Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

na al dat wachten voor de variety pack...komen jullie met 6 smaken 4 sachets....ik ben teleurgesteld, ik heb zo lang gewacht erop, en de smaken die ik wil proeven zitten er niet eens tussen.

na al dat wachten voor de variety pack...komen jullie met 6 smaken 4 sachets....ik ben teleurgesteld, ik heb zo lang gewacht erop, en de smaken die ik wil proeven zitten er niet eens tussen.

Helemaal mee eens.:rolleyes: De rest van de smaken komt nu pas volgende week vrijdag. Dit gaat veel te lang duren. Heel vervelend. Legio klanten wachten erop, we krijgen dagelijks zonder overdrijven 10-15 mails hierover. Heel frustrerend voor klanten en ook voor B&F. We doen er ook echt alles aan om het sneller te krijgen maar het lukt gewoon niet.

Excuses naar jullie zijn hier op zijn plaats..

Laatst bewerkt:
M'n buurman kwam gisteren langs met een gigapot van jullie en dacht dat ik die nog kon gebruiken.
De pot heette Pro 90 cocussmaak en het is een pot van 5 of 10 kilo, ik weet niet uit welk jaar die pot komt maar hij proeft en mixt perfect en ik ben er zwaar tevreden over :D.
Kwaliteit zat er altijd al in bij jullie.
Helaas hebben jullie die niet meer in het assortiment, hebben jullie er misschien een paar verstopt bij jullie die nog nooit gevonden zijn of een goed alternatief?
Ik wacht tot de samples van cocus en de rest, idd erg jammer dat jullie ze nog niet hebben maar gelukkig kwam mijn buurman als een redding.
:D

Helemaal mee eens.:rolleyes: De rest van de smaken komt nu pas volgende week vrijdag. Dit gaat veel te lang duren. Heel vervelend. Legio klanten wachten erop, we krijgen dagelijks zonder overdrijven 10-15 mails hierover. Heel frustrerend voor klanten en ook voor B&F. We doen er ook echt alles aan om het sneller te krijgen maar het lukt gewoon niet.

Excuses naar jullie zijn hier op zijn plaats..
ok,wel fijn om te horen dat de andere smaken ook nog komen, en dan wel hopelijk een variety pack met alle smaken 2x, zoals vroeger?

M'n buurman kwam gisteren langs met een gigapot van jullie en dacht dat ik die nog kon gebruiken.
De pot heette Pro 90 cocussmaak en het is een pot van 5 of 10 kilo, ik weet niet uit welk jaar die pot komt maar hij proeft en mixt perfect en ik ben er zwaar tevreden over :D.
Kwaliteit zat er altijd al in bij jullie.
Helaas hebben jullie die niet meer in het assortiment, hebben jullie er misschien een paar verstopt bij jullie die nog nooit gevonden zijn of een goed alternatief?
Ik wacht tot de samples van cocus en de rest, idd erg jammer dat jullie ze nog niet hebben maar gelukkig kwam mijn buurman als een redding.
:D

Die Pro90 hebben we al een tijd niet meer (check tht even...) . De nieuwe versie is de Protein Perfection Mix.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

ok,wel fijn om te horen dat de andere smaken ook nog komen, en dan wel hopelijk een variety pack met alle smaken 2x, zoals vroeger?

Ja:) dat hadden we nu dus al gemoeten inderdaad:D

Heb de Whey perfection besteld in berry blast! Heb jullie even een prive mail gestuurd wat betreft het cadeau, zou graag in plaats van de sample een sample maximize V2 willen hebben als dat kan! En heb ik het morgen al in huis of leveren jullie niet op goede vrijdag?

Heb de Whey perfection besteld in berry blast! Heb jullie even een prive mail gestuurd wat betreft het cadeau, zou graag in plaats van de sample een sample maximize V2 willen hebben als dat kan! En heb ik het morgen al in huis of leveren jullie niet op goede vrijdag?

Dank je! We werken vanavond gewoon tot 22:00 dus morgen is huis:)

Maximize samples zijn momenteel niet beschikbaar helaas.

We hebben de Whey Perfection Sachets in de aanbieding deze week:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per 24 sachets voor 18,90! (6 smaken)

i love berry blast milkshake!

Dit is serieus waar de allereerste shake, waarin ik niet na twee keer kotsneigingen heb. En in vergelijking met de concurrent waar geen namen van genoemd worden, is de prijs/kwaliteit verhouding super. Ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is bij de bestelling, dacht dat ik een pot kreeg van 1000gram, bleek het een mega pot te zijn! Hier kan ik wel een maandje mee vooruit:cool:

Wat er ook gebeurd, bodyenfitshop zal ik altijd blijven bestellen:rocknana:

Dit is serieus waar de allereerste shake, waarin ik niet na twee keer kotsneigingen heb. En in vergelijking met de concurrent waar geen namen van genoemd worden, is de prijs/kwaliteit verhouding super. Ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is bij de bestelling, dacht dat ik een pot kreeg van 1000gram, bleek het een mega pot te zijn! Hier kan ik wel een maandje mee vooruit:cool:

Wat er ook gebeurd, bodyenfitshop zal ik altijd blijven bestellen:rocknana:
Dank je wel voor de complimenten. Daar doen we het voor. :)

-Leon

Hoe zijn de reacties op cappuchino smaak?

en die neutrale "smaak" lijkt me ook wel wat, dan drink je eingelijk gewoon dikkere melk?

Hoe zijn de reacties op cappuchino smaak?

en die neutrale "smaak" lijkt me ook wel wat, dan drink je eingelijk gewoon dikkere melk?

Neutrale smaak is inderdaad goed te doen. Cappuchino is een beetje sterk, maar we zijn bezig met een nieuwe smaak in de koffie richting! En deze deed mij meer aan koffiekoekjes denken! :D

-Leon

Welke nieuwe smaken zijn nu eigenlijk definitief?

Welke nieuwe smaken zijn nu eigenlijk definitief?

Het worden heel aparte namen, puur op smaak gekozen;:zuip:
Ice Cofee
Cool Cassis
Lemon Ice

Elke smaak zal verrassen:)

De smaken White Chocolate e.d zijn afgevallen omdat we die niet lekker genoeg vonden in de praktijk.

Het worden heel aparte namen, puur op smaak gekozen;:zuip:
Ice Cofee
Cool Cassis
Lemon Ice

Elke smaak zal verrassen:)

De smaken White Chocolate e.d zijn afgevallen omdat we die niet lekker genoeg vonden in de praktijk.
De smaken truffel en spicy kipfilet gaan er zeker ook niet komen dan :(

een baklava smaak zou geweldig kunnen zijn :D

Terug
Naar boven