XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik heb een pot vanille ongeveer 2 maanden open die vreemd begint te smaken mijn inziens.
Mwah, niet echt een aanrader.

Heb hetzelfde bij de Vanille, andere smaken dit niet bij gehad. Ruikt ook anders dan in het begin, maar is nog wel weg te krijgen :o

Heb hetzelfde bij de Vanille, andere smaken dit niet bij gehad. Ruikt ook anders dan in het begin, maar is nog wel weg te krijgen :o

Precies, wel vervelend aangezien ik nog 1 kilo erin heb zitten..
Dan nog maar even teren op mijn chocolate brownie aangezien er blijkbaar geen oplossing is volgens B&F, is ook geen straf hoor.:p

We hebben weer 2 nieuwe Whey Perfection smaken! :eek: Heerlijke peanutbutter smaken als Peanutbutter Banana, Peanutbutter Choco en Peanutbutter! Oppassen, dat wordt weer genieten!:cool: :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook zo gek op Peanut butter?! Vanaf nu is onze Whey Perfection ook verkrijgbaar in maar liefst 3 heerlijke Peanut butter smaken. Geniet van Peanut butter milkshake, Peanut butter Chocolate en Peanut butter Banana!
Wij vinden deze nieuwe smaken verslavend lekker en we zijn dan ook heel benieuwd wat jij van onze nieuwe smaken vindt. Daarom kun je onze nieuwe Peanut butter smaken nu extra voordelig proberen. De speciale Peanut butter Box is gevuld met 12 sachets, van elke heerlijke smaak 4 shakes. Wij streven in kwaliteit en smaak altijd naar perfectie. Geniet ervan! Wees er snel bij want op=op.

Peanutbutter box met 12 sachets:
4x Peanut butter Milkshake
4x Peanut butter Banana
4x Peanut butter Chocolate

Iemand de nieuwe smaken al geprobeerd? :D

Whey Perfection - Peanut Butter Box

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Goeie oplossing! Top.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Hi, kan het nog worden opgelost @carmen?
Ontvang geen response meer op mijn privébericht.
Gr. Jordi
Ik loop net mijn collega tegen het lijf en begrijp dat er wat onduidelijkheid is over je order.:rolleyes: We willen je graag verder helpen, maar we verkopen al meer dan 4 jaar Whey Perfection. Echter kunnen we je probleem niet oplossen als we geen ordernummer of andere informatie om de aangeschafte pot terug te vinden. Het is erg onduidelijk, vandaar we er niet uit komen. Uiteraard willen we dit graag oplossen! Als je me een privébericht wilt sturen met alle informatie over de besteldatum, hoe je eraan gekomen bent etc. Pakken we het nogmaals op. Ik ben van mening dat we zulke kwesties altijd netjes kunnen afhandelen :)

Ralf

Even een serieuze vraag zonder sarcasme ;) ;

Zijn jullie nog voornemens nieuwe labtesten te laten uitvoeren en deze openbaar te maken?

Het kan zijn dat ik deze gemist heb, in dat geval graag even een linkje naar de testen.

Even een serieuze vraag zonder sarcasme ;) ;

Zijn jullie nog voornemens nieuwe labtesten te laten uitvoeren en deze openbaar te maken?

Het kan zijn dat ik deze gemist heb, in dat geval graag even een linkje naar de testen.
Natuurlijk, we zijn druk bezig om te bewijzen dat we ook kwaliteit bieden. We zijn natuurlijk in een hoek gedrukt waar er enigszins wantrouwen is in de Whey Perfection. Wat begrijpelijk is na zo'n resultaat. Daarom hebben we diverse onderzoeken laten uitvoeren. Dit is de meest recente. Geen reden om zorgen te hebben dus! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust :)

Ralf

Natuurlijk, we zijn druk bezig om te bewijzen dat we ook kwaliteit bieden. We zijn natuurlijk in een hoek gedrukt waar er enigszins wantrouwen is in de Whey Perfection. Wat begrijpelijk is na zo'n resultaat. Daarom hebben we diverse onderzoeken laten uitvoeren. Dit is de meest recente. Geen reden om zorgen te hebben dus! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust :)

Ralf

Thanks! :thumb:

Is eventueel die van de Isolaat Perfection ook beschikbaar?

We zijn druk bezig met veel analyses van de hardlopende producten. Sterker nog, we hopen ze dit jaar nog op de website te hebben zodat mensen deze kunnen downloaden en inkijken. :) Mocht het op de site staan, laat ik het hier weten.

Ralf

Volgens de methode die in bovenstaande test is gebruikt zou de whey van XXL op 92 uitkomen. Het is
dezelfde onbetrouwbare, op stikstofmeting gebaseerde, methode waarvan nu al 100x tegen ze gezegd is dat
die geen accurate meting geeft, en bovendien geen inzicht geeft in het aminozurencomplex, waardoor in deze test van ze niet te zien is dat ze aan aminospiking doen, tot slot is gemeten op basis van droge stof en niet de ruwe eiwit zoals die in de pot zit. Daardoor kom je 5-6% hoger uit.
Een grove werkelijke schatting van het percentage eiwit zoals dat in de potten van B&F zit is dus lager dan de 75.6 en al helemaal niet de 80% die ze claimen.

In onderstaand (op verzoek van B&F gesloten) topic, zijn de resultaten en een nadere toelichting op de inferioriteit van methodes zoals door B&F steeds aangedragen te zien. (pagina 12)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/lab-analyses-whey-body-and-fit-xxl-376551/index12.html

Er is ze al jaren gesmeekt om eens met een goede test te komen, totdat we uiteindelijk zelf maar een paar honderd euro bij elkaar hebben gelegd om nu onomstotelijk bewijs te hebben dat hun whey niet het geclaimde percentage proteine bevat. Erg jammer dat ze er voor kiezen dit te ontkennen ipv voor een andere leverancier te kiezen en/of de fout te erkennen.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

We zijn druk bezig met veel analyses van de hardlopende producten. Sterker nog, we hopen ze dit jaar nog op de website te hebben zodat mensen deze kunnen downloaden en inkijken. :) Mocht het op de site staan, laat ik het hier weten.

Ralf

Veel analyses? Dus ook 1 op basis van massaspectometrie?

Nee, dat dacht ik al.

Laatst bewerkt:
Volgens de methode die in bovenstaande test is gebruikt zou de whey van XXL op 92 uitkomen. Het is
dezelfde onbetrouwbare, op stikstofmeting gebaseerde, methode waarvan nu al 100x tegen ze gezegd is dat
die geen accurate meting geeft, en bovendien geen inzicht geeft in het aminozurencomplex, waardoor in deze test van ze niet te zien is dat ze aan aminospiking doen, tot slot is gemeten op basis van droge stof en niet de ruwe eiwit zoals die in de pot zit. Daardoor kom je 15-20% hoger uit.
Een grove werkelijke schatting van het percentage eiwit zoals dat in de potten van B&F zit is dus slechts 55-60% en niet 75.6 en al helemaal niet de 80% die ze claimen.

Veel analyses? Dus ook 1 op basis van massaspectometrie?

Nee, dat dacht ik al.
Wat is precies je bedoeling door dit in elk topic opnieuw te gaan roepen? Laten we eerst even afwachten wat er op de website geplaatst worden :) Mochten er dan nog vragen zijn, kunnen we hier inhoudelijk gerust op in gaan.

Ralf

Wat is precies je bedoeling door dit in elk topic opnieuw te gaan roepen? Laten we eerst even afwachten wat er op de website geplaatst worden :) Mochten er dan nog vragen zijn, kunnen we hier inhoudelijk gerust op in gaan.

Ralf

Ik corrigeer je even, dat was de bedoeling.

Wat betreft die beloofde testen had ik een vraag. Daar had je nu gelijk antwoord op kunnen geven, maar het feit dat je deze ontweken hebt doet alweer vermoeden wat het antwoord is:

Laat B&F ook een meting op ruwe stof en op basis van massaspectometrie uitvoeren?

Ralf

Ik ben in afwachting van de officiële berichtgeving via de site en geef B&F tot op heden het voordeel van de twijfel. Ik koop hier al lange tijd mijn sups en klaag niet wat betreft mijn gains.

Blijft echter nog wel mijn vraag staan wat betreft de evt labtesten van de Isolaat Perfection.

Ik corrigeer je even, dat was de bedoeling.

Wat betreft die beloofde testen had ik een vraag. Daar had je nu gelijk antwoord op kunnen geven, maar het feit dat je deze ontweken hebt doet alweer vermoeden wat het antwoord is:

Laat B&F ook een meting op ruwe stof en op basis van massaspectometrie uitvoeren?
Natuurlijk, je mag ons altijd een vraag stellen. Ik ben een service medewerker en ben niet degene die zulke beslissingen maakt over de onderzoeken ed. Steker nog, ik heb er helemaal geen kaas van gegeten. Dit is mij net het petje te boven, daar ben ik heel eerlijk in :) Ik hoop dat je dat begrijpt dat ik daar geen verstand van heb.

Ik heb het gevoel dat je ons telkens aanvalt op onze producten, dat mag, want begrijp best naar aanleiding van de test die uitgevoerd is door Jordy en co. Echter is het zo, dat zulke zaken goed uitgezocht moeten worden en wij daarin een volledig antwoord willen geven. Je moet ons ook de kans geven het goed te doen. We hebben al meerdere onderzoeken geplaatst waarin we aangeven dat het eiwitgehalte goed zit. We zitten echt niet stil hoor. Ik reken erop dat de aminozuuranalyse gaat volgen en deze op de site komt. Dat heb ik meerdere malen aangegeven dat jullie dbb'ers hier hard op wachten. Er zit echt wel vaart achter hoor wat mij betreft.

Wat dat betreft ben ik ook afhankelijk en doe niets anders dan mijn best voor jullie. Ik/wij willen ook heel graag dat we deze 'grijze' waas en beschuldigingen weg kunnen nemen. Dit is ook mijn werk en wil ik ook plezier in hebben. Iets wat ik kan verkrijgen door glimlachen op mensen hun gezichten te toveren. Zo ook door de analyses te tonen. Ik doe niets liever dan jullie helpen met producten, vragen en zelfs lastige vragen. Ik hoop dat je dat begrijpt en waardeert. Mocht er iets zijn, kun je ook altijd een PM sturen en vragen naar mij. Ik help je graag verder (en doe ook graag navraag voor je).

Ralf
Ik ben in afwachting van de officiële berichtgeving via de site en geef B&F tot op heden het voordeel van de twijfel. Ik koop hier al lange tijd mijn sups en klaag niet wat betreft mijn gains.

Blijft echter nog wel mijn vraag staan wat betreft de evt labtesten van de Isolaat Perfection.
Jep, dat antwoord houd je te goed. Als de resultaten komen, ga ik mijn best doen je even een PM te sturen :)

Ralf

Alsof het al langere tijd kopen van supps, dan wel het maken van gains daar invloed op zou moeten hebben :o

Gains maak je meestal doordat je goed traint en ook een goed voedingsschema hebt. Die paar gram eiwitten uit je ene shake (of 2 shakes) die zullen het verschil niet maken. Het gaat hier om een principiële kwestie.

Alsof het al langere tijd kopen van supps, dan wel het maken van gains daar invloed op zou moeten hebben :o

Gains maak je meestal doordat je goed traint en ook een goed voedingsschema hebt. Die paar gram eiwitten uit je ene shake (of 2 shakes) die zullen het verschil niet maken. Het gaat hier om een principiële kwestie.

Wijze woorden zeg, bedankt!

Principiële kwestie.... :D

Ik heb ze geprobeerd man, Peanut butter choco smaak herkende ik al omdat ik Peanut butter al eens had gemixt met choco whey. Altijd goeie combi :) Peanut butter banaan was echt de verassing! Zeker een nieuwe favo waar ik ooit nog wel een emmer van zal bestellen.

Peanut butter banaan of Brownie?

Peanut butter banaan of Brownie?

Lastige! Ik zou dan Peanut butter Banaan kiezen.
Chocolat brownie is wel gewoon weer een chocolade smaak. Wel een HELE goeie die ook echt bizar goed met water smaakt. Maar als je echt iets vernieuwends wilt zou ik een keer gek doen en voor Peanut Butter banaan gaan.

Terug
Naar boven