AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Beste B&F ik heb een vraagje m.b.t. de Cookies & Cream smaak van Whey Perfection. Heb hier afgelopen week de 4.5kg van binnengekregen. Heb deze smaak besteld op aanraden van vele hiero en de smaak is idd heerlijk maar erg zoet. Daarom is mijn vraag. Zijn er veel suikers toegevoegd of niet? Kan er op de emmer niets van terug vinden maar ik waag het toch om te vragen ;) Voor de rest issie tip top!

Nope, geen suikers!!:) Lekkere smaken krijg je door de exclusievere smaakaroma's. :) Per scoop heb je slechts 2,5 gram koolhydraten.:)

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:04 ----------

Please answer my question above Body & Fitshop ;) :rolleyes:

Done:D

Nope, geen suikers!!:) Lekkere smaken krijg je door de exclusievere smaakaroma's. :) Per scoop heb je slechts 2,5 gram koolhydraten.:)

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:04 ----------

Done:D

Thanks! Jah idd 2,5 gr koolhydraten daarom vond ik het al merkwaardig maar ik dacht toch maar eens ff vragen ;)

Hallo allemaal,

Na alle lovende reviews over dit product gelezen te hebben heb ik eergisteren whey perfection met de smaak cookies and cream besteld. Na 1 dag binnen dus topservice gelijk geprobeerd, maar ik had moeite om het binnen te houden. Ik heb het geprobeerd met water, melk in een blender en in de meegeleverde shakebeker. Nou is dit de derde lading whey die ik heb besteld dus ik heb al aardig wat shakes en smaken geprobeerd, maar ik vind dit gewoon echt niet lekker. Ik zou deze smaak dus ook flink afraden.

Hallo allemaal,

Na alle lovende reviews over dit product gelezen te hebben heb ik eergisteren whey perfection met de smaak cookies and cream besteld. Na 1 dag binnen dus topservice gelijk geprobeerd, maar ik had moeite om het binnen te houden. Ik heb het geprobeerd met water, melk in een blender en in de meegeleverde shakebeker. Nou is dit de derde lading whey die ik heb besteld dus ik heb al aardig wat shakes en smaken geprobeerd, maar ik vind dit gewoon echt niet lekker. Ik zou deze smaak dus ook flink afraden.

jou mening tegenover 100e anderen. ik vind hem heerlijk en wil hem iedereen aanraden (:

• Like
Waarderingen: B&F
Smaak is ook iets dat heel fel persoonsgebonden is. Sommigen vinden iets heerlijk terwijl anderen dit niet lekker vinden. Maar goed eigenlijk, zo blijft het aanbod groter en kan iedereen iets vinden dat hij het beste vind. :D.

Heb ondertussen al zo goed als alle smaken getest en ben er nog altijd geen tegengekomen die ik niet lekker vond. :p. Natuurlijk zijn er wel die ik beter vind dan andere. :p. Maar allemaal zeer lekker :zuip:

Smaak is ook iets dat heel fel persoonsgebonden is. Sommigen vinden iets heerlijk terwijl anderen dit niet lekker vinden. Maar goed eigenlijk, zo blijft het aanbod groter en kan iedereen iets vinden dat hij het beste vind. :D.

Heb ondertussen al zo goed als alle smaken getest en ben er nog altijd geen tegengekomen die ik niet lekker vond. :p. Natuurlijk zijn er wel die ik beter vind dan andere. :p. Maar allemaal zeer lekker :zuip:

Dank je, voor de complimenten. Whey Perfection is en blijft elke dag weer genieten. :zuip: Ik ga zelf vandaag maar weer eens voor de Cool Cassis of Ice Coffee, het blijft lastig kiezen:D

just ne 4.5k pot C&C besteld :D
hoop zeker dat hij er tegen woensdag is =] (zit in belgie)

want vanaf donderdag ben ik bij men vriendin en kan niemand de pot aannemen en kunne alle trolletjes hier mijn pot komen stele :o

dus lets hope :D

[edit]
LOL krijg net een mailtje aan dat menne pot onderweg is :D
wa heel vreemd is want ik heb de overschrijving nog geen kwartier geleden gedaan xD

i LOVE it

en nu maar hopen dat de post een beetje snel is =]

thx again body en fitshop 11/10 :thumb:

Laatst bewerkt:
just ne 4.5k pot C&C besteld :D
hoop zeker dat hij er tegen woensdag is =] (zit in belgie)

want vanaf donderdag ben ik bij men vriendin en kan niemand de pot aannemen en kunne alle trolletjes hier mijn pot komen stele :o

dus lets hope :D

[edit]
LOL krijg net een mailtje aan dat menne pot onderweg is :D
wa heel vreemd is want ik heb de overschrijving nog geen kwartier geleden gedaan xD

i LOVE it

en nu maar hopen dat de post een beetje snel is =]

thx again body en fitshop 11/10 :thumb:
waarom heb ik altijd alle pech op deze wereld :(:(
ik heb dinsdag 1/11 een overschrijving gedaan naar hen ( btw zit ook in Belgie) , kreeg pas zaterdag 5/11 mail dat het pakketje onderweg is en nu heb ik gekeken op de track&trace website en is het nog niet eens gesorteerd. Dus zal ik hem ter vroegste woensdag toekrijgen en dan is niemand thuis. ik heb het in de vakantie besteld om er zeker van te zijn dat iemand thuis zou zijn om het te ontvangen. :headbang::splat::fuu:

waarom heb ik altijd alle pech op deze wereld :(:(
ik heb dinsdag 1/11 een overschrijving gedaan naar hen ( btw zit ook in Belgie) , kreeg pas zaterdag 5/11 mail dat het pakketje onderweg is en nu heb ik gekeken op de track&trace website en is het nog niet eens gesorteerd. Dus zal ik hem ter vroegste woensdag toekrijgen en dan is niemand thuis. ik heb het in de vakantie besteld om er zeker van te zijn dat iemand thuis zou zijn om het te ontvangen. :headbang::splat::fuu:
Ai da suckt wel inderdaad.
Nja met B&F heb ik altijd veel geluk gehad. (Behalve soms free samples maar dat is compleet begrijpelijk.) Maar in andere dingen heb ik dan weer massa's pech. =]

Maarja als je enigste probleem in deze wereld een pot whey is da een weekje te laat komt dan moogde u nog ne gelukkige mens noeme. =]

Kheb wel het gevoel da als u pot eergistere verzonde was en nog ni eens op track en trace staat of aangekome is da de mijne er ook ni zal zijn voor donderdag. :/
Wa een beetje jammer is

Ai da suckt wel inderdaad.
Nja met B&F heb ik altijd veel geluk gehad. (Behalve soms free samples maar dat is compleet begrijpelijk.) Maar in andere dingen heb ik dan weer massa's pech. =]

Maarja als je enigste probleem in deze wereld een pot whey is da een weekje te laat komt dan moogde u nog ne gelukkige mens noeme. =]

Kheb wel het gevoel da als u pot eergistere verzonde was en nog ni eens op track en trace staat of aangekome is da de mijne er ook ni zal zijn voor donderdag. :/
Wa een beetje jammer is
jah kan gebeuren zeker , maar het is niet dat ik in een hoekje zit te wenen op een pot met poeder , heb nog nooit protein gehad en wil gewoon eens zien hoe het smaakt enz... maarja hopen dat ik em dan donderdag fzo binnenheb :)

3 maanden lang van Isolaat Perfection Chocolade geproefd en vond het weer eens tijd om iets spannends aan toe te voegen, namelijk Whey Perfection Cappuccino en het smaakt vanouds lekker. :) Echt yummie. :)

3 maanden lang van Isolaat Perfection Chocolade geproefd en vond het weer eens tijd om iets spannends aan toe te voegen, namelijk Whey Perfection Cappuccino en het smaakt vanouds lekker. :) Echt yummie. :)

Whey Perfection blijft altijd weer verrassend lekker, elke dag opnieuw. Als je eenmaal Whey Perfection hebt wil je nooit meer anders:zuip:

vreemd ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling verzonden is
terwijl ik eergisteren (kwartier na overschrijving) ook een mailtje kreeg dat mijn bestelling verzonden was ...

op die kan ik track en trace zien maar status van pakketje staat er niet op
en track en trace van de tweede mail is nog onbekend (nog niet geregistreerd denk ik)

wat kan dit zijn?
mss het cadeau (bidon) dat niet meteen in vooraad was en mss achter komt?
ik hoop echt dat mijn whey vandaag nog binnen komt want morgen tot zondag avond ben ik niet thuis :s

[edit]

hehe mijn vriendin stuurt net dat bij een van haar buren een grote doos van body en fitshop staat :D

zo te zien gaat B&F goed :D (zeker omdat het hier in belgië in een ZEER klein dorpje was :D) vreemd dacht dat er alleen oudere mensen woonde xD
bomma aan de supps :D

Laatst bewerkt:
vreemd ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling verzonden is
terwijl ik eergisteren (kwartier na overschrijving) ook een mailtje kreeg dat mijn bestelling verzonden was ...

op die kan ik track en trace zien maar status van pakketje staat er niet op
en track en trace van de tweede mail is nog onbekend (nog niet geregistreerd denk ik)

wat kan dit zijn?
mss het cadeau (bidon) dat niet meteen in vooraad was en mss achter komt?
ik hoop echt dat mijn whey vandaag nog binnen komt want morgen tot zondag avond ben ik niet thuis :s

[edit]

hehe mijn vriendin stuurt net dat bij een van haar buren een grote doos van body en fitshop staat :D

zo te zien gaat B&F goed :D (zeker omdat het hier in belgië in een ZEER klein dorpje was :D) vreemd dacht dat er alleen oudere mensen woonde xD
bomma aan de supps :D

:thumbs:

-Leon

Ik ga er vanuit dat je bidon gewoon in je eerste bestelling zit. Anders hoor ik het graag en regel ik het voor je. :)

-Leon

Terug
Naar boven