MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

:zuip:
Een korte review door een anti-zoetekauw!

- Banana Milkshake : Lekker!
-Vanilla Milkshake : Heel lekker
-Strawberry Milkshake: Wel lekker
-Chocolate Milkshake: heel lekker
-Cappuccino: ook heel lekker
-Cookies en Cream Milkshake: verschrikkelijk!
-Berry Blast Milkshake: echt niet lekker
-Sweet Apple Milkshake: Wel lekker
-Creamy Coconut Milkshake: Lekker
-Sunny Peach Milkshake: Erg lekker
-Fresh Orange Milkshake: walgelijk!
-Frambozen Milkshake: Zat er niet tussen ??

Ik hou echt niet van zoet, na de samplebox weet ik dat ik:
vannile, chocolade, peach, of cappuccino ga nemen! :D

Dank je, voor je reactie:D De Whey Perfection Variety is erg handig om je favoriete smaak te bepalen:zuip: De prijs is daarom ook erg scherp voor de sachets:)

Voordelig je favoriete smaak Whey Perfection bepalen?
24 Sachets voor 17,90!:)

Mijn favoriete smaken staan vast, ik ben gek op cappucino en kokos!!

Heb deze sinds kort binnen.In het kort:

Smaak is perfect (heb nu vanilla)
Mengt erg goed met water.
Prijs kwaliteit kan niet beter.
Bij bestelling gratis shake beker, sample en gratis verzending!

B&F bedankt!

• Like
Waarderingen: B&F
Heb deze sinds kort binnen.In het kort:

Smaak is perfect (heb nu vanilla)
Mengt erg goed met water.
Prijs kwaliteit kan niet beter.
Bij bestelling gratis shake beker, sample en gratis verzending!

B&F bedankt!

Wow!:) Dank je, voor de complimenten!!:)

Mango ook eens als smaak proberen? Is zo'n goeie smaak

Gistermiddag de 24 samples besteld om te proberen. Zal mijn ervaring hier posten als ik alle smaken geprobeerd heb.

Sinds kort Ice Coffee is geprobeerd en is gewoonweg super :zuip:

:thumbs: b&f shop

Wanneer komt patatje joppie smaak?

Waarschijnlijk een vage vraag maar ik stel hem toch. :engel:

Laatst las ik dat er een nieuwe sampeling kwam bij jullie met nieuwe smaken. Is er toevallig al een richttijd hoelang dit nog duurt (dus wanneer jullie de eventuele nieuwe smaken gaan verkopen). :D.

Waarschijnlijk een vage vraag maar ik stel hem toch. :engel:

Laatst las ik dat er een nieuwe sampeling kwam bij jullie met nieuwe smaken. Is er toevallig al een richttijd hoelang dit nog duurt (dus wanneer jullie de eventuele nieuwe smaken gaan verkopen). :D.

Hoop binnen 3 weken. :) Maar nog druk meebezig. :)

-Leon

Wanneer komen er nu eens de samples van de 4 nieuwe smaken die al sinds de zomer te koop zijn?? :D

Wanneer komen er nu eens de samples van de 4 nieuwe smaken die al sinds de zomer te koop zijn?? :D

Inderdaad, ik begrijp hun marketing ook niet.

Als er nieuwe smaken zijn dienen deze standaard mee gegeven te worden bij bestellingen i.p.v. de al oudere smaken zodat iedereen snel met de nieuwe smaken kennis kan maken. Nu geeft men nog altijd cookies & cream mee bij bestelling vanaf 30€. Vermits dit een populaire smaak is zal iedereen deze al wel ondertussen kennen ????????????

Inderdaad, ik begrijp hun marketing ook niet.

Als er nieuwe smaken zijn dienen deze standaard mee gegeven te worden bij bestellingen i.p.v. de al oudere smaken zodat iedereen snel met de nieuwe smaken kennis kan maken. Nu geeft men nog altijd cookies & cream mee bij bestelling vanaf 30€. Vermits dit een populaire smaak is zal iedereen deze al wel ondertussen kennen ????????????

Heb je ook helemaal gelijk in. De samples van de nieuwe smaken hadden er al lang en breed moeten zijn.:rolleyes: De gangbare smaken zijn inderdaad zo mega populair dat iedereen die onderhand wel kent.:D We merken echter wel dat de Sachets enorm veel verkocht worden mede omdat whey Perfection op zich zo populair is maar ook omdat de sachets gewoon heel handig zijn in gebruik.

De nieuwe smaken komen dus snel, ik laat het hier direct weten.

Whey Perfection Sachets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
24 sachets (2x 12 smaken) 14,90!!!

Ik heb een tijdje geleden de Whey Perfection Sachets en de Cookies and cream besteld en goed ontvangen, maar het is me nu net opgevallen dat ik 2 keer dezelfde 'doos' van de variety pack heb, dus heb ik 4x 6 smaken ipv 2x 12. Waaronder 4x cookies and cream & berry blast (wat ik al een beetje beu was)...

Ik heb een tijdje geleden de Whey Perfection Sachets en de Cookies and cream besteld en goed ontvangen, maar het is me nu net opgevallen dat ik 2 keer dezelfde 'doos' van de variety pack heb, dus heb ik 4x 6 smaken ipv 2x 12. Waaronder 4x cookies and cream & berry blast (wat ik al een beetje beu was)...

Dat is vreemd, hoelang geleden had je besteld? En wat is je ref nummer? :)

Je krijgt altijd twee dozen als je 24 sachets koopt. De nieuwe Whey Perfection Sachets hebben inderdaad 1x12. Maar misschien bedoel je de Isolaat? :)

-Leon

Heb nog eens gecheckt & heb idd 2x dezelfde doos.
Ik heb enkel de smaken:
-Banana Milkshake x4
-Vanilla Milkshake x4
-Strawberry Milkshake x4
-Chocolate Milkshake x4
-Cookies en Cream Milkshake x4
-Berry Blast Milkshake x4

Bestelling: Whey perfection cookies and cream & whey perfection single serving variety pack.
Datum: 20/11/2011
Ref. nr: 299725

Heb nog eens gecheckt & heb idd 2x dezelfde doos.
Ik heb enkel de smaken:
-Banana Milkshake x4
-Vanilla Milkshake x4
-Strawberry Milkshake x4
-Chocolate Milkshake x4
-Cookies en Cream Milkshake x4
-Berry Blast Milkshake x4

Bestelling: Whey perfection cookies and cream & whey perfection single serving variety pack.
Datum: 20/11/2011
Ref. nr: 299725

Ik stuur je even een p.m! :)

-Leon

Terug
Naar boven