XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

mijn whey is bijna op.
ik heb nu cookie en cream maar wil een andere proberen.
aangezien ik gek ben op watermeloen vroeg ik me af of deze smaak ook lekker is als whey

Chocolat caramel is een goeie!! in de kwark vind ik em niet zo. Maar als shake:P hmmm..

En van isolaat de chocolate coconut bounty sensation.

Ook very nice:)
dus zet ze maar op je lijstje :D

Die heb ik nog nooit geprobeerd... Ook maar eens op het lijstje zetten indd

Zijn de proefverpakkingen op?

Zou ik zeker doen. Ik heb een keer een sample coconut bounty gehad. Ik lust echt geen cocos (in de vorm van cocosbrood en bounty) maar dit was erg lekker!

Zou ik zeker doen. Ik heb een keer een sample coconut bounty gehad. Ik lust echt geen cocos (in de vorm van cocosbrood en bounty) maar dit was erg lekker!

Yup! Zeker een aanrader! Ik heb trouwens altijd de pech om met de sample verpakkingen vanille te krijgen...??? alsof iemand daar een sample van nodig heeft...jeezzz..

Hmm zitten er ook stukjes kokos in?
Ik ben vrij eenzijdig wat mijn smaak keuze betreft... Eigenlijk altijd banaan.
Weet niet of ik bij mijn ontbijt wel zoveel zin heb in kokos...

Yup! Zeker een aanrader! Ik heb trouwens altijd de pech om met de sample verpakkingen vanille te krijgen...??? alsof iemand daar een sample van nodig heeft...jeezzz..
Nou ik moet zeggen dat samples vanille bij mij altijd welkom zijn. :D

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Hmm zitten er ook stukjes kokos in?
Ik ben vrij eenzijdig wat mijn smaak keuze betreft... Eigenlijk altijd banaan.
Weet niet of ik bij mijn ontbijt wel zoveel zin heb in kokos...
Ik had weliswaar de isolaat. Maar er zaten geen stukjes in.

Over stukjes gesproken. Kreeg gister een email dat ze isolaat crispy's hebben.
Die komen vanmiddag binnen, zal ze ook door me shake of kwark gooien, kijken hoe dat smaakt :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die komen vanmiddag binnen, zal ze ook door me shake of kwark gooien, kijken hoe dat smaakt :D

Laat je ff weten wat je er van vind? Ben ook wel es benieuwd :D

Hmm crispy , benieuwd ?!
En goede review, ik deel de mening zeker.......

Groet, Ray..

Ik kreeg em vandaag ook binnen samen met mn isolaat banana sensation.

ik gooi em vnv ook door mn kwark. Als je het gewoon zo op eet ben je gewoon letterlijk cripsy whey aan het wegkauwen. :D. Kan je net zo goed een schep whey in je bek fl*kkeren.

Ergens had ik de associatie met de term "crispy" en een lekkernij ofzo. Hhaha. Overigens niet de reden waarom ik het heb besteld. Ik kwam een paar euro tekort om een oranje shake beker te mogen kiezen:D

Banana sensation is trouwens LEKKAHHH.. ik kan best gewend raken aan die 750 gram pouches zo. Niet zo fijn voor mn saldo maar wel voor de variatie. Als mijn huidige emmer caramel whey op is dan switch ik volledig naar isolaat. Moet nog een overweging maken welke smaak het dan zal worden.

Yes! De granny's apple pie whey is er weer. Meteen besteld uiteraard :D

Terug
Naar boven