Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Dank je, voor de complimenten!!:) Tip; als je Berry Blast erg lekker vindt, de Cool Cassis is ook echt:zuip: (we hebben helaas momenteel bijna geen pwo samples:rolleyes:)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 20:48 ----------

Dank je!:)
Heb net besteld op de site, en net als paljas1 de berry blast en de chocolate :D en dat van die cool cassis, zijn daar nog samples van? anders zou het wel handig zijn als er zo eentje bijzit, ik speel ook graag op zeker dus zou ik die wel eerst eens willen proeven :p

Heb net besteld op de site, en net als paljas1 de berry blast en de chocolate :D en dat van die cool cassis, zijn daar nog samples van? anders zou het wel handig zijn als er zo eentje bijzit, ik speel ook graag op zeker dus zou ik die wel eerst eens willen proeven :p

Van de Cool Cassis heb ik op dit moment helaas geen losse samples beschikbaar. De Cool cassis kun je 100% op mijn verantwoording nemen:zuip:De Berry Blast en Chocolate zijn natuurlijk prima keuzes!:)

Van de Cool Cassis heb ik op dit moment helaas geen losse samples beschikbaar. De Cool cassis kun je 100% op mijn verantwoording nemen:zuip:De Berry Blast en Chocolate zijn natuurlijk prima keuzes!:)

Ah oke, geen probleem. Dan wordt het de volgende keer waarschijnlijk die cool cassis! :D

Nu ben ik ook nieuwsgierig naar dit product!
Weet iemand hoe de smaak verschilt met Nectar isolate whey?

Nectar is lekker. Whey Perfection smaakt serieus nog een stukje beter!:)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 14:26 ----------

Zojuist een variety pack besteld, ik ben benieuwd!
Is het mogelijk dat ik de overige 4 smaken kan krijgen ipv 12 smaken dubbel?
Ik wil alles hebben geproefd voordat ik een pot haal.

Heb ook een pot (lees saus emmer) van 4.5 kilo chocolate milkshake besteld. Smaak is niet echt top als je met lauw water mixt, smaakt totaal niet naar chocolade, eerder naar een mix van lijm en verf. Met wat scheppen Nesquik en ijsklontjes erin is het een stuk beter te nassen.
Geloof dat ik 54-55 euro voor de pot/emmer heb betaald. Zeker zijn geld waard voor wat er allemaal in zit. De smaak is niet echt super maar gewoon verstand op 0 en drinken met die hap. :)

Heb trouwens ook de variety sachets besteld om te kijken of de andere smaken beter zijn. Veel goede verhalen over banaan gehoord, hopelijk zit die er tussen. Dit natuurlijk bij de beste winkel, B&F.nl ;)

heb zonet een pot van 5lbs besteld met berry blast smaak , ik hoop dat ik hem morgen of overmorgen krijg. Ik hoop echt dat hij meevalt want ik ben al een half jaar bezig met bodybuilding en heb nog niets van supplementen gekocht maar ik hoop dat mijn eerste ervaring ermee goed zal zijn ! Ik zal zeker nog iets laten weten eens ik em binnen heb

Inmiddels al 2 smaken geproefd, aarbei was wel te drinken met water, smaakte beetje naar die aardbei campina snoepjes. En vanochtend op aanraden van mede dutchbbodybuilders cookies & cream met melk en brinta gedronken, en het was LEKKER! Alsof ik in de ochtend ben & jerrys aan het eten ben, heeerlijk! Sommigen mensen zullen het inderdaad te zoet vinden, maar als je van een ijsje houd zul je ook cookies & cream lekker vinden.

En vanavond nog berry blast & sweet apple proberen bij het trainen. Ben benieuwd!

Bedankt voor de reviews mannen. Ik heb nog lekker een Whey Perfection Framboos hier op kantoor staan. Lekker smullen straks! :thumbs: :zuip:

-Leon

heb zonet een pot van 5lbs besteld met berry blast smaak , ik hoop dat ik hem morgen of overmorgen krijg. Ik hoop echt dat hij meevalt want ik ben al een half jaar bezig met bodybuilding en heb nog niets van supplementen gekocht maar ik hoop dat mijn eerste ervaring ermee goed zal zijn ! Ik zal zeker nog iets laten weten eens ik em binnen heb
ik heb hem van vandaag binnen, de berry blast, ik heb deze al meerdere keren besteld omdat ie gewoonweg geweldig lekker is :D dus geen schrik, het zal je smaken ^^

Beste B&F ik heb een vraagje m.b.t. de Cookies & Cream smaak van Whey Perfection. Heb hier afgelopen week de 4.5kg van binnengekregen. Heb deze smaak besteld op aanraden van vele hiero en de smaak is idd heerlijk maar erg zoet. Daarom is mijn vraag. Zijn er veel suikers toegevoegd of niet? Kan er op de emmer niets van terug vinden maar ik waag het toch om te vragen ;) Voor de rest issie tip top!

wou vandaag lekker een shakeje drinken met die nieuwe bekers van B&F, met dat 'veertje' erin, zit er vanonderen wel een barst is zeker :( heel de vloer vol met whey perfection chocolate (de smaak van hetgene nog in de beker zat was wel geweldig lekker ^^) :p maar wel balen eigenlijk :/

ik heb hem van vandaag binnen, de berry blast, ik heb deze al meerdere keren besteld omdat ie gewoonweg geweldig lekker is :D dus geen schrik, het zal je smaken ^^
nog steeds niet binnen die pot =/ , maar ik denk dat het komt omdat ik heb betaald via overschrijving . Iemand die mij kan zeggen hoe lang het duurt voor je het product binnen hebt als je met een overschrijving betaald ? ( btw ik leef in Belgie)

Zodra je het geld over gemaakt hebt vaak 1-2 werkdagen. 1 dag voor de overschrijving, 1 dag voor de verzending.

Ik heb eergisteren de variety sachets pack binnen gekregen, dit naar aanleiding omdat ik de 4.5kg emmer Whey Perfection Chocolate Milkshake gekocht te hebben en die echt ranzig is. Nou heb ik een paar andere smaken van de pack geprobeerd en wat me opviel is dat de whey uit de emmer een soort van vochtig zand achtig is, als ik een schep in me beker doe dan blijft het laat maar zeggen de vorm van de schep aanhouden, het is geen poeder. Nou de chocolate smaak uit de variety pack is echt poeder en deze smaakt echt goed. De ene uit de emmer alleen totaal niet, die komt niet eens in de buurt van chocolade smaak.
Ehh.. Waarom is dit..? Ik heb 55 euro voor die emmer betaald en die smaakt totaal anders als de ene uit de variety sachets pakket. ???

Terug
Naar boven