MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

IK hoop dat de strawberry banana smaak er zeker bijkomt (duimt hier)

Wel leuke naam, die cool cassis! :D

hahah

-Leon

Wat zijn de verhoudingen in % bij WP ? XXL maakt hun verhoudingen publiek bvb:
“Voor Whey Delicious gebruiken we alleen de beste kwaliteit whey concentraat en isolaat (60/40)”

Wat zijn de verhoudingen in % bij WP ? XXL maakt hun verhoudingen publiek bvb:
“Voor Whey Delicious gebruiken we alleen de beste kwaliteit whey concentraat en isolaat (60/40)”

De Whey Perfection bevat 5% Isolaat, 5% Hydrolysaat en 90% Concentraat. De bron is Volactive. :)

De Whey Perfection bevat 5% Isolaat, 5% Hydrolysaat en 90% Concentraat. De bron is Volactive. :)
Gaan onderstaande claims dan wel op?

Met Whey Perfection bereik je door de exclusieve samenstelling meer spiergroei per shake als met welke andere Whey Proteine dan ook.

Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter

Je kan toch veel beter echte Whey Isolaat, Whey Hydrolisaat, PeptoPro of losse amino's nemen dan een product dat voor 90% uit Whey Concetraat bestaat?

Waarom maakt iedereen zich altijd zo druk om zo snel mogelijke eiwitten?
Je wilt toch over de hele dag door eiwitten.

Gaan onderstaande claims dan wel op?

Met Whey Perfection bereik je door de exclusieve samenstelling meer spiergroei per shake als met welke andere Whey Proteine dan ook.

Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter

Je kan toch veel beter echte Whey Isolaat, Whey Hydrolisaat, PeptoPro of losse amino's nemen dan een product dat voor 90% uit Whey Concetraat bestaat?

Whey Perfection heeft exact dezelfde samenstelling als de internationale topsellers als bv Elite Whey en/of Gold Standard Whey van Optimum. Als je dan alles meeneemt - prijs - smaak - kwaliteit. Voor dzee producten betaal je in Europa toch snel 10-20 euro meer als voor Whey Perfection. Dan denk ik dat we op dit moment inderdaad de beste koop hebben.:)

waneer krijgen julie de ice cofee:rolleyes:

Waarom maakt iedereen zich altijd zo druk om zo snel mogelijke eiwitten?
Je wilt toch over de hele dag door eiwitten.

Eens:) Whey is een goede bron. Een paar minuutje snellere of minder snelle opname maakt niet echt uit. Ik raadt daarom eigenlijk altijd Whey Perfection aan. Puur Isolaat eigenlijk alleen bij lactose intolerantie, streng dieet of bv wedstrijdvoorbereiding. Normaal gezien heb je met de Perfection gewoon het meest eiwit voor je geld:)

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

waneer krijgen julie de ice cofee:rolleyes:

De Ice Coffee gaat en echte smaak topper worden:) Veel beter als de Cappuccino (mijn persoonlijke menining:D

We hebben deze in bestelling staan maar ga toch maar uit van nog 3 weken wachten.

Ik kijk er ook naar uit:D

ook dan kan niet wachten
maar nog steeds geen plannen over meerderen smaken .. ???

ook dan kan niet wachten
maar nog steeds geen plannen over meerderen smaken .. ???

De volgende smaken komen eraan;

Ice Coffee
Cool Casis
Lemon Ice

Deze smaken zijn echt heerlijk. We hadden ook graag White Choco en nog een andere smaak gewild, daarvan vonden we de sampling (nog) niet goed genoeg.

Laatst bewerkt:
geen tropical of witten chocolade spuculaas voorlopig?
maar verder wel heerlijken smaken de ice coffe en cool casis

geen tropical of witten chocolade spuculaas voorlopig?
maar verder wel heerlijken smaken de ice coffe en cool casis

Nee, die smaken vielen in de praktijk een beetje tegen nog. Maar zouden nog steeds een goede aanvulling zijn...

Die andere smaken verrasten ons eigenlijk zo in positieve zin dat we voor nu daarvoor hebben gekozen.:) Als we nog betere sampling krijgen van bv de White Chocolate dan doen we dat alsnog.:cool: Voorlopig echter helaas nog niet goed genoeg.

Nee, die smaken vielen in de praktijk een beetje tegen nog. Maar zouden nog steeds een goede aanvulling zijn...

Die andere smaken verrasten ons eigenlijk zo in positieve zin dat we voor nu daarvoor hebben gekozen.:) Als we nog betere sampling krijgen van bv de White Chocolate dan doen we dat alsnog.:cool: Voorlopig echter helaas nog niet goed genoeg.

okee okee...
waneer je julie wat samples nieuwe smaken krijgen.
verkopen julie die niet zodat wij kunnen testen.
en dan maken we een poll open kan iedereen stemmen..
ik sta berijd om samples te kopen van nieuwe smaken.
en ik weet dat 80%van de mensen die bij b&f bestellen dat ook graag zouden willen doen ! :rolleyes:

okee okee...
waneer je julie wat samples nieuwe smaken krijgen.
verkopen julie die niet zodat wij kunnen testen.
en dan maken we een poll open kan iedereen stemmen..
ik sta berijd om samples te kopen van nieuwe smaken.
en ik weet dat 80%van de mensen die bij b&f bestellen dat ook graag zouden willen doen ! :rolleyes:

We krijgen niet direct sampling van de nieuwe smaken helaas. Dat komt pas later (kon niet anders) Als we sachets hebben dan mogen jullie van mij best e.a testen:) Hoeven we niets voor te hebben..

Whey Perfection heeft exact dezelfde samenstelling als de internationale topsellers als bv Elite Whey en/of Gold Standard Whey van Optimum. Als je dan alles meeneemt - prijs - smaak - kwaliteit. Voor dzee producten betaal je in Europa toch snel 10-20 euro meer als voor Whey Perfection. Dan denk ik dat we op dit moment inderdaad de beste koop hebben.:)

Ik bedoelde eigenlijk dat de claims niet kloppen omdat whey isolaat, whey hydrolisaat en peptopro veel beter zijn voor spiermassa op te bouwen. whey concentraat heeft niet veel toegevoegde waarde voor een bodybuilder. Het enige voordeel is dat het lekker smaakt. Maar voor de werking kan je dus net zo goed een blike vis of kipfilet nemen. Dat wordt ongeveer even snel opgenomen als whey concentraat.

Dus met andere woorden; prijs/kwaiteit is prima, alleen de claims kloppen niet.

Terug
Naar boven