Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Banaan+melk+ultra fine oats = smaakorgasme :doggy::hornyna::ds::verneder:

Nee, serieus, ben met heel veel plezier door vier grote emmers CnC gegaan, heb heel eventjes een overstapje gemaakt op Berry Blast & cappuccino, maar dit is toch van de buitencategorie. Nog nooit zo'n heerlijke shake gehad!

Ik zag trouwens dat er een aantal nieuwe smaken bijkomen, is het mogelijk dat jullie een sample Chocolate Peanutbutter kunnen aanvragen?:) Ik maakte deze vaker zelf met CnC, cacaopoeder en een eetlepel pindakaas. Is ook in de US een aardig populair smaakje.

Als mijn 100% isolaat op is, koop ik ook de whey perfection! Ik ben overtuigd :)

heb hier dik 4kg aan strawberry staan,

vind ik zelf een heerlijke smaak om zo voor het slapen gaan te nemen :)

Net 4,5 kg vanille ingeslaan,toppertje !
cocos,cookie and cream en vanille zijn mijn favorieten..
Hoop dat white chocolate er zit aan te komen!:)

Banaan+melk+ultra fine oats = smaakorgasme :doggy::hornyna::ds::verneder:

Nee, serieus, ben met heel veel plezier door vier grote emmers CnC gegaan, heb heel eventjes een overstapje gemaakt op Berry Blast & cappuccino, maar dit is toch van de buitencategorie. Nog nooit zo'n heerlijke shake gehad!

Ik zag trouwens dat er een aantal nieuwe smaken bijkomen, is het mogelijk dat jullie een sample Chocolate Peanutbutter kunnen aanvragen?:) Ik maakte deze vaker zelf met CnC, cacaopoeder en een eetlepel pindakaas. Is ook in de US een aardig populair smaakje.

Dat is een mooi compliment:D Zat nu niet bij de mogelijke samples. Kan het altijd even vragen:) Kom er maandag/dinsdag even op terug..

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Als mijn 100% isolaat op is, koop ik ook de whey perfection! Ik ben overtuigd :)

Dank je, zeker doen. Whey Perfection gaat je 100% goed bevallen:)

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Net 4,5 kg vanille ingeslaan,toppertje !
cocos,cookie and cream en vanille zijn mijn favorieten..
Hoop dat white chocolate er zit aan te komen!:)

De Lemon Lime hebben we al in de lijst. Die is echt heerlijk fris.. De White Choco en Aardbei/Banaan mix wil ik ook daar krijgen we nieuwe samples van. We streven naar in ieder geval 3 nieuwe smaken:)

Ik lees dat sommige zeggen dat het grotendeels whey concentraat is en niet isolaat ..
dus is het minder kwaliteit dan isolaat en de smaak eigenlijk het beste eraan is?
Ik heb de smaak geprobeerd en heerlijk maar hoe goed is het product als post workout of bij het opstaan in de ochtend?

Ik lees dat sommige zeggen dat het grotendeels whey concentraat is en niet isolaat ..
dus is het minder kwaliteit dan isolaat en de smaak eigenlijk het beste eraan is?
Ik heb de smaak geprobeerd en heerlijk maar hoe goed is het product als post workout of bij het opstaan in de ochtend?

Daar zit op zich niet heel veel verschil tussen. Ik adviseer altijd de Perfection omdat je dan gewoon meer eiwit voor je geld hebt. De prijs voor isolaat is in verhouding (te) hoog voor het kleine verschil. Niet het belangrijkst maar de smaak van Whey Perfection is inderdaad ook nog eens een stuk beter:)

Perfect om te nemen 's ochtends en na de training:)

Daar zit op zich niet heel veel verschil tussen. Ik adviseer altijd de Perfection omdat je dan gewoon meer eiwit voor je geld hebt. De prijs voor isolaat is in verhouding (te) hoog voor het kleine verschil. Niet het belangrijkst maar de smaak van Whey Perfection is inderdaad ook nog eens een stuk beter:)

Perfect om te nemen 's ochtends en na de training:)

Bedankt voor de info ... ik denk dat whey perfection mijn volgende bestelling wordt ipv van Dieet eiwit ... of combinatie van beide ..

Ik vind het sowieso erg moeilijk om te kiezen bij S&F, want volgens hun artikel beschrijvingen zijn ze ALLEMAAL de beste! Een greep vanaf hun website:

- Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie.
Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste!

- Miljoenen en miljoenen klantenwereldwijd kunnen geen ongelijk hebben!!
Optimum Nutrition's 100% Whey

- ELITE WHEY is de perfecte mix uit Whey proteine Isolaten!

- Betere Whey kwaliteit of Whey Isolaat met een lager vet- koolhydraatgehalte of hoger eiwitgehalte of beter productieproces bestaat simpelweg niet!

- Het beste Whey Isolaat product ter Wereld! Nectar

- Whey Shake: Ongeevenaarde Amerikaanse topkwaliteit!

- Whey Hydrolisaat ISO-100: Meest zuivere product wereldwijd verkrijgbaar!

- Tested Whey: ideaal voor iedereen die kwaliteit wil en geen loze beloftes!

- Scivation Whey is uitermate geschikt voor sporters die droge spiermassa willen!

- 100% Whey Stacker 2 NVE - Jouw basis voor optimale spiergroei.

- Bulk Whey is speciaal ontwikkeld voor fanatieke krachtsporters die snel droge spiermassa op willen bouwen!

Niet echt betrouwbaar en objectief! Weet jij nou wat de beste is???

Daar geef ik je wel gelijk in Michael ...
Ik had liever dat ze uitleggen wat beter is dan de andere
en wanneer kun je beter een type nemen dan een ander .. bij een dieet kies je die en bij gain kies je die en na trainen is dit beter etc ..

Wat een onzin man, hoe wil je nou producten verkopen als je zelf als winkel gaat zeggen dat het niet zo goed werkt? Je kan toch zelf ook reviews neer zetten? Blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt. B&F zorgt ervoor dat de producten beschikbaar zijn, wat de reclame betreft hebben ze weinig over te zeggen lijkt me. Als je je er eenmaal in verdiept merk je wel wat echt werkt en wat niet.

Wat een onzin man, hoe wil je nou producten verkopen als je zelf als winkel gaat zeggen dat het niet zo goed werkt? Je kan toch zelf ook reviews neer zetten? Blijkbaar heb je geen idee hoe het werkt. B&F zorgt ervoor dat de producten beschikbaar zijn, wat de reclame betreft hebben ze weinig over te zeggen lijkt me. Als je je er eenmaal in verdiept merk je wel wat echt werkt en wat niet.
:finger:1+

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

We hebben al 13 smaken maar Nederlands meest verkochte Whey gaat nog verder uitbreiden:D

We zijn dus alweer bezig met nieuwe smaken voor Whey Perfection.:)

Van de volgende smaken ontvangen we binnenkort sampling en hieruit maken we dan een mooie selectie:

De smaken;
-Witte Chocolade
-Mango
-Lemon/Lime
-Speculaas
-Caramel
-Appeltaart
-Strawberry Banana Mix

Volgens mij zitten er weer een paar heerlijke smaken bij:zuip:
Suggesties zijn welkom. We houden jullie op de hoogte!
de top 3 smaken van de hele whey geschiedenis

Ben nu op de helft van de berry blast pot!,
en nog steeds niet met tegenzin mn shake innemen goed spul

alleen ik sta me toch versteld van de oplosbaarheid geweldig!

Ik vind het sowieso erg moeilijk om te kiezen bij S&F, want volgens hun artikel beschrijvingen zijn ze ALLEMAAL de beste! Een greep vanaf hun website:

- Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie.
Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste!

- Miljoenen en miljoenen klantenwereldwijd kunnen geen ongelijk hebben!!
Optimum Nutrition's 100% Whey

- ELITE WHEY is de perfecte mix uit Whey proteine Isolaten!

- Betere Whey kwaliteit of Whey Isolaat met een lager vet- koolhydraatgehalte of hoger eiwitgehalte of beter productieproces bestaat simpelweg niet!

- Het beste Whey Isolaat product ter Wereld! Nectar

- Whey Shake: Ongeevenaarde Amerikaanse topkwaliteit!

- Whey Hydrolisaat ISO-100: Meest zuivere product wereldwijd verkrijgbaar!

- Tested Whey: ideaal voor iedereen die kwaliteit wil en geen loze beloftes!

- Scivation Whey is uitermate geschikt voor sporters die droge spiermassa willen!

- 100% Whey Stacker 2 NVE - Jouw basis voor optimale spiergroei.

- Bulk Whey is speciaal ontwikkeld voor fanatieke krachtsporters die snel droge spiermassa op willen bouwen!

Het verschil tussen alle wheysups is zowiezo zeer klein. Alles wat jij noemt zijn gewoon goeie producten. Kies er 1 uit, bevalt het je niet .. kies dan een ander. Het is niet dat je van de één kg's meer massa zal pakken dan van de ander.

Ben nu op de helft van de berry blast pot!,
en nog steeds niet met tegenzin mn shake innemen goed spul

alleen ik sta me toch versteld van de oplosbaarheid geweldig![/QUOTE]

Dank je!:) Whey Perfection breekt elke week weer records. Iedereen is enthousiast. We hebben wel eens het idee dat heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection zit:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Bedankt voor de info ... ik denk dat whey perfection mijn volgende bestelling wordt ipv van Dieet eiwit ... of combinatie van beide ..

:thumb:

Voor de geïnteresseerden :

Ik heb hier nog een pot cappucino whey perfection staan, 2 scoops uit genomen (1 keer met water, 1 keer met melk), maar krijg hem echt niet binnen. Woon in omgeving Leuven in Vlaanderen. Voor een symbolische tegenbod mag je hem komen halen!

Voor de geïnteresseerden :

Ik heb hier nog een pot cappucino whey perfection staan, 2 scoops uit genomen (1 keer met water, 1 keer met melk), maar krijg hem echt niet binnen. Woon in omgeving Leuven in Vlaanderen. Voor een symbolische tegenbod mag je hem komen halen!

Wij gaan ervan uit dat iedereen Whey perfection altijd Perfect moet vinden! Daar streven we naar.:) PM mij het referentienummer maar even;) dan stuur ik je een heerlijke smaak naar keuze toe.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Het verschil tussen alle wheysups is zowiezo zeer klein. Alles wat jij noemt zijn gewoon goeie producten. Kies er 1 uit, bevalt het je niet .. kies dan een ander. Het is niet dat je van de één kg's meer massa zal pakken dan van de ander.

Kopt, ben ik met je eens. Er zijn heus meer goede Whey's. De reden dat veel mensen denk ik voor Whey Perfection kiezen is de fijne kwaliteit, 100% Volactive (kwaliteitsgarantie) en de heerlijke smaken. En natuurlijk ook de nette prijs.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij gaan ervan uit dat iedereen Whey perfection altijd Perfect moet vinden! Daar streven we naar.:) PM mij het referentienummer maar even;) dan stuur ik je een heerlijke smaak naar keuze toe.

Thanks b&f maar ik heb hem al lang staan en heb dit hier al eens gepost, en toen hebben jullie al een gul gebaar gedaan dus ik ga geen twee keer profiteren! Ik wil hem aan een mede dbb'er geven in ruil voor iets leuks zoals wat samples ofzo! Voorwaarde dat ze hem natuurlijk ook hier komen afhalen, maar precies geen interesse

Thanks b&f maar ik heb hem al lang staan en heb dit hier al eens gepost, en toen hebben jullie al een gul gebaar gedaan dus ik ga geen twee keer profiteren! Ik wil hem aan een mede dbb'er geven in ruil voor iets leuks zoals wat samples ofzo! Voorwaarde dat ze hem natuurlijk ook hier komen afhalen, maar precies geen interesse

Ok, snap ik. We hebben 13 heerlijke smaken in Whey Perfection, waar voor ieder de favoriet echt bij zit. Vandaar dat ik je graag een andere heerlijke smaak wilde sturen.:)

Dank je, voor je eerlijkheid:)

Ok, snap ik. We hebben 13 heerlijke smaken in Whey Perfection, waar voor ieder de favoriet echt bij zit. Vandaar dat ik je graag een andere heerlijke smaak wilde sturen.:)

Dank je, voor je eerlijkheid:)

Ben zelf ook grote fan van whey perfection maar deze net niet, daarmee ! Een maandje geleden heb ik dit hier gezet en toen hebben jullie mij dat fantastische bod al gedaan ;) Maar ondertussen staat die grote pot whey hier nog in de weg. Wie kan me ervan af helpen :D

Terug
Naar boven