MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ice coffee for president haha :D
Damnnn wat is deze lekker + aleen de geur al haha..
Maar nou zit men vriendin mee aan men whey shake :( :D

Ice coffee for president haha :D
Damnnn wat is deze lekker + aleen de geur al haha..
Maar nou zit men vriendin mee aan men whey shake :( :D

De beste Coffee smaak verkrijgbaar.:) De nieuwe smaken in Whey Perfection zijn echt meer dan heerlijk:zuip:Eigenlijk alle nieuwe smaken zijn een ongekend succes.

De Lemon Ice, Cool Cassis en Ice Coffe zijn niet aan te slepen:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De beste Coffee smaak verkrijgbaar.:) De nieuwe smaken in Whey Perfection zijn echt meer dan heerlijk:zuip:Eigenlijk alle nieuwe smaken zijn een ongekend succes.

De Lemon Ice, Cool Cassis en Ice Coffe zijn niet aan te slepen:D

Datgeloof ik wel :D Maar ik had niet het budget om ze alle 3 te kopen haha :D
Maar echt die ice coffee is zooooooooo lekkkuuuuur:zuip:

Datgeloof ik wel :D Maar ik had niet het budget om ze alle 3 te kopen haha :D
Maar echt die ice coffee is zooooooooo lekkkuuuuur:zuip:

:thumbs: We hebben echt het idee dat tegenwoordig heel Nederland aan de Whey Perfection zit.:D De nieuwe smaken gaan weer voor heel wat nieuwe klanten zorgen:) Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer iets anders!!:)

Leon,welke smaak heeft jouw voorkeur. Ice coffee of cookies and cream?

Zit nu al een tijdje aan cookies and cream,en ander smaakje zou ook wel is lekker zijn.

Leon,welke smaak heeft jouw voorkeur. Ice coffee of cookies and cream?

Zit nu al een tijdje aan cookies and cream,en ander smaakje zou ook wel is lekker zijn.

Ice Coffee is echt heerlijk. Een aanwinst in het assortiment. Zeker doen!:)

Leon heeft maar geluk dat hij al de soorten smaken steeds kan gebruiken. Gelukkig krijg ik regelmatig een pot of 2 gratis erbij zodat ik ook meerdere smaken heb.

Nee hoor :D

-Leon

is cookies and cream ook lekker met water?

Sinds kort heb ik ook de Whey Perfection van B&F en ik neem nooit meer een andere :D
Heb nu strawberry milkshake en vind het heerlijk! Wat ik ook belangerijk vind is dat het niet klontert, en dat is met deze whey bij mij nog niet voorgekomen, waar ik met whey's van andere boardsponsers nog wel eens vieze dikke klonten heb gehad(blijven ook zo fijn aan je tanden plakken xD).

Whey perfection krijgt van mij een dikke 10!

is cookies and cream ook lekker met water?

1000% zeker. De smaak Cookies is echt heerlijk, ook in water. Die garantie geef ik je.:)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 22:13 ----------

Sinds kort heb ik ook de Whey Perfection van B&F en ik neem nooit meer een andere :D
Heb nu strawberry milkshake en vind het heerlijk! Wat ik ook belangerijk vind is dat het niet klontert, en dat is met deze whey bij mij nog niet voorgekomen, waar ik met whey's van andere boardsponsers nog wel eens vieze dikke klonten heb gehad(blijven ook zo fijn aan je tanden plakken xD).

Whey perfection krijgt van mij een dikke 10!

Dat is een heel mooi compliment!!:) Dat gevoel hebben wij ook. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders:)
Het mooie is we hebben nu al 16 smaken en zijn allemaal heerlijk:zuip:
Heel Nederland en Belgie gaat aan de Whey Perfection!:D

Framboos all the way! Qua smaak geen verschil met de topmerken

Laatst bewerkt:
hoe is die lemon ice? Weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen. Is het een soort lemon icetea achtig? Heel fris of toch nog een beetje milkshake achtig? Lijkt mij raar dat een whey shake heel fris smaakt, maar wel lekker natuurlijk!

Terug
Naar boven