MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Mijn Whey Perfection ook binnen gekregen, cookies and cream smaakt goed:D
Had als kado's gekozen voor whey perfection sample maar die was (denk ik) op en kreeg daarom pre workout sample en protein perfection sample.
goede service :)

Mijn Whey Perfection ook binnen gekregen, cookies and cream smaakt goed:D
Had als kado's gekozen voor whey perfection sample maar die was (denk ik) op en kreeg daarom pre workout sample en protein perfection sample.
goede service :)

Dank je, voor het compliment! :)

Hopelijk ben ik nog net optijd dat die morgen binnen is.
Ik heb de berry blast shake genomen, is deze een beetje goed te doen? ik heb hem nog nooit eerder gehad. ;)

Iemand de Creamy Coconut al geprobeerd?
De Berry Blast, aardbei en banaan shakes zijn in ieder geval heerlijk, vooral met melk :meal:

Ik ben ook benieuwd naar de Cookies and Cream, is die qua smaak vergelijkbaar met de Micellar Casein Cookies and Cream? Of is de Whey Perfection een stuk romiger oid?

De Berry Blast, aardbei en banaan shakes zijn in ieder geval heerlijk, vooral met melk :meal:

Ik ben ook benieuwd naar de Cookies and Cream, is die qua smaak vergelijkbaar met de Micellar Casein Cookies and Cream? Of is de Whey Perfection een stuk romiger oid?

Heb de Cookies and Cream en de Creamy Coconut beide uitgeprobeerd. Smaken beide goed ( vooral met melk, ja ) maar smaken verschillen natuurlijk. Je kunt er van uit gaan dat de smaak die je besteld bijna of misschien wel exact hetzelfde smaakt als het echte product zoals je het los in de winkel zou kopen maar dan als een milkshake variant.
Oftewel;
Houd je van koekjes en melk of kokos, dan zullen beide smaken je goed bevallen. Mocht je bijvoorbeeld echte bananen niet te pruimen vinden, kleine kans dat je de bananen shake wel lekker zal vinden.

Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de aanvulling op je voedingspatroon en niet om je eigen Home-made-wannabe-McDonalds-shake in elkaar te knutselen. ;)

De Cookies is voor mij echt een dagelijkse shake. Vind ik echt heerlijk:)
Absoluut doen!

De Coconut is niet een shake die ik zelf veel neem maar er is wel weer heel veel vraag naar:D

Zelf kies ik dus Cookies:cool:

Echt heel erg vreemd dat bijna 99% van de gebruikers berry blast lekker vinden :P , Ik kreeg de pot 2,2 kg helaas niet op en heb het gegeven aan me neef. Maar de chocolade smaak is echt OVERHEERLIJK! echt super lekker :) nu geniet ik tenminste als ik mijn shake drink :p Vorige keer ook nog een sample ontvangen van cookies and cream, ook echt super lekker.

Echt heel erg vreemd dat bijna 99% van de gebruikers berry blast lekker vinden :P , Ik kreeg de pot 2,2 kg helaas niet op en heb het gegeven aan me neef. Maar de chocolade smaak is echt OVERHEERLIJK! echt super lekker :) nu geniet ik tenminste als ik mijn shake drink :p Vorige keer ook nog een sample ontvangen van cookies and cream, ook echt super lekker.

Dank je, voor de complimenten:) Zit nu zelf aan een lekkere Cookies shake:)

Ik heb vandaag voor het eerst de coconut op.
Is goed te drinken.

Heb wel iets vreemds dat is dat ik de hele dag hoofdpijn heb ervan.

Ik heb vandaag voor het eerst de coconut op.
Is goed te drinken.

Heb wel iets vreemds dat is dat ik de hele dag hoofdpijn heb ervan.

Dank je, de smaak is heerlijk. (de hoofdpijn is 100% toeval, geen zorgen:)
Kan niet met eiwitten te maken hebben:D

is er al een datum bekend wanneer Whey Perfection Single Serving Variety Pack weer beschikbaar zal zijn, ik kan namelijk niet wachten om de juiste smaak te kiezen! :D

is er al een datum bekend wanneer Whey Perfection Single Serving Variety Pack weer beschikbaar zal zijn, ik kan namelijk niet wachten om de juiste smaak te kiezen! :D

Ik verwacht helaas nog 2 weken ruim.:rolleyes: Zodra ik een dag weet dan zal ik dit direct op het forum aangeven:)

We hebben al 13 smaken maar Nederlands meest verkochte Whey gaat nog verder uitbreiden:D

We zijn dus alweer bezig met nieuwe smaken voor Whey Perfection.:)

Van de volgende smaken ontvangen we binnenkort sampling en hieruit maken we dan een mooie selectie:

De smaken;
-Witte Chocolade
-Mango
-Lemon/Lime
-Speculaas
-Caramel
-Appeltaart
-Strawberry Banana Mix

Volgens mij zitten er weer een paar heerlijke smaken bij:zuip:
Suggesties zijn welkom. We houden jullie op de hoogte!

We hebben al 13 smaken maar Nederlands meest verkochte Whey gaat nog verder uitbreiden:D

Van de volgende smaken ontvangen we binnenkort sampling en hieruit maken we dan een mooie selectie:

De smaken;
-Witte Chocolade
-Mango
-Lemon/Lime
-Speculaas
-Caramel
-Appeltaart
-Strawberry Banana Mix

:eek::D

Pistache zou ook zo nice zijn :). En pindakaas natuurlijk ;).

De smaken;
-Witte Chocolade
-Mango
-Lemon/Lime
-Speculaas
-Caramel
-Appeltaart
-Strawberry Banana Mix

Lemon lijkt me heerlijk !

:eek::D

Pistache zou ook zo nice zijn :). En pindakaas natuurlijk ;).

Pistache had ik inderdaad al eerder een aanvraag voor gedaan maar dat kon toen niet.:cool:

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ok, dan zetten we die bovenaan de shortlist voor de zomer.:)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Sooo lijkt mij ook echt heerlijk, voor in de zomer!

Het mooie weer komt er weer aan:)

Terug
Naar boven