XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

We werken alleen maar met de beste grondstoffen van de beste leveranciers. Ik durf zelfs te zeggen dat wij als 1 van de weinige partijen in Europa dit kunnen beloven. We werken al jaren keihard aan de mooiste producten en daar zijn we trots op.

winnaar-home_nieuw_logo.jpg
Bestel al jaren bij jullie en zeer tevreden. Jullie komem tenminste met degelijke weekaanbiedingen bijvoorbeeld

Bestel al jaren bij jullie en zeer tevreden. Jullie komem tenminste met degelijke weekaanbiedingen bijvoorbeeld
Echt een mooi compliment en doet ons goed :) De prijs is dankzij het 'publiek', dus daar zijn we supertrots op dat je die mening ook deelt:cool: Weekaanbiedingen denken we continu overna, soms zie je bijv. de Fine Oats vaak voorbij komen, maar dat is wat mensen willen. We denken continu in het belang van onze klanten:cool: Wij stoppen dan liever goede producten dan onzinproducten die je af en toe koopt. Op de beste producten ook een flinke korting:eek:
Gestuurd. Gefeliciteerd met website van het jaar.
Dank je! :thumbs:

Ralf

We werken alleen maar met de beste grondstoffen van de beste leveranciers. Ik durf zelfs te zeggen dat wij als 1 van de weinige partijen in Europa dit kunnen beloven. We werken al jaren keihard aan de mooiste producten en daar zijn we trots op.

winnaar-home_nieuw_logo.jpg

Top actie weer Body en Fit!

Gefeliciteerd ook :1e:

Banaan whey vind ik veel lekkerder dan die van isolaat

Ik heb de smaak "Granny Apple Pie" voor het eerst gekocht. Wilde hem toch eens proberen.

Zeker een aanrader!

Ik doe er soms nog wat kaneel bij ook, dan heb je helemaal een appel gebak toetje :D

Banaan whey vind ik veel lekkerder dan die van isolaat

Van Whey Perfection is inderdaad bekend dat hij qua smaak beter in de smaak valt als de Isolaat Perfection, aangezien laatstgenoemde wat bitterder is ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik heb de smaak "Granny Apple Pie" voor het eerst gekocht. Wilde hem toch eens proberen.

Zeker een aanrader!

Ik doe er soms nog wat kaneel bij ook, dan heb je helemaal een appel gebak toetje :D

Granny's Apple Pie smaak heb ik ook in huis :) Heerlijk verantwoord 'appeltaartje' :D
Kaneel erbij zal ik eens proberen, thanks voor de tip!

Bart

Topeiwitten proberen voor een scherpe prijs?! We hebben weer 2 nieuwe Whey Perfection smaken! :eek: Heerlijke peanutbutter smaken als Peanutbutter Banana, Peanutbutter Choco en Peanutbutter! Oppassen, dat wordt weer genieten met de allerbeste eiwitten:cool: Dat wordt weer genieten :zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook zo gek op Peanut butter?! Vanaf nu is onze Whey Perfection ook verkrijgbaar in maar liefst 3 heerlijke Peanut butter smaken. Geniet van Peanut butter milkshake, Peanut butter Chocolate en Peanut butter Banana!
Wij vinden deze nieuwe smaken verslavend lekker en we zijn dan ook heel benieuwd wat jij van onze nieuwe smaken vindt. Daarom kun je onze nieuwe Peanut butter smaken nu extra voordelig proberen. De speciale Peanut butter Box is gevuld met 12 sachets, van elke heerlijke smaak 4 shakes. Wij streven in kwaliteit en smaak altijd naar perfectie. Geniet ervan! Wees er snel bij want op=op.

Peanutbutter box met 12 sachets:
4x Peanut butter Milkshake
4x Peanut butter Banana
4x Peanut butter Chocolate

Ik heb de pot Peanut butter al helemaal opgebruikt, die was zeker lekker, maar ik ben liever iemand voor de chocoladesmaak, dus heb ik na die pot Chocolate brownie besteld (de beste smaak als Eiwit shake die ik ooit heb gedronken, en ik heb de
- ON Gold Standard
- Myofusion Probiotic Gaspari
- ISO 100 Dymatize
- Mutant Whey,...

Allemaal heb ik ze gehad maar in vergelijking met jullie whey smaken ze erg chemisch!

Haha hier komt mijn vraag, zal ik liever de witte choco of pb choco bestellen :DDDDDD

Ik heb de pot Peanut butter al helemaal opgebruikt, die was zeker lekker, maar ik ben liever iemand voor de chocoladesmaak, dus heb ik na die pot Chocolate brownie besteld (de beste smaak als Eiwit shake die ik ooit heb gedronken, en ik heb de - ON Gold Standard - Myofusion Probiotic Gaspari - ISO 100 Dymatize - Mutant Whey,... Allemaal heb ik ze gehad maar in vergelijking met jullie whey smaken ze erg chemisch! Haha hier komt mijn vraag, zal ik liever de witte choco of pb choco bestellen :DDDDDD

Zo horen wij het graag! Ik heb zojuist de Peanut Butter Banana en Peanut Butter Chocolate gehad en ben nu al verslaafd!!:heart:

Lastige vraag! smaak is natuurlijk erg persoonlijk! Zelf ben ik niet zo fan van White Chocolate dus zou ik gaan voor de Peanut Butter Chocolate! :D

De nieuwe smaakjes proberen?

Whey Perfection - Peanut Butter Box!

Pssst: Momenteel in de Weekdeal! :knipoog:

Tim

Wow, nog meer nieuwe smaken erbij? Jullie gaan hard :P

Wow, nog meer nieuwe smaken erbij? Jullie gaan hard :P
Er is heel veel vraag naar de Whey Perfection en we zien ook een flinke vraag naar de Peanut Butter powder. We hebben besloten de producten gewoon te combineren en een flink aantal kilo's naar de leverancier te sturen voor een lekkere smaak. Het was flink puzzelen :brew: maar we hebben weer twee topsmaken erbij:cool:

Er is heel veel vraag naar de Whey Perfection en we zien ook een flinke vraag naar de Peanut Butter powder. We hebben besloten de producten gewoon te combineren en een flink aantal kilo's naar de leverancier te sturen voor een lekkere smaak. Het was flink puzzelen :brew: maar we hebben weer twee topsmaken erbij:cool:

Chocolate caramel + peanut butter powder + oats vind ik echt genieten. Dus word peanut butter chocolate zeker mijn volgende smaak. Het komt binnenkort ook in 4540 gram, ga ik van uit?

Ik heb een pot vanille ongeveer 2 maanden open die vreemd begint te smaken mijn inziens.
Mwah, niet echt een aanrader.

Chocolate caramel + peanut butter powder + oats vind ik echt genieten. Dus word peanut butter chocolate zeker mijn volgende smaak. Het komt binnenkort ook in 4540 gram, ga ik van uit?

Dit is afhankelijk van hoeveel vraag er is naar deze smaak. Op dit moment vliegt de Whey Perfection - Peanut butter Box de deur uit, dat zijn dus goede vooruitzichten voor deze smaak;)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ik heb een pot vanille ongeveer 2 maanden open die vreemd begint te smaken mijn inziens.
Mwah, niet echt een aanrader.

He Jordi,

Dat is vreemd, de smaak van de shake hoort niet te wijzigen. Ik heb je een Pm gestuurd om een passende oplossing te zoeken.:cool:

Carmen

Dit is afhankelijk van hoeveel vraag er is naar deze smaak. Op dit moment vliegt de Whey Perfection - Peanut butter Box de deur uit, dat zijn dus goede vooruitzichten voor deze smaak;)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

He Jordi,

Dat is vreemd, de smaak van de shake hoort niet te wijzigen. Ik heb je een Pm gestuurd om een passende oplossing te zoeken.:cool:

Carmen

Goeie oplossing! Top.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Hi, kan het nog worden opgelost @carmen?
Ontvang geen response meer op mijn privébericht.
Gr. Jordi

Terug
Naar boven