zicht even een zakje Framboos besteld. Met water gedronken, damn lekker zeg!
Rietje en parrasolletje erin en klaar :D
Tropical hier, best lekker! Morgen ff proberen een soort smoothie/milkshake mee te maken, wat bevroren tropisch fruit erbij :D

Aardbei voor na de training en voor in de kwark, vanille door de havermout! Smaken zijn prima, doet wat het moet doen

Wil je zo nu en dan afwisselen in smaak?! Wij hebben ook verpakkingen Whey Perfection 750 gram Pouch voor €14,90 (26 shakes)!!

Ideaal voor iemand die van afwisseling houdt!:cool:

Ja afwisselen, graag.

Maar prijs-hoeveelverhouding doet af tegenover de 2,2 versie. Die is gewoon het voordeligst.

Als jullie nou slim zijn dan gooien jullie die 750 pouch eruit. Ruil hem in voor een 1 kg zak/emmer en verkoop deze voor 17.50

Ipv een emmer van 2.2 kg van dezelfde smaak (wat toch wel verveeld uiteindelijk). Koop ik 2 maal een kilo voor het zelfde geld van diverse smaken en jullie 270 gram eiwit over ;) dat is per 8 bestellingen alweer een kilo eiwit over...

jullie blij...wij blij...

edit* die choco met water is idd net chocomel. Bizar. chickie van mij die gaat helemaal leip op die smaak.

volgende ga ik voor choco caramel.

(als jullie nou mijn voorstel doorvoeren dan kan ik choco caramel én een ander smaak kopen) ;)

Laatst nog een sample van de bitterkoekjes amaretto smaak gehad en die was toch ook wel erg lekker.
Uit het assortiment gehaald zag ik.

die choco met water is idd net chocomel. Bizar. chickie van mij die gaat helemaal leip op die smaak.

Herkenbaar, mijn vriendin gaat er ook helemaal los op! :roflol:
Serieus!

Laatst nog een sample van de bitterkoekjes amaretto smaak gehad en die was toch ook wel erg lekker.
Uit het assortiment gehaald zag ik.
Oja, die smaak was ik helemaal vergeten! Was een goeie dat inderdaad

Heb tot nu toe bijna alle smaken gehad en speculaas was de enige die ik niet lekker vond. Chocolate cookie en framboos vind ik de lekkerste tot nu toe. Vandaag krijg ik creamy coconut binnen en binnenkort ook de bosvruchten eens proberen!

Heb tot nu toe bijna alle smaken gehad en speculaas was de enige die ik niet lekker vond. Chocolate cookie en framboos vind ik de lekkerste tot nu toe. Vandaag krijg ik creamy coconut binnen en binnenkort ook de bosvruchten eens proberen!

Oh laat even weten hoe die creamy coconut bevalt!

Chocolate cookies....mjammie!

Deze keer maar eens voor witte chocola gegaan, ben benieuwd.

Chocolate cookies....mjammie!
Je brengt me op ideeën:D
Deze keer maar eens voor witte chocola gegaan, ben benieuwd.
Witte Chocolade is een heerlijke romige smaak. Die gaat je zeker bevallen.

Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Witte chocolade is heerlijk! Na het trainen met 150g kwark, een banaantje en een handje vol blauwe bessen erdoorheen gemixt. =)

zitten er in de whey perfection speculaas ook stukjes speculaas?
hoe is die smaak :)

Ik wil graag chocola en nog een smaak bestellen, maar de chocola kan ik niet bestellen in 2.2kg? ( alleen de grootste kan ik chocola vinden )
Is die niet op voorraad of is normale chocola er nooit in 2.2kg potten?

Bedankt alvast.

Ik wil graag chocola en nog een smaak bestellen, maar de chocola kan ik niet bestellen in 2.2kg? ( alleen de grootste kan ik chocola vinden )

Bedankt alvast.

Is niet op voorraad volgens mij.
Ik had vorige maand nog die 2,2kg besteld en heb nu ook die 4,4kg moeten kopen...

zitten er in de whey perfection speculaas ook stukjes speculaas?
hoe is die smaak :)
Ja, hele kleine stukjes. Wat nog een betere smaakbeleving geeft :)

Bedankt alvast.
Dat klopt inderdaad. Deze hopen we deze of volgende week weer binnen te krijgen :)

Ralf

Vandaag de witte chocola smaak getest. Moet zeggen dat hij niet slecht is, maar ook niet super. De witte chocola smaak had wel iets meer aanwezig mogen zijn, maar ben mezelf ervan bewust dat het dan een suiker whey wordt. Vanille & aardbei staan nog steeds bovenaan mijn lijstje. Verder heb ik de volgende smaken getest via samples: Ice Coffee, Coconut, Banaan, Chocola caramel.

Het toeval wilde dat er vandaag een cookies & cream sample bij mijn bestelling zat (caseïne wel). Maar twijfelde tussen deze smaak whey en de witte chocola. Zal hem vanavond voor het slapen testen, ben benieuwd. Mocht ie bevallen bestel ik die de volgende keer in whey vorm.

Mmmm maakt het wel erg moeilijkk :D

Stracciatella of toch de speculaas :rolleyes:

Wie helpt me out?

@scarface, ik vond witte chocolad ejuist heerlijk.. beetje romig milkshake achtig smaakje jammm
cookies & cream is ook echt een genot!
enige smaken whey P die ik echt niet lekker vind zijn banaan (zoiezo alles met bananen smaak mot ik niet) en aardbei (mij teee chemish zoet)
Hoe was de ice coffee?

Terug
Naar boven