AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Mijn whey perfection cocos is zojuist binnen, 1 dag vertraging doordat deze niet op tijd is gesorteerd bij de TNT, maar geen schuld bij jullie te wijten uiteraard;) Sample van no xplode erbij, die goed zijn voor 2 scopes, super! Bedankt weeer

Mijn whey perfection cocos is zojuist binnen, 1 dag vertraging doordat deze niet op tijd is gesorteerd bij de TNT, maar geen schuld bij jullie te wijten uiteraard;) Sample van no xplode erbij, die goed zijn voor 2 scopes, super! Bedankt weeer

Met melk is de cocos smaak echt heeeerrrlijk!! :D

Gister voor het eerst bananen whey perfection gemixed met me biogarde magere kwark. Smaakte net als de Mona Bananenkwart echt heerlijk.

Dank je, voor de bestelling en de complimenten!:)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:06 ----------

Met melk is de cocos smaak echt heeeerrrlijk!! :D

Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders:zuip:We merken het echt elke dag weer. Het lijkt wel of er bijna alleen maar Whey Perfection op de inpak tafels staat bij ons en dat bijna elk huishouden wel een pot in de keukenkast heeft:D

Dank je, voor het compliment weer!:)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:08 ----------

Gister voor het eerst bananen whey perfection gemixed met me biogarde magere kwark. Smaakte net als de Mona Bananenkwart echt heerlijk.

Goeie tip, kunnen anderen ook wat mee:) Zou wel een leuk idee zijn, een soort van enquete.. Waar mix jij je Whey Perfection het liefst mee. Dat kan wel eens wat lekkere "recepten" opleveren waar wij allemaal wat aan hebben:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben bekend met de B&F supps. Eergisteren zonder proeven de Lemon ice besteld.. Ik kan zegge deze is overheerlijk, ik pak hem met 300 ml water en wat ijsblokken.. Is zoals limonade :)!

Vraagje naar B&F: Eergisteren toen ik besteld had, had ik ook Alive! Multi vits. besteld. Maar op de factuur stond dat deze zsm nageleverd word, hoe lang moet ik mij daar bij voorstellen :)?

Gr

Ik ben bekend met de B&F supps. Eergisteren zonder proeven de Lemon ice besteld.. Ik kan zegge deze is overheerlijk, ik pak hem met 300 ml water en wat ijsblokken.. Is zoals limonade :)!

Vraagje naar B&F: Eergisteren toen ik besteld had, had ik ook Alive! Multi vits. besteld. Maar op de factuur stond dat deze zsm nageleverd word, hoe lang moet ik mij daar bij voorstellen :)?

Gr

Super compliment weer! zoals ik al aangaf eigenlijk iedereen zou Lemon Ice moeten proberen. Echt heerlijk fris:zuip:Elke shake is een traktatie!

De Alive! verwachten we morgen weer als het goed is en uiterlijk maandag. Dan gaan alle backorders er direct uit:)

Super compliment weer! zoals ik al aangaf eigenlijk iedereen zou Lemon Ice moeten proberen. Echt heerlijk fris:zuip:Elke shake is een traktatie!

De Alive! verwachten we morgen weer als het goed is en uiterlijk maandag. Dan gaan alle backorders er direct uit:)

Oke, bedankt.

Ik was wel even verschoten door het groene kleurtje :D..

I'm in love :dope:

haha de tip voor melk met de cocos was super! Ik ben er van overtuigd dat ik van alle smaken de beste te pakken heb..;) Het is een aanrader

Heb vandaag mijn eerste pot binnengekregen en ik moet eerlijk toegeven dat de smaak (aardbij) een echte voltreffer is.
Het is net een milkshake/kinderdrankje en dat terwijl ik met water mix.
Het product was trouwens ook snel geleverd.

Als deze whey perfection nu ook nog zijn werking doet dan weet ik waar ik mijn whey in de toekomst moet bestellen =)

Heb vandaag mijn eerste pot binnengekregen en ik moet eerlijk toegeven dat de smaak (aardbij) een echte voltreffer is.
Het is net een milkshake/kinderdrankje en dat terwijl ik met water mix.
Het product was trouwens ook snel geleverd.

Als deze whey perfection nu ook nog zijn werking doet dan weet ik waar ik mijn whey in de toekomst moet bestellen =)

Wat verwacht je ervan dan? Dat je opeens buff wordt? Eiwitten zijn eiwitten, geen anabolen.

Zondagmiddag ook besteld de vanille variant, samen met noxipro. Was niet thuis toen de post vandaag kwam, nu morgen maar gaan!

Wat verwacht je ervan dan? Dat je opeens buff wordt? Eiwitten zijn eiwitten, geen anabolen.

Ik zeg ook niet dat ik verwacht te "ontploffen" ofzo maar ik merk toch een licht verschil als ik verschillende merken vergelijk die ik al geprobeerd heb.
Heb hiervan een pot van 4,5 kg genomen dus daar ben ik toch even mee gebeiteld en kan ik gelijk zien of het zijn werk doet na zo een periode.

Als je nu in de komende paar maanden (iets) harder groeit dan voorgaande maanden kan je alsnog niet zeggen dat het door deze whey komt. Is veel meer afhankelijk van je algehele voeding, kwaliteit van training en hoeveelheid rust.

Maar goed, B&F Whey Perfection is gewoon een hele goede, dus ik kan je al vertellen dat je deze kan blijven gebruiken. Gebruik hem zelf ook btw.

Laatst bewerkt:
Als je nu in de komende paar maanden (iets) harder groeit dan voorgaande maanden kan je alsnog niet zeggen dat het door deze whey komt. Is veel meer afhankelijk van je algehele voeding, kwaliteit van training en hoeveelheid rust.

Maar goed, B&F Whey Perfection is gewoon een hele goede, dus ik kan je al vertellen dat je deze kan blijven gebruiken. Gebruik hem zelf ook btw.

Inderdaad, Whey Perfection zal zeker de puntjes op de i zetten voor maximale spieropbouw. :) De smaken zijn ook onovertroffen, niet voor niets de meest populaire Whey in Nederland en Belgie.

-Leon

Vandaag was de laatste dag dat ik mn laatste sachet van het sample pack heb gebruikt.
Elke smaak had wel iets en er zat er niet 1 bij van nou, gadver. Minste qua smaak vond ik aardbei. Was mij iets te romig.

Aangezien ik Whey met mn ontbijt meng ben ik voor de smaak banaan gegaan, lekker safe. Misschien wil ik nog vanille erbij bestellen
maar daar ben ik nog niet uit.

Vandaag was de laatste dag dat ik mn laatste sachet van het sample pack heb gebruikt.
Elke smaak had wel iets en er zat er niet 1 bij van nou, gadver. Minste qua smaak vond ik aardbei. Was mij iets te romig.

Aangezien ik Whey met mn ontbijt meng ben ik voor de smaak banaan gegaan, lekker safe. Misschien wil ik nog vanille erbij bestellen
maar daar ben ik nog niet uit.

Dank je, voor de complimenten!:) Banana Milkshake is inderdaad altijd de meeste verkochte smaak. De "aparte" smaken zijn ook echt een traktie als Berry, Cool Cassis, Lemon Ice, Cookies, Peach enz.. Met 16 smaken hebben we altijd keuze genoeg:zuip:!

Terug
Naar boven